شیرآلات ساختمانی
در آخرین نظرسنجی مؤسسه معماران آمریکا، آشپزخانه‌های فضای باز در صدر فهرست روند پروژه‌ها قرار گرفتند، که با توجه به علاقه مردم به زندگی در بیرون، چندان تعجب‌آور نیست. اما این نظرسنجی به جزئیات در مورد آنچه که صاحبان خانه در آن فضاها می گذارند پرداخته نشده است. همانطور که به ماه‌های گرم‌تر می‌رویم، ارزش این را دارد که ببینیم چه چیزی برای آشپزخانه‌های فضای باز و مناطق زندگی مرتبط با آن‌ها محبوب است.
لوکس در فضای باز حرکت می کند
دیوید بنت، طراح منظر مستقر در آتلانتا، می گوید: «صاحبان خانه به دنبال پناهگاه فضاهای زندگی در فضای باز هستند – هم برای سرگرمی و هم برای استراحت. او خاطرنشان می کند که این فضاها احتمالاً دارای ساختارهای معماری مانند آلاچیق، دیوارها، شومینه های سفارشی، پرچین ها و ارتفاعات مختلف برای ایجاد حریم خصوصی و اتاق های متمایز با جریان طبیعی داخلی و خارجی هستند. “فضاهای زندگی تقسیم شده، گردهمایی گفتگو را تشویق می کند، از جمله مناطق نمایش برای تماشای بازی بزرگ یا یک فیلم، و سیستم های گرمایش و سرمایش برای اطمینان از استفاده در طول سال.” او می‌گوید که این اتاق‌های بیرونی ممکن است به ویژگی‌های طراحی آب، نور و آتش و همچنین سیستم‌های گرمایش و سرمایش برای استفاده در تمام طول سال مجهز باشند.

آشپزخانه های فضای باز هم برای سرگرمی و هم برای آرامش بیشتر پیچیده می شوند.
سیاهگوش، از طریق حمام فرگوسن، آشپزخانه و گالری نور در دسترس است.
آشپزی درجه یک
مری هانا فوت، مدیر ارشد بازاریابی در گالری Ferguson Bath, Kitchen & Lighting به یاد می‌آورد: «در گذشته، بسیاری از صاحبان خانه‌ها صرفاً روی کباب‌پز و شاید برخی از صندلی‌های بیرون از خانه تمرکز می‌کردند. امروزه بسیاری از صاحبان خانه، گریل را با یک آشپزخانه توکار کامل با سینک و شیر آب، یخچال، ماشین ظرفشویی، دستگاه یخ، واحد نوشیدنی، اجاق پیتزا، کابینت های مقاوم در برابر آب و هوا و غیره همراهی می کنند. لوازم هوشمند در حال محبوب شدن هستند و جای تعجب نیست که فناوری هوشمند در آشپزخانه های فضای باز نیز رواج یافته است. او می‌افزاید: «بسیاری از کباب‌پزها و سیگاری‌ها اکنون به وای فای فعال هستند، حتی برخی از آنها قابلیت تشخیص صدا دارند.

آشپزخانه های فضای باز به اجاق های پیتزا و دیگر لوازم لذیذ مجهز می شوند.
سیاهگوش، از طریق حمام فرگوسن، آشپزخانه و گالری نور در دسترس است
حتی با وجود تمام موارد اضافی، گریل همچنان پادشاه آشپزخانه در فضای باز است. Fout می گوید: «دیگر تنها گزینه فولاد ضد زنگ نیست. کوره‌ها در رنگ‌های قرمز روشن، زرد آفتابی، آبی سلطنتی، سبز شکارچی و غیره موجود هستند! توانایی سفارشی کردن فضای بیرونی شما به صاحب خانه اجازه می دهد تا مناظر و مناظر اطراف را تکمیل کند یا دکوراسیون خانه را به بیرون گسترش دهد.
هماهنگی سبک
این همچنین برای کف‌پوش‌هایی که می‌توانند به‌طور یکپارچه از داخل به بیرون گسترش پیدا کنند، کابینت و عرض دیوار را هماهنگ می‌کنند، درهای بدون مسیر که اتاق‌ها را کاملاً به روی یکدیگر باز می‌کنند. جو رابوئین، پیمانکار و طراح منظره‌ساز، که اکنون مدیر بخش سخت‌افزار مسکونی برای تولیدکننده محصولات در فضای باز بلگارد است، می‌گوید: «دقیقاً همانطور که روند طراحی داخلی آشپزخانه و حمام به سمت زیبایی‌شناسی شیک‌تر و مدولار رفته است، طراحی‌های فضای باز نیز تغییر کرده است. برای انعکاس ظاهر داخل خانه، صاحبان خانه سنگ فرش های بلندتر و خطی را در فضای باز انتخاب می کنند و بیشتر از گذشته با بافت و رنگ بازی می کنند. این روند فراتر از خانه های مدرن است و این ظاهر به هر سبک خانه ترجمه می شود.

مناطق زندگی در فضای باز سبک های معاصر را با همتایان داخلی خود به اشتراک می گذارند.
بلگارد
ارتباط با طبیعت
رابوئین می گوید: “آگاهی رو به رشدی در مورد اهمیت ارتباط افراد با طبیعت وجود دارد.” “به همین دلیل است که شما باغبانی عمودی و ادغام باغ های کانتینری در مجاورت مناطق پخت و پز در فضای باز را مشاهده می کنید. همچنین آگاهی افزایش یافته است که چگونه یک فضای بیرونی می تواند زیستگاه را بهبود بخشد، به ویژه از طریق سنگفرش های نفوذ پذیر و انتخاب های گیاهی، که می تواند به زهکشی آب و موارد دیگر کمک کند.
Cassy Aoyagi، رئیس محوطه سازی FormLA مستقر در لس آنجلس. ارتباط قوی طبیعت را نیز تأیید می کند، به ویژه برای آشپزی. او می‌گوید: «آنچه که اکنون می‌بینیم، افزایش علاقه به ادغام مواد خوراکی در باغ‌ها، به‌ویژه در مناطق نزدیک به آشپزخانه‌های بیرونی آنهاست. “این به شکل حصار تاک انگور و تخت های مرتفع است که برداشتن گیاهان برای سفره فقط به یک یا دو قدم نیاز دارد.”

گیاهان خوراکی طبیعت و تغذیه را به آشپزی در فضای باز اضافه می کنند.
FormLA محوطه سازی/عکاسی سالن لزلی
پیشرفت های فناوری
عناصر طبیعی یک منطقه نشیمن در فضای باز ممکن است بلندگوها و سیم‌کشی و همچنین آبیاری و امنیت مرتبط با کنترل‌های خانه هوشمند را پنهان کند. طبق گزارش CEDIA، انجمن متخصصان فناوری خانه، صاحبان خانه و مشاوران آنها نسبت به سال های گذشته پروژه های بسیار بیشتری را انجام می دهند و پول بسیار بیشتری را در فضای باز خرج می کنند. تلویزیون های فضای باز یک دسته اصلی هستند. بلندگوهای فضای باز هم همینطور.

مناطق زندگی در فضای باز دارای ویژگی های لوکس با فناوری پیشرفته هستند.
CEDIA/Argus Technologies
کلمات اخر
در حالی که آشپزخانه های بیرونی و مناطق نشیمن به شدت و با پیشرفت های بیشتر از قبل در حال پیشرفت هستند، هنوز هم صاحبان خانه های زیادی هستند که احتمالاً یک صندلی راحت و منقل قابل حمل را روی ایوان یا عرشه می کشند. همه چیز در مورد لذت بردن از زندگی در خارج از منزل، تامین مالی خوب، اما نه لزوما برای ساده ترین لذت های زندگی است.

من را در توییتر یا لینکدین دنبال کنید. وب سایت من یا برخی از کارهای دیگر من را اینجا بررسی کنید. Jamie GoldFollowing من یک مشاور طراحی سلامتی و مربی سلامت دارای گواهی کلینیک Mayo هستم با 20 سال فعالیت در حوزه ساختمان، طراحی خانه و بازسازی. کتاب سوم من، Wellness by Design، که در سپتامبر 2020 توسط Simon & Schuster منتشر شد، برنده جایزه معتبر Bruss Book Award شد. در سال 2021. در اکتبر 2023، یک فصل جایزه با عنوان «درس هایی برای اینکه اکنون چگونه زندگی می کنیم» را در وب سایت خود منتشر کردم. من علاوه بر نوشتن، در مورد موضوعات طراحی سلامتی برای کنفرانس های منطقه ای و ملی صحبت می کنم و برای شرکت های صنعت طراحی و تحلیلگران مشورت می کنم.

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط funkhabari