هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس استودیوی FromSoftware، می‌گوید که هیچ پروژه‌ای با این فرض که یک بار موفق شدیم، پس دوباره هم موفق می‌شویم، بنا نمی‌شود.

تعداد کمی از توسعه‌دهندگان در صنعت بازی می‌توانند حتی به ثبات FromSoftware نزدیک شوند. این استودیو در یک و نیم دهه گذشته، مجموعه‌ای از بازی‌ها را منتشر کرده که هم از نظر منتقدان و هم از نظر هواداران، موفق بوده‌اند. با این حال، به گفته آقای هیدتاکا میازاکی، مدیرعامل FromSoftware، با وجود تمام موفقیت‌های چشمگیر آن‌ها، این استودیو هرگز با این فرض کار نمی‌کند که پروژه‌های آینده‌اش هم به همین شکل موفق خواهند شد.

وی در مصاحبه‌ای با گاردین، ضمن اشاره به تحسین بی‌سابقه‌ای که Elden Ring دریافت کرد، گفت که این استودیو هرگز تصمیمات داخلی خود را بر اساس این فرضیه که در آینده نیز از تحسین مشابه‌ای برخوردار خواهد شد، اتخاذ نمی‌کند. او می‌گوید که این رویکرد، به تیم «اجازه شکست خوردن» می‌دهد که نتیجه آن بازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های بهتر است. وی در این مصاحبه بیان کرد:

Elden Ring از نظر موفقیت و تحسین منتقدان، در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد، اما چیزی که ما به عنوان یک شرکت سعی در انجام آن داریم، این است که هرگز فرض نکنیم چنین اتفاقی برای بازی‌های آینده‌مان هم خواهد افتاد. هیچ تصمیمی بر این فرض که خب، یک بار موفق شدیم، دوباره هم موفق می‌شویم، بنا نمی‌شود. در نظر گرفتن چنین پیش‌بینی محتاطانه‌ای، به ما اجازه می‌دهد شکست بخوریم و این به نوبه خود منجر به بازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های بهتر می‌شود. به طور غیرمستقیم، فکر می‌کنم در واقع این فرضیه و نگاه محتاطانه که نباید انتظار ارائه یک اثر فوق‌العاده دیگر صرفاً به خاطر گذشته را داشته باشیم، موتور محرکه طراحی بازی‌های ما است.

البته، FromSoftware یک بار دیگر با انتشار بسته الحاقی Elden Ring: Shadow of the Erdtree، مورد تحسین گسترده قرار گرفت. این گسترش‌دهنده به بهترین بسته الحاقی تاریخ بازی‌های ویدیویی از نظر منتقدین تبدیل شد و در عین حال، بازیکنان زیادی را نیز به خود جذب کرد. با این حال، این بسته الحاقی به دلیل سختی بازی، با واکنش‌های منفی نیز مواجه شده است.

source

توسط funkhabari.ir