سیستم مبارزات Avowed در ابتدا توسط طرفداران مورد انتقاد گرفت و همین موضوع باعث شد تا استودیوی آبسیدین (Obsidian) این بخش را تغییر و بهبود دهد.
بازی Avowed در ابتدا نتوانست گیمرهای زیادی را تحت تأثیر قرار دهد. اولین تریلرهای گیمپلی از جذابیت بالا و چشمگیر بودن به دور بودند، اگرچه طرفداران از آن زمان به بعد به این بازی RPG علاقه خود را نشان دادند. این تا حدودی به لطف تغییرات مختلفی است که توسط سازندگان بر اساس بازخوردها ایجاد شدهاند. یکی از زمینههای اصلی که به دلیل بازخورد طرفداران با تغییرات زیادی مواجه شد، بخش مبارزات بود و آبسیدین اقدامات دقیقی را انجام داد تا آن را بهتر و جذابتر کند.
گیب پارامو (Gabe Paramo)، کارگردان گیمپلی، در مصاحبهای با Windows Central توضیح داد که آبسیدین تصور میکرد که Avowed قبل از نمایش گیمپلی خود در ژانویه به اندازه کافی خوب به نظر میرسید. تیم پس از دیدن بازخوردها به سرعت متوجه شد که بازیکنان از برخی قسمتها راضی نیستند و المانهای مختلفی را تغییر دادند. یکی از تغییرات بزرگ ایجاد شده، افزودن حس وزن و تاثیر بیشتر به مبارزات بود.
به گفته این توسعهدهنده، تیم میخواست احساس هر نوسان و ضربه را ایجاد کند و این نیز شامل کاهش تاخیرهایی بود که احتمال داشت به کل گیمپلی احساس بدی بدهد. همچنین تغییرات دیگری در صدا و VFX ایجاد شد. این امر منجر به حس بیشتر شد و آبسیدین به همین دلیل تأثیرات خون را تغییر داد. کارگردان گیمپلی این نسخه از مبارزات را جذابتر از قبل توصیف میکند. او همچنین اظهار داشت که دشمنان واکنشپذیرتر شدهاند و انیمیشنهای مختلف مورد ارزیابی مجدد قرار گرفتهاند تا اطمینان حاصل شود که مبارزات بهتر از قبل هستند.
تغییرات گیمپلی نشان میدهد که آبسیدین همچنان روی بهبود و پولیش کردن Avowed کار میکند. این بازی قرار است در سال جاری میلادی برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر شود و از روز اول عرضه بر روی سرویس گیم پس در دسترس خواهد بود.
source