استیون اسپیلبرگ و تایکا وایتیتی قرار است فیلمی سینمایی بر اساس رمان James برای کمپانی یونیورسال بسازند.

رمان James نوشته پرسیوال اورت برداشتی مدرن از داستان کلاسیک The Adventures of Huckleberry Finn نوشته مارک تواین است که به تازگی و در اوایل سال جاری میلادی به چاپ رسیده است. حالا کمپانی یونیورسال حق ساخت فیلم اقتباسی بر اساس این رمان را به دست آورده و سعی دارد تا عوامل سازنده آن را گرد هم بیاورد.

استیون اسپیلبرگ و تایکا وایتیتی دو فیلمساز بسیار برجسته و سرشناس به شمار می‌روند که مسئولیت ساخت این اقتباس سینمایی را در دست گرفتند. استیون اسپیلبرگ از طریق کمپانی Amblin Partners تهیه‌کننده اجرایی این فیلم خواهد بود و تایکا وایتیتی در حال مذاکره برای برعهده گرفتن کارگردانی آن است.

taika waititi
تایکا وایتیتی

پس از موفقیت فیلم برنده جایزه American Fiction که اقتباسی سینمایی از رمان Erasure نوشته پرسیوال اورت بوده است، رمان James نیز به رمان بسیار پرفروشی تبدیل شد. این رمان نیز یکی از ۳۰ کتاب نوشته شده توسط پرسیوال اورت به شمار می‌رود که به زودی به روی پرده سینماها خواهد آمد.

داستان رمان «جیمز» برداشتی متفاوت از این داستان کلاسیک از مارک تواین است و داستان جیم را دنبال می‌کند که در جزیره جکسون مخفی می‌شود تا از فروخته شدن و جدا شدن از خانواده‌اش دوری کند. در همین حین نیز هاک فین مرگ خودش را جعل می‌کند تا از پدر سوءاستفاده‌گرش بگریزد و همین نیز او را راهی سفری بسیار خطرناک در مسیر رودخانه میسیسیپی می‌کند.

منبع: collider

source

توسط funkhabari.ir