استودیوی آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) به ارائه‌ی اطلاعات جدیدی از بازی نقش‌آفرینی Avowed پرداخته است.

آبسیدین سابقه طولانی‌مدتی در ساخت عناوین نقش‌آفرینی دارد که مکانیک انتخاب و عواقب در محور آن‌ها قرار دارند و Avowed نیز از این مکانیزم برخوردار است. این بازی دارای چندین پایان است، اما از نظر گستردگی و مقیاس انتخاب و مکانیزم پیامد آن چه انتظاری می‌توان داشت؟

در مصاحبه‌ای با Game Informer، از کری پاتل (Carrie Patel)، کارگردان Avowed، این سوال پرسیده شد. وی در پاسخ گفت همانطور که از یک بازی آبسیدین انتظار می‌رود، مکانیک‌های انتخاب و پیامدهای Avowed در طول بازی شکل‌های متفاوتی به خود می‌گیرد. این بدان معناست که بازیکنان دائماً انتخاب‌های متفاوتی انجام می‌دهند که پیامدهای متفاوتی را پس از مدت‌های زمانی متفاوت نشان می‌دهد.

وی در این باره گفت:

مکانیک انتخاب و پیامد چیزی است که در طول بازی برای بازیکن آشکار می‌شود. انتخاب‌هایی وجود دارد که می‌خواهید انجام دهید و تأثیرات فوری خواهند داشت، انتخاب‌هایی که انجام می‌دهید تأثیراتی دارند که ممکن است ساعت‌ها بعد آن‌ها را ببینید. همچنین انتخاب‌هایی وجود دارند که نتیجه آن را در پایان بازی خواهید داد. اما در کنار آن، انتخاب‌هایی دارید که برای شخصیت‌های خاص تأثیرگذار هستند و برخی از آن‌ها واقعاً بر وضعیت سکونتگاه‌های Living Lands و کل آن تأثیر می‌گذارند.

این کارگردان در ادامه توضیح داد که چگونه مجموع انتخاب‌هایی که بازیکنان انجام می‌دهند، بر نحوه توسعه یا عدم توسعه پیوندهای آن‌ها با گروه‌ها و متحدان احتمالی تاثیر می‌گذارد.

در خصوص انتخاب‌ها ما تلاش می‌کنیم که گستردگی را برای بازیکنان فراهم کنیم. این گونه نیست که شما تنها به پایان بازی برسید و به نوعی پایان خود را انتخاب کنید. این پایان نتیجه انتخاب‌هایی است که در طول بازی انجام داده‌اید. برخی از آن‌ها متمرکز بر شخصیت هستند و برخی از آن‌ها ابعاد گسترده‌تری دارند. مطمئناً لحظاتی خواهید داشت که نحوه انتخاب‌های خاص یا شاید رفتاری که در اوایل بازی با شخصیت‌های انجام داده‌اید، دوباره به شما پاداش می‌دهد.‌شما تعدادی انتخاب خواهید داشت که به نوعی‌ شخصیت‌ها بر اساس مجموعه‌ای از انتخاب‌هایی که تا آن لحظه انجام داده‌اید، به شما اعتماد می‌کنند یا تمایلی به اعتماد کردن ندارند.

بازیکنان در Avowed چند انتخاب بسیار بزرگ در پایان بازی انجام می‌دهند که بر پایان نهایی تأثیر می‌گذارد. با این حال، پایان‌ها نیز تحت تأثیر چندین انتخاب دیگر در طول داستان قرار خواهند گرفت.

کری پاتل در این باره گفت:

چند انتخاب بسیار بزرگ وجود دارد که بازیکنان در پایان انجام خواهند داد. پایانی که آن‌ها به دست می‌آورند، نتیجه انتخاب‌های بزرگی است که انجام می‌دهند، اما همچنین انتخاب‌های متعدد و کوچک‌ دیگری نیز وجود دارند که بازیکنان در طول داستان انجام خواهند داد.

بازی Avowed در پاییز امسال بر روی ایکس باکس سری ایکس/اس و PC عرضه خواهد شد.

source

توسط funkhabari