با ادامه یافتن پروسه فیلم‌برداری فیلم مورد انتظار Superman تصاویری از پشت صحنه آن فاش شده که ظاهر سوپرمن و لوئیس لین را نمایش داده است.

 جیمز گان به عنوان نویسنده و کارگردان فیلم مورد انتظار و آغازگر دنیای سینمایی جدید دی‌سی به نام Superman (سوپرمن) مشغول فیلم‌برداری در کنار بازیگرانی نظیر دیوید کرنسوت، ریچل بروزناهان و نیکلاس هولت می‌باشد تا این پروژه حیاتی و مهم را برای اکران در سال میلادی آینده آماده نماید. اثری که میزبان حضور چندین و چند شخصیت جدید و یا نام‌ آشنا از کمیک‌های دی‌سی بوده و به لطف فاش شدن تصاویر متعددی از پشت صحنه، می‌توانیم ظاهر آن‌ها را شاهد باشیم که در بین آن‌ها مستر تریفیک نیز حضور دارد و توسط ادی گاتگی نقش آفرینی شده است.

یکی از انتقاداتی که از سوی طرفداران دی‌سی مطرح شده بود، به لباس دیوید کرنسوت در قامت سوپرمن مربوط شده است که به لطف تصاویر جدید منتشر شده، می‌توانیم نگاه بهتری به این لباس داشته باشیم که جیمز گان تمام و کمال آن را از کمیک‌های دی‌سی الهام گرفته و تفاوت‌های قابل توجهی با حالت مدرنیزه‌ هنری کویل از خود به معرض نماش گذاشته است.

شخصیت مستر تریفیک نخستین‌بار در سال ۱۹۹۷ میلادی وارد دنیای کمیک‌ شد و دانشمندی بسیار باهوش به شمار می‌رفت که بعدها تبدیل به یک ابرقهرمان شد و پس از مدت‌ها انتظار بالاخره می‌توانیم شاهد حضور او بر پرده سینما باشیم. همچنین ظاهر شخصیت لوئیس لین نیز به دنیای کمیک وفادار بوده و اساساً در تصاویر منتشر شده می‌توان این موضوع را متوجه شد که جیمز گان تمام تلاش خود را به کار گرفته تا اثری را پدید آورد که در بحث ظاهر شخصیت‌ها، خارج از چهارچوب کتاب‌های کمیک نباشد.

فیلم Superman برای اکران در تاریخ ۱۱ ژوئیه ۲۰۲۵ (۲۰ تیر ۱۴۰۴) برنامه ریزی شده است.

منبع: comicbookmovie

𝐓𝐡𝐞 𝐆𝐮𝐚𝐫𝐝𝐢𝐚𝐧 𝐀𝐧𝐠𝐞𝐥Mehran.Baboy gamerKermitGOD OF WAR 3Love Gameهالک ایرانیCambyses The Thirdجان قماربازSpider-ManBrainiacBADMANv-alkalineB-manClaire.Redfield

source

توسط funkhabari