استودیوی MachineGames فاش کرده است بازی اکشن ماجراجویی Indiana Jones and the Great Circle نسبت به اکشن و گان‌پلی، بیشتر بر روی مخفی‌کاری و حل معاماهای مختلف تمرکز دارد.

MachineGames بیشتر به ساخت عناوین شوتر اول شخص داستان محور شهرت دارد. به دلیل سابقه‌ی این استودیو، برخی انتظار داشتند که بازی جدید Indiana Jones دارای اکشن و گان‌پلی بالا باشد. با این حال مشخص شده است که سازندگان در این اثر، مخفی‌کاری و حل معما را در اولویت قرار داده‌اند.

سری فیلم‌های Indiana Jones به طور سنتی بر حل معماها و از بین بردن دشمنان از طریق هوش و ذکاوت تمرکز کرده است. بنابراین MachineGames امیدوار است که بتواند بازبینی دقیقی از این شخصیت ایجاد کند.

این تصمیم عمدتاً به این دلیل اتخاذ شده است که توسعه‌دهنده می‌خواهد مخاطبان بیشتری را جذب نماید. بنابراین، امیدوار است که یک تجربه منحصر به فرد را ارائه دهد. Jerk Gustafsson، کارگردان بازی Indiana Jones and the Great Circle طی مصاحبه‌ای با پادکست رسمی Xbox اعلام کرد که MachineGames قصد دارد یک بازی ماجراجویی مناسب را برای مخاطبان بیشتری بسازد.

وی در این باره گفت:

ما در اینجا در حال ساخت یک بازی ماجراجویی مناسب هستیم و همچنین اثری است که کمی بیشتر به سمت مخاطبان گسترده‌تر هدایت می‌شود که برای ما چیز جدیدی است.

بازی Indiana Jones and the Great Circle مخفی‌کاری و حل معما را در اولویت قرار می‌دهد

بازی‌های قبلی این استودیو از جمله سری Wolfenstein بر اساس گیم‌پلی شوتر ساخته شده‌اند. اما تیم سازنده نمی‌خواهد تجربه دیگری مانند آن بسازد. آن‌ها این بار می‌خواهند کاری متفاوت و کاملاً جدید انجام دهند. این توسعه‌دهنده همچنین فاش کرد که می‌خواهد به شخصیت ایندیانا جونز وفادار بماند.

بنابراین رفتن به سمت یک رویکرد مخفیانه و مبتنی بر حل معما برای MachineGames منطقی بود. این استودیو در حین کار روی گیم‌پلی، بر روی چیزهای زیادی تمرکز کرده است. خوش اقبالی شخصیت اصلی، توانایی‌‌ها و سایر ویژگی‌ها نیز برای روایت بسیار مهم هستند. سازندگان تاکید می‌کنند که ایندیانا جونز اشتباه می‌کند، زیرا او یک ابرقهرمان نیست. به این ترتیب، انسانیت او نقش مهمی در تجربه کلی خواهد داشت.

بازی Indiana Jones and the Great Circle در سال جاری میلادی برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر خواهد شد.

source

توسط funkhabari.ir