پایه میکروفون
مدیر ارشد روابط عمومی و عملیات در شرکت استراتژی روابط عمومی و خرده فروشی ChicExecs.

getty چه از طریق تلویزیون کابلی و چه از طریق پخش جریانی مدرن، بینندگان تلویزیون در اوایل همه‌گیری در حال افزایش بود. دریافت یک بخش تلویزیونی یا مصاحبه راهی فوق‌العاده ارزشمند برای درخشش در کانون توجه برند شما و تقویت رهبری فکری در سال 2021 است.
اگرچه مصاحبه های درون استودیویی استاندارد قبل از سال 2020 بود، مصاحبه از راه دور یکی از پایه های اصلی در طول کووید-19 است. امروز، شما نه تنها یک متخصص دوربین هستید، بلکه خدمه دوربین، تیم گریم و طراح صحنه نیز هستید.
شما باید پیام درستی ارسال کنید، از اعتبار خود محافظت کنید و از اشکالات فنی در طول مصاحبه تلویزیونی اجتناب کنید. این سه روش برتر را دنبال کنید تا تأثیر بسیار خوبی در بخش تلویزیونی یا مصاحبه خود داشته باشید.
1. فیلم فیلم حرفه ای
واضح است که مصاحبه های پخش شده از لپ تاپ شما کیفیت پایین تری نسبت به دوربین های استودیویی دارند، اما همچنان انتظار می رود که از یک بخش حرفه ای فیلم بگیرید. شما می توانید این کار را انجام دهید:
اطلاعات بیشتر برای شما ژنرال بولیوی پس از حمله به کاخ ریاست جمهوری در تلاش برای کودتا دستگیر شد — در اینجا چه باید بدانید فضانوردانISS پس از شکست فضاپیمای روسی در مدار تاندر در سال 2024 پناه می گیرند. دوربین در سطح چشم سعی کنید از پایه لپ تاپ یا سه پایه تلفن استفاده کنید تا زاویه مناسب را بدست آورید.
• بررسی نور: در اتاقی با نور متعادل فیلم بگیرید. جلوی یک پنجره باز و بدون سایه بنشینید. نور را همزمان با مصاحبه خود تست کنید. ببینید آیا باید پنجره را بپوشانید یا نور بیشتری را با یک لامپ استراتژیک اضافه کنید.
• ایجاد یک پس زمینه بدون حواس پرتی: شما نمی خواهید به یک میم تبدیل شوید. جلوی دیوار خالی، قفسه کتاب، آثار هنری یا عکس فیلم بگیرید.
2. صدا را اولویت بندی کنید
بینندگان در خانه شما را به خاطر ویدیوی دانه دار می بخشند، اما اگر صدای شما قطع شود، چندان بخشنده نخواهند بود. شما باید صدای مصاحبه کننده را بشنوید، صدای شفاف را ضبط کنید و هرگونه نویز احتمالی پس زمینه را به حداقل برسانید.
یعنی:
• استفاده از هدفون: اتصال بلوتوث بین هدفون و رایانه را از قبل تست کنید. اگر از هدفون های سیم دار استفاده می کنید، سیم را تا حد امکان دور کنید (حتی می توانید برای جلوگیری از گره خوردن، آن را پایین بکشید).
• استفاده از میکروفون: به احتمال زیاد، صدای رایانه یا تلفن شما به خودی خود ضعیف به نظر می رسد. برای ضبط صدای بهتر، یک میکروفون درجه پادکست خریداری کنید. استفاده از فیلتر پاپ را فراموش نکنید.
• آهسته و واضح صحبت کردن: طبیعی است که در طول یک بخش تلویزیونی عصبی شوید. اما اجازه ندهید اعصاب شما سرعت گفتار شما را افزایش دهد. شما گیج، عصبی یا نفس گیر به نظر می رسید – هیچ کدام پیام درستی را ارسال نمی کنند. برای صحبت کردن وقت بگذارید اشکالی ندارد که به جای استفاده از پرکننده‌هایی مانند «اوم» یا «می‌دانی؟» یک ثانیه سکوت کنید.
اگر از خانه کار می کنید، یک لایه اضطراب در مورد ضبط صدای با کیفیت وجود دارد. کودکان، حیوانات خانگی و حواس‌پرتی‌های زندگی خانگی، احتمال ایجاد سر و صدای پس‌زمینه را افزایش می‌دهند. سعی کنید نویز را با موارد زیر به حداقل برسانید:
• بی صدا کردن کامپیوتر و تلفن.
• خاموش کردن لوازم خانگی مانند ماشین لباسشویی، خشک کن یا رومبا.
• بررسی مجدد اینکه هیچ کس بازدید نمی کند و آیا آمازون بسته ها را تحویل نمی دهد.
• به همه افراد خانه خود بفهمانید که به سکوت نیاز دارید. حتماً خود را در یک اتاق دربسته با در قرار دهید.
• سرگرم نگه داشتن کودکان و حیوانات خانگی در اتاقی دیگر. اگر این امکان وجود ندارد، از یک دوست، همسر یا همسایه بخواهید تا یک ساعت بیرون از خانه بچه هایتان را سرگرم کند.
• نشستن روی یک صندلی آرام. صندلی های جیرجیر منبع غیرمنتظره سر و صدا هستند. اگر صندلی اداری شما جیرجیر می کند از صندلی آشپزخانه استفاده کنید.
3. حداقل دو بار تمرین کنید
بدون تمرین وارد مصاحبه از راه دور خود نشوید. وقتی نوبت شما در کانون توجه است، نمی خواهید مشکلات اتصال یا نرم افزارهای باگ را کشف کنید.
از یک همکار، کارمند یا دوست بخواهید که حداقل دو حرکت خشک با شما انجام دهد. نرم افزار مناسب جلسه را دانلود کنید و مطمئن شوید که چگونه از آن استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که هدفون و میکروفون شما نیز با نرم افزار سازگار است.
اتصال اینترنت خود را آزمایش کنید و مطمئن شوید که ویدیوی شما تا حد امکان به خوبی پخش می شود. اگر ویدیوی شما متلاطم است یا صدای شما نامفهوم است، سعی کنید از تقویت کننده Wi-Fi برای بهبود سیگنال خود استفاده کنید.
اوه، و قبل از مصاحبه، دوباره بررسی کنید که از فیلترهای خنده دار (مانند بچه گربه ها) یا پس زمینه استفاده نمی کنید.
خط پایین
یک مقدار برنامه ریزی تضمین می کند که در طول یک بخش تلویزیونی یا مصاحبه ای که بسیار مورد انتظار است، بهترین تاثیر ممکن را از خود ارائه می دهید. با حرکت رو به جلو، مصاحبه های از راه دور ممکن است ستون اصلی مصاحبه های رسانه ای باشد. این سه روش برتر را دنبال کنید تا مصاحبه‌ای بدون استرس داشته باشید که نه تنها قدرت شما را افزایش می‌دهد، بلکه شانس شما را برای به دست آوردن ویژگی‌های رسانه‌ای بیشتر در آینده افزایش می‌دهد.
شورای ارتباطات فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران در روابط عمومی موفق، استراتژی رسانه، آژانس های خلاق و تبلیغاتی است. آیا واجد شرایط هستم؟
من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من را بررسی کنید. کریستن وسل کریستن وسل، معاون ارشد روابط عمومی و بازاریابی دیجیتال در شرکت استراتژی خرده فروشی و روابط عمومی ChicExecs. مشخصات اجرایی کامل کریستن وسل را اینجا بخوانید.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط funkhabari