شیرآلات توکار
Rachio ماموریت دارد تا خانه هوشمند را در خارج از طریق حفاظت و اتصال به پیش ببرد.
Rachio مفهوم «تکنولوژی برای خوب» اغلب برای بسیاری از استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناوری بزرگ‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد و دست نیافتنی است. اما برای برخی از کاربردها یک ارتباط طبیعی بین ارائه محصولات نوآورانه و کمک به دنیایی پایدارتر وجود دارد.
Rachio مستقر در دنور در سال 2014 با یک کنترلر اسپرینکلر هوشمند برنده جوایز وارد بازار شد، فناوری که منابع گرانبها را حفظ می کند. این شرکت به تازگی 10 سالگی خود را با یک نقطه عطف بزرگ جشن گرفت: 150 میلیارد گالن آب با محصولات آبیاری هوشمند خود صرفه جویی شده است. Rachio همچنین متعهد شده است تا 3 تریلیون گالن آب تا سال 2030 صرفه جویی کند.
در این ماه، این شرکت جدیدترین محصول خود را منتشر کرد، تایمر شیلنگ هوشمند که بر اساس مدل پرچمدار خود ساخته شده است تا آبگیری دستی شلنگ را به صورت خودکار انجام دهد. هسته اصلی محصولات Rachio برنامه رایگان Rachio است که به کاربران خود امکان می دهد از طریق ویژگی هایی مانند پیش بینی آب و هوای محلی و داده های آب و هوایی که آبیاری برنامه ریزی شده آنها را از هر کجا نظارت و کنترل می کند، در مصرف آب صرفه جویی کنند.
من با کیم سنتوویچ، مدیر عامل Rachio، درست قبل از روز زمین در مورد تلاش های آنها در حفظ آب و نحوه گواهینامه اخیر B Corp و نحوه استفاده از فناوری IoT به روش های نوآورانه در صنعت حیاط هوشمند ارتباط برقرار کردم.
کریستوفر مارکیز: می‌توانید سابقه و تأسیس راچیو را به من بگویید؟ ده سال در چشم انداز فناوری امروز زمان زیادی است. چگونه در نوآوری پیشتاز بوده اید؟
کیم سنتوویچ، مدیر عامل Rachio در سال 2021 به این شرکت پیوست
RachioMore FROMFORBES ADVISORبهترین شرکتهای بیمه مسافرتیByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorByAmy DaniseEditorKim Sentovich: ایده کنترلر آبپاش هوشمند Rachio زمانی شکل گرفت که یکی از بنیانگذاران کریس کلاین در حین آبیاری آبپاش را دید. او متوجه هدر رفتن تمام آب شد و به عنوان مهندس و علاقه‌مند به حیاط، با یکی از بنیان‌گذاران فرانتس گارسومبکه برای تشکیل Rachio در سال 2013 با هدف استفاده از فناوری هوشمند برای حل آبیاری ناکارآمد حیاط کار کرد. تا سال 2014، اولین نسل از کنترلرها وارد بازار شد. از آن زمان، ما دو نسل دیگر از کنترلرهای اسپرینکلر پرچمدار خود را معرفی کرده ایم و به تازگی تایمر شلنگ هوشمند Rachio را معرفی کرده ایم.
ما همچنان به نوآوری و پیشروی خود ادامه می دهیم زیرا تیم شگفت انگیزی داریم که همیشه به روندهای فضای حیاط هوشمند نگاه می کند و آنها هم در مورد فناوری و هم به حفاظت از آن علاقه زیادی دارند. آنها به دنبال مشکلات جدیدی هستند که مصرف کنندگان در تلاش برای حل آنها برای فضاهای بیرونی خود هستند، و ما واقعاً می خواهیم به مشتریان خود در “Connect Outside” کمک کنیم. به همین دلیل است که ما تایمر شیلنگ هوشمند را برای همه خانوارهایی که آبیاری درون زمینی ندارند ایجاد کردیم. و ما ادغام های درون برنامه ای را با سایر محصولات حیاط هوشمند ایجاد کرده ایم که ابزارهای بیشتری را برای آسان کردن مراقبت از حیاط برای مشتریان خود ارائه می دهند.
Marquis: Rachio دارای خطوط تولید برای بخش های مختلف بازار از جمله مصرف کنندگان و حرفه ای ها است. چگونه آنها را متمایز می کنید؟ چگونه تفاوت ها را بیان می کنید؟
Sentovich: خط مصرف محصولات ما برای صاحبان خانه و کاربران نهایی ساخته شده است که می خواهند راحت تر و کارآمدتر آبیاری کنند. این محصولات نصب و راه‌اندازی را آسان می‌کنند و دارای ویژگی‌هایی مانند داده‌های آب و هوای بیش از حد، اجرای سریع، برنامه‌های ثابت و انعطاف‌پذیر، و موارد دیگر هستند که تجربه آبیاری و مراقبت از حیاط را ساده می‌کنند.
خط مجزای محصولات Rachio Pro ما با ویژگی هایی ساخته شده است که به طور خاص برای متخصصان مراقبت از چمن طراحی شده است. ویژگی‌هایی که حرفه‌ای‌ها را آسان می‌کند تا به مشتریان خود کمک کنند تا به محوطه مورد نظر خود برسند، مانند «Properties»، برای مدیریت چندین سایت برای مسیریابی سریع و «وضعیت سیم»، که به حرفه‌ای‌ها نظارت بر جریان و ولتاژ در زمان واقعی با هشدارهای نقص ارائه می‌دهد.
مارکیز: مردم زمان بیشتری را صرف سرمایه گذاری در خانه و فضای باز خود می کنند. چگونه برای رشد این دسته بندی خانه های هوشمند جذاب هستید؟
سنتوویچ: ما زمان زیادی را صرف تحقیق، صحبت با مشتریان و درک نیازهای آنها می‌کنیم که فقط محصولات و ویژگی‌هایی را عرضه می‌کنیم که مطابق انتظار مشتریانمان عمل می‌کنند. محوطه سازی یک سرمایه گذاری بزرگ است و ما آن را ساده نمی دانیم که آنها به Rachio خود برای کمک به محافظت از این سرمایه اعتماد دارند. با کنترلرهای آبپاش و تایمرهای شلنگ هوشمند ما، می دانید که گیاهان شما مقدار مناسبی آب دریافت می کنند. محصولات ما آبیاری شما را به گونه ای تنظیم می کنند که مقدار مناسبی را برای حیاط و گیاهان شما ارائه دهد، بنابراین در نهایت چیزی را بیش از حد یا زیر آبی نکشید. به عنوان مثال، یک درخت تنها که از یک مهد کودک خریداری می شود، می تواند به راحتی صدها دلار هزینه داشته باشد و هزاران دلار ارزش خانه را فراهم کند.
علاوه بر این، به عنوان رهبران حیاط هوشمند، ما به گسترش محصولات شریک خود با بازار راچیو ادامه دادیم – یک بازار آنلاین از محصولاتی که با هم کار می کنند تا به مشتریان یک تجربه کامل از حیاط هوشمند را ارائه دهند که راحتی خانه را به حیاط آنها گسترش می دهد. برخی از شراکت‌ها شامل ایستگاه‌های هواشناسی برای داده‌های آب و هوای بیش از حد محلی، نظارت بر جریان آب، و حتی یک چتر هوشمند است که در صورت وزش باد جمع می‌شود! از آنجایی که مردم زمان بیشتری را در خارج از خانه می گذرانند، ما هزینه را به حیاط هوشمند هدایت می کنیم… و چیزهای بیشتری در راه است.
مارکیز: شما دارای گواهی EPA WaterSense هستید. آن چیست و آیا این برای مشتریان اهمیت دارد؟
Sentovich: برچسب EPA WaterSense به این معنی است که یک محصول با “مشخصات EPA برای بهره وری و عملکرد آب مطابقت دارد و دارای گواهینامه مستقل و شخص ثالث است”.
کنترلرهای آبپاش هوشمند ما به دلیل صرفه جویی در مصرف آب، برچسب EPA WaterSense را به خود اختصاص داده اند. این بدان معناست که وقتی کنترلرهای Rachio را می‌خرید، می‌دانید که آنها استانداردهای دقیقی را برای استفاده کمتر از آب رعایت کرده‌اند – حداقل 20٪ آب کمتر از سایر کنترل‌کننده‌های آبپاش معمولی.
ما متوجه شدیم که مشتریانی که از ردپای آب خود آگاه هستند، به دنبال نام WaterSense برای محصولات داخلی مانند توالت های کم جریان و واشرهای کارآمد در آب هستند، و آنها روز به روز بیشتر از محصولاتی آگاه می شوند که آب را در فضای باز نیز حفظ می کنند.
مارکیز: راچیو یک شرکت معتبر B است. این به چه معناست و چرا مهم است؟
سنتوویچ: ما از سال 2017 یک شرکت معتبر B بوده ایم، به این معنی که بالاترین استانداردهای تأیید شده عملکرد اجتماعی و زیست محیطی، شفافیت و مسئولیت پذیری را برآورده می کنیم. برای راچیو، دریافت گواهینامه به‌عنوان یک شرکت B و ادامه حفظ آن استانداردها، روشی است که مطمئن می‌شویم منافع تجاری‌مان با منافع مردم و سیاره‌مان هماهنگ است. شرکت B بودن همچنین برای کارمندان و توانایی ما در جذب استعدادها برای رشد کسب و کارمان مهم است و ما متعهد هستیم که با این اخلاق زندگی کنیم. به عنوان مثال، امسال برای روز زمین، شرکت ما یک آخر هفته سه روزه برای داوطلب شدن با هر نوع سازمان غیرانتفاعی دارد که به آن علاقه دارند.
وضعیت B Corp ما به ما کمک می کند تا در صنعت آبیاری واقعاً متمایز شویم، جایی که شرکت های بزرگتر زیادی وجود دارند که مبتنی بر مأموریت نیستند و خود را به هیچ استانداردهای زیست محیطی یا حاکمیتی پایبند نیستند. B Corp واقعاً با مشتریانی که می‌خواهند از مشاغلی حمایت کنند که برای جهان بهتر عمل می‌کنند، طنین‌انداز می‌شود.
مارکیز: در آینده از راچیو چه انتظاری می توانیم داشته باشیم؟
Sentovich: خوب، از آنجایی که ما به تازگی تایمر شیلنگ هوشمند خود را در این ماه راه اندازی کردیم، می توانید انتظار گسترش بیشتر آن محصول را داشته باشید – چندین شیر، ویژگی های جدید و مزایای بیشتر برای مشتری. همچنین، ما همچنان به بررسی این موضوع ادامه می دهیم که چه چیز دیگری در یک حیاط می تواند از “هوشمند” شدن سود ببرد. تیم تحقیقات بازار ما در حال بررسی مشکل بزرگ بعدی است که تیم مهندسی باورنکردنی ما می تواند آن را حل کند، و از کجا می توانیم یک شعله کوچک راچیو بیاوریم!
و البته، شما پیشرفت های بیشتری را در بخش نرم افزاری کسب و کار ما خواهید دید. من همیشه می گویم که Rachio یک شرکت نرم افزاری است که از طریق محصولات سخت افزاری فعال می شود. ما از هم جدا هستیم زیرا تجربه درون‌برنامه‌ای ما بی‌میزان است – و هیچ هزینه ماهانه برای آن نرم‌افزار نداریم. بنابراین ما به ارائه ویژگی‌ها، خدمات و قابلیت‌هایی که مشتریان ما می‌خواهند را به بازار ادامه خواهیم داد. ما همیشه به دنبال آخرین فناوری‌ها، چه هوش مصنوعی، یکپارچه‌سازی، یادگیری ماشین یا هر چیز دیگری هستیم تا ساخت، نگهداری و نظارت بر حیاط هوشمند خود را از طریق Rachio برای مشتریان آسان‌تر کنیم.
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. Christopher MarquisFollowingمن پروفسور Sinyi مدیریت چینی در مدرسه تجارت قاضی کمبریج هستم. من در مورد چگونگی ایجاد یک سیستم اقتصادی پایدارتر و عادلانه تر توسط مشاغل تحقیق می کنم و می نویسم. قبل از پیوستن به کمبریج، به مدت 6 سال در کرنل و قبل از آن به مدت 10 سال در مدرسه بازرگانی هاروارد تدریس کردم، جایی که یک دوره برنده جوایز در مورد کارآفرینی اجتماعی ایجاد کردم. من بیش از 20 مقاله دانشگاهی بررسی شده و بیش از 50 مورد تجاری در هاروارد در مورد موضوعات مرتبط با تجارت پایدار، کسب جوایز برای دستاوردهای علمی از آکادمی مدیریت و انجمن جامعه شناسی آمریکا، نوشته ام. “>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط funkhabari