هدفون دی جی
ساخت موسیقی خوب و با کیفیت نیاز به خلاقیت، اعتماد به نفس و گاهی اوقات پول زیادی دارد. بین فضای استودیویی، سازها، میکروفون‌ها و پلاگین‌های مختلف، و برنامه‌هایی که به صدای شما افکت‌ها اضافه می‌کنند و آهنگ‌های شما را میکس و مستر می‌کنند، همه چیز می‌تواند خیلی سریع جمع شود… و این به این فرض است که شما می‌توانید همه این کارها را خودتان انجام دهید و ندارید. برای استخدام کسی برای کمک. با گسترش اپلیکیشن ها و فناوری در صنعت موسیقی، همه چیز در حال تغییر است و تا زمانی که کمی استعداد داشته باشد، ساخت موسیقی عالی برای هر کسی ارزان تر و آسان تر می شود.
MicSwap یک برنامه جدید از توسعه دهنده Future Moments است و بازی کردن با آن به همان اندازه که سرگرم کننده است آسان است. بهترین راه برای توصیف برنامه مانند اینستاگرام برای صدای شما است. می توانید یک بیت جدید یا قبلا ضبط شده از آواز خود را بردارید و صدای آن را تغییر دهید. این برنامه به شما امکان می دهد تا در انواع مختلف میکروفون ها پیمایش کنید و در حین حرکت از فیلترها استفاده کنید. همچنین می توانید ضبط خود را طوری تغییر دهید که به نظر برسد که انگار در فضای دیگری ضبط شده است.

اسکرین شات از داخل برنامه MicSwap (تصاویر توسط توسعه دهنده).

اگر قبلاً ضبطی را که می‌خواهید روی آن کار کنید ندارید، برنامه به شما امکان می‌دهد صدای خود را مستقیماً در آن ضبط کنید و سپس به دلخواه تغییر دهید. می‌توانید بخش‌هایی را که نمی‌خواهید قطع کنید، برای زمان ویرایش کنید، و سپس آن را طوری بسازید که انگار از یک میکروفون قدیمی مدرسه 1920 برای ضبط استاندارد جازی که در حال تکمیل آن بودید استفاده کرده‌اید. هنگامی که از ضبط جدید خود راضی شدید، می توانید آن را از طریق کانال های اجتماعی با جهان به اشتراک بگذارید یا آن را برای خود نگه دارید.
MicSwap در یک نسخه محدود و رایگان ارائه می شود (که در صورت نیاز خریدهای درون برنامه ای نیز در دسترس است) یا می توانید آن را به Pro ارتقا دهید که حدود 20 دلار هزینه دارد. نسخه رایگان فقط به شما امکان می دهد با میکروفون دستگاه خود ضبط کنید، که برای کسانی که فقط به دنبال سرگرمی هستند خوب است، اما احتمالا برای نوازندگان جدی این کار را نمی کند. اگر می خواهید بتوانید ضبط های خود را از یک میکروفون با کیفیت بالاتر تغییر دهید، به ارتقا نیاز دارید.
تفاوت صدا از فیلتری به فیلتر دیگر و اتاقی به اتاق دیگر چندان چشمگیر نیست، بنابراین اگر می خواهید ضبط های خود را ضبط کنید، به این برنامه نگاه نکنید. به نظر می رسد این شرکت این را به عنوان ابزاری برای موسیقی دانان جدی و علاقه مندان به صدا در نظر گرفته است – افرادی که صادقانه می توانند تفاوت بین میکروفون ها را تشخیص دهند.
گری لویت، مدیر خلاق و هم بنیانگذار، وقتی از او پرسیده شد که چرا او و شرکتش تصمیم گرفتند بیش از یک سال برای ایجاد این برنامه وقت بگذارند، گفت: «ما جایگاه ویژه‌ای را دیدیم و می‌خواستیم بخشی از دنیای ضبط موسیقی موبایلی در حال گسترش باشیم.» سپس افزود: «اما بیشتر ما آن را ایجاد کردیم زیرا می‌خواستیم از آن استفاده کنیم!»
در حال حاضر MicSwap تنها در دستگاه‌هایی که روی iOS 7 یا بالاتر اجرا می‌شوند در دسترس است، اما این شرکت در حال حاضر روی نسخه اندروید کار می‌کند.

Hugh McIntyreFollowing من یک روزنامه نگار موسیقی هستم که در شهر نیویورک مستقر است. خط من در هافینگتون پست، بیلبورد، مشبل، نویزی، هالیوود ریپورتر، ام تی وی، فیوز و ده ها مجله و وبلاگ دیگر در سراسر جهان ظاهر شده است. من عاشق دنبال کردن نمودارها و بزرگ‌ترین و موفق‌ترین نام‌ها در این صنعت هستم، و همیشه علاقه‌مند به برجسته کردن شاهکارهای باورنکردنی و کشف چیزهای بعدی هستم.">

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط funkhabari