با نزدیک شدن به ۵۰ سالگی فیلم Chinatown رابرت تاون به تازگی از برنامه‌اش برای ساخت پیش‌درآمد آن گفته است.

فیلم Chinatown برای اولین بار در تاریخ ۲۰ ژوئن سال ۱۹۷۴ میلادی به روی پرده سینماها آمد و در زمان خودش به موفقیت بسیار بزرگی دست پیدا کرد. این اثر سینمایی توسط رومن پولانسکی کارگردانی شده و فیلم‌نامه آن را نیز برنده جایزه اسکار رابرت تاون نوشته است. جف نیکلسون و فی داناوی نیز بازیگران حاضر در این اثر سینمایی بودند.

این اثر سینمایی به خاطر فیلم‌نامه خودش بسیار تحسین شد و در سال‌های پس از اکرانش نیز این ستایش و تمجید ادامه داشت. با اینکه رابرت تاون چندان از پایان‌بندی فیلم راضی نبوده اما در سال‌های بعد به خوب بودن این پایان‌بندی اذعان کرده است.

رابرت تاون که اکنون در دهه هشتاد زندگی خودش قرار دارد، دست به قلم شده تا به همراه دیوید فینچر داستان و فیلم‌نامه سریال پیش‎‌درآمد برای این اثر سینمایی را به نگارش در بیاورند. رابرت تاون گفته:

می‌توانم بگویم که تمام قسمت‌های این سریال برای سرویس آنلاین نتفلیکس نوشته شده است. همکاری با فردی برجسته و درخشان همانند دیوید فینچر واقعا خارق‌العاده است.

سرویس آنلاین نتفلیکس از سال ۲۰۱۹ میلادی وقتی که گزارش‌ها از ساخت این سریال منتشر شد تا به الان هیچ نظری درباره این سریال ارائه نکرده است. این سریال تازه قرار است داستان جوانی‌ها و گذشته شخصیت جی جی گیتز را به نمایش در بیاورد، شخصیتی که در فیلم اصلی توسط جف نیکلسون بازی شده بود.

قبلا دنباله‌ای برای فیلم Chinatown ساخته شده بود که فیلم The Two Jakes نام داشت و در سال ۱۹۹۰ میلادی به روی پرده سینماها آمده بود. این اثر سینمایی را خود رابرت تاون نوشته و جف نیکلسون نیز سکان کارگردانی آن را در اختیار داشته است.

منبع: variety

ollieClaire.Redfield

source

توسط funkhabari.ir