نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ اعلام شد. به منظور تأمین نیروی کار موثر و پرانرژی مورد نیاز، وزارت آموزش و پرورش در سال جاری آزمون استخدامی تحت عنوان “آزمون استخدامی آموزش و پرورش” برگزار کرده است. این آزمون شامل داوطلبان امتحان‌های آموزگار ابتدایی و استثنائی، دبیری و هنرآموزی است.

پس از اعلام نتایج اولیه به صورت کارنامه که به‌طور معمول یک ماه پس از آزمون در وب‌سایت sanjesh.org منتشر می‌شود، داوطلبان می‌بایست برای شرکت در مرحله دوم یعنی مصاحبه آماده خود را کنند. همچنین، پس از اتمام فرآیند مصاحبه، نتایج نهایی و لیست پذیرفته شدگان نیز از سوی همین وب‌سایت اعلام می‌شود.

 زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

یکی از مهم ترین مواردی که هر یک از افراد شرکت کننده در آزمون استخدام آموزش و پرورش باید به آن توجه لازم را مبذول دارد در رابطه با پرسش جواب آزمون استخدامی آموزش و پرورش کی میاد؟ است. در رابطه با زمان اعلام نتایج این آزمون سراسری باید بگوییم که نتایج این امتحان طی دو مرحله خدمت داوطلبان اعلام می‌شود.

وزارت آموزش و پرورش برای تامین نیروی مورد نظر خود، آزمون استخدامی در رشته های مختلف مثل معلمی، دبیری، هنر آموزی و استثنایی را راه اندازی کرده تا از این طریق افراد شایسته این جایگاه را جذب کنند.

  • این آزمون هر سال در بازه زمانی مشخص در دو مرحله برگزار می‌شود.
  • علاقه مندان باید در امتحان کتبی شرکت کرده و نمره قبولی را کسب کنند.
  • سپس برای مرحله دوم که به صورت مصاحبه است، آماده شوند.
زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
 25 اردیبهشت ماه
نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش
3 اردیبهشت تا 25 خرداد 1403
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش
نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش  آموزگاری 17 تیرماه  1403

زمان-اعلام-نتایج-آزمون-استخدام-آموزش-و-پرورش 

سامانه اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

تمامی مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 و اطلاع رسانی نتایج این آزمون از طریق وبسایت سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org انجام می‌شود. اعلام نتایج، به منظور تامین نیازهای داوطلبان، صورت می‌گیرد.

در مرحله اول، وبسایت اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی 1403 وضعیت داوطلبان را تنها به صورت قبول یا رد نمایش می‌دهد. این نتایج شامل کارنامه نمرات نیست و تنها به داوطلب اطلاع می‌دهد که آیا قبول شده یا نه.

وبسایت اصلی برای بررسی اخبار و اطلاعیه‌ها در مورد اعلام نتایج، هم وبسایت سازمان سنجش می‌باشد. این وبسایت از طریق اطلاعیه‌های به‌روز، تغییرات در فرآیند اعلام نتایج و آموزشی را به داوطلبان اطلاع می‌دهد. به همین دلیل، به شرکت‌کنندگان توصیه می‌شود که همیشه اطلاعیه‌های این وبسایت را پیگیری کنند.

جهت دسترسی به وبسایت اعلام نتایج آزمون استخدامی 1403 کلیک کنید.

توجه داشته باشید مشاهده نتیجه آزمون آموزش پرورش ممکن است در وبسایت وزارت آموزش و پرورش نیز منتشر شود. افرادی که نام خود را در وبسایت سازمان سنجش به‌عنوان قبول شده مشاهده می‌کنند، شرایط ورود به دوره‌های آموزشی بعدی و استخدام در این دستگاه را خواهند داشت.

برای بررسی نتایج آزمون در وبسایت سنجش آموزش کشور، اطلاعات شخصی منحصر به فرد شما مثل شماره داوطلبی ثبت‌نام، شماره شناسنامه، کد ملی و یا شماره پرونده الزامی است. بدون این اطلاعات، امکان بررسی وضعیت قبولی نهایی وجود ندارد.

کال تو اکشن اموزش پرورش

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

زمان اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش در مرحله اولیه به‌طور معمول بعد از حدود سی تا چهل و پنج روز از اجرای آزمون صورت می‌گیرد. در این زمان کلیه افراد و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش برای مشاهده نتایج، اقدامات لازم را انجام دهند.

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403
آزمون آموزگاری 3 اردیبهشت
نتایج استخدام دبیری و هنرآموزی 26 خرداد
آزمون مشاغل کیفیت بخشی 25 خرداد
آزمون مربی پرورشی 25 خرداد

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

بعد از برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش و اعلام و مشاهده نتایج اولیه، اکنون نوبت به شرکت در مصاحبه و به دنبال آن اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش پرورش و مشخص شدن اسامی پذیرفته شدگان این گزینش است.

با توجه به آخرین اخبار و اطلاعیه، نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزگار ابتدایی و استثنائی در اواخر مرداد ماه در سامانه سنجش منتشر می‌گردد. به‌طور کلی بر اساس اخبار و اطلاعیه های سامانه سنجش، تقویم زمانی اعلام نتایج آزمون استخدام آموزش و پرورش مانند نتایج استخدام دبیری و هنرآموزی و … به شرح زیر است:

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403
آزمون آموزگاری نتایج نهایی
آزمون دبیری 15 تیرماه 1403
آزمون هنرآموز اعلام نشده
آزمون مشاغل کیفیت بخشی اعلام نشده
آزمون مربی پرورشی اعلام نشده

 

بنر کال تو اکشن

 مراحل دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

از آن جایی که  سازمان سنجش به‌عنوان مجری برگزاری آزمون‌های استخدامی در حوزه آموزش و پرورش اختصاص دارد و تخصص آن در آزمون‌های آموزگاری و دبیری است، تمامی مراحل این دو آزمون از ثبت نام تا اعلام نتایج، از طریق وب‌سایت اختصاصی این سازمان انجام می‌شود.

بنابراین، برای دریافت نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به صورت آنلاین، می‌توانید به وب‌سایت sanjesh.org مراجعه نمایید. در ادامه، مراحل مشاهده نتایج اولیه و نهایی برای هر دو عنوان شغلی دبیری و آموزگاری شرح داده شده است. البته توجه داشته باشید که نتایج آزمون مربوط به مشاغل کیفیت بخشی از طریق وب‌سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir اعلام خواهد شد.

نحوه مشاهده نتایج اولیه آموزگاری و دبیری

همان‌طور که می‌دانید سامانه سنجش، برگزار کننده آزمون های استخدامی است و از ابتدای ثبت نام استخدام آموزش و پرورش تا اعلام نتایج نهایی از طریق این سامانه انجام می‌شود. برایمشاهده نتیجه آزمون آموزش پرورش مراحل زیر را طی نمایید:

  •  ابتدا وارد سامانه سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh org اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش شده و بر روی گزینه  “استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی” کلیک نمایید.

مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدام آموزش و پرورش

  • سپس بر روی لینک “سیستم کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش (شغل آموزگارابتدایی و آموزگار استثنائی) سال 1403”  کلیک کرده و وارد صفحه جدید شوید.

سیستم کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش (شغل آموزگارابتدایی و آموزگار استثنائی)

  • در این قسمت باید یکی از دو روش پیشنهاد شده را انتخاب کرده و با وارد کردن موارد مورد نیاز بر روی گزینه “ورود به سیستم” کلیک نمایید.

ورود به سیستم و مشاهده کارنامه

  • در نهایت نتایج شما قابل مشاهده است که از این طریق می‌توانید اسامی پذیرفته شدگان گزینش آموزش و پرورش را مشاهده نمایید.

نحوه مشاهده نتایج نهایی آموزگاری و دبیری

پس برای مشاهده نتایج نهایی باید به سامانه اعلام نتایج این آزمون که به آدرس اینترنتی  sanjesh.org است، مراجعه نمایید. اکنون برای مشاهده نتیجه آزمون آموزش پرورش باید مراحل زیر را طی نمایید:

  • ابتدا وارد سایت sanjesh org اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش شده‌ و گزینه «سایر آزمون‌های استخدامی» را انتخاب کنید.

مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدام آموزش و پرورش

در این مرحله، «سیستم کارنامه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش (آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی) سال ۱۴۰۳» را برگزینید تا به صفحه بعد منتقل شوید.
سیستم کارنامه نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش
روی لینک فعال «سیستم کارنامه نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل آموزگار ابتدایی و استثنایی) سال ۱۴۰۳» کلیک کنید.

سیستم کارنامه نهایی آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش (شغل آموزگار ابتدایی و استثنایی)

سپس یکی از فیلدها را پر کرده و نتایج نهایی خود را مشاهده نمایید.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403

بعد از انتشار کارنامه نهایی، ممکن است برخی از داوطلبان اعتراض داشته باشند. برای رفاه حال این افراد، سازمان سنجش امکان ثبت اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1403 را در سیستم پاسخگویی سایت خود فراهم کرده است؛ بنابراین افرادی که مایل به بررسی مجدد نمره آزمون خود هستند، می توانند با انجام مراحل زیر، درخواست خود را ارسال نمایند.

  • جهت اعتراض نسبت به نتایج آزمون استخدامی در حوزه آموزش و پرورش، ابتدا لازم است به وب‌سایت رسمی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایید و طبق دستورالعمل‌های موجود، اقدام نمایید.

گام اول اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • در مرحله بعد، از بین گزینه‌های موجود، قسمت “ورود به پنل مدیریت” را انتخاب نمایید.

گام دوم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • در صورت اولین ورود شما به این بخش، باید ابتدا عضویت خود را در سامانه ثبت کنید. برای این منظور، بر روی آیکون “عضویت در سامانه” کلیک نمایید. اگر قبلاً در سامانه عضو بوده اید، گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کنید و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور، به حساب کاربری و پروفایل خود وارد شوید.

گام سوم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • با درخواست ثبت‌نام در سامانه، پس از ورود به سایت، به صفحه‌ای هدایت خواهید شد که بیاید اطلاعات هویتی خود را تکمیل و گزینه “موافقت با شرایط و ضوابط” را فعال نمایید تا فرایند عضویت خود را تکمیل کنید.

گام چهارم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • لطفاً پس از ورود به سامانه، از منوی سمت راست قسمت “درخواست جدید” را انتخاب نمایید.

گام پنجم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • لطفا پس از کامل کردن قسمت‌های مربوط به نوع و سال آزمون با عبارت “استخدامی وزارت آموزش و پرورش” و “1403”، روی گزینه “جستجو” کلیک نمایید تا به مرحله بعد ادامه دهید.

گام ششم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • در صورتی که علت اعتراض خود را در میان گزینه‌های فهرست شده در زیر شناسایی کرده‌اید، لطفاً با انتخاب گزینه مربوطه، درخواست خود را ثبت کنید تا توسط کارشناسان مورد بررسی قرار گیرد. در صورت عدم تطابق اعتراض شما با هیچ یک از گزینه‌های ارائه شده، می‌توانید با انتخاب گزینه “عمومی”، اعتراض خود را با جزئیات بیشتر شرح دهید.

گام هفتم اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

  • بعد از تکمیل مراحل ثبت و ارسال اعتراض یا ورود به سامانه پاسخگویی سنجش و مراجعه به بخش “درخواست‌ها و پاسخ‌ها”، امکان مشاهده نتیجه اعتراض مدنظر خود را خواهید داشت.
  • توجه نمایید این اعتراض برای نتایج اولیه است و در خصوص اعتراض برای نتایج نهایی باید بدانید با توجه به اینکه داوطلبان در تمام مراحل ارزیابی تکمیلی امکان اعتراض داشته‌اند و این اعتراضات توسط کارگروه نظارت و کمیسیون موارد خاص بررسی‌ شده‌ و در پایان هر مرحله با تکمیل نمون‌برگ‌های شماره ۲۳ و ۲۴ عدم اعتراض خود را اعلام کرده‌اند، در مرحله نهایی هیچ اعتراضی قابل پذیرش نیست.

زمان اعتراض به نتایج نهایی

به اطلاع می رساند که زمان اعتراض به نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در تمامی مشاغل، فوراً پس از انتشار کارنامه ها اطلاع‌رسانی خواهد شد. داوطلبان معترض بهتر است پس از مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش  مرتب به این سامانه سر زده و در اسرع وقت درخواست‌های خود را ارسال نمایند.

متقاضیان آزمون دبیری که تمایل به بررسی مجدد نمره آزمون خود دارند، می‌توانند از تاریخ 26 خرداد ماه اقدام به ارسال درخواست نمایند.

در خصوص مشاغل کیفیت بخشی، داوطلبانی که مغایرتی در مندرجات کارنامه خود مشاهده می کنند، از تاریخ 26 تا 31 خردادماه 1403 می‌توانند با ورود به پروفایل خود (بخش اعتراضات) اقدام به ثبت اعتراض یا درخواست خود نمایند. پس از بررسی، نتایج اعتراضات تا پایان تیرماه 1403 از طریق پروفایل داوطلبان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نحوه پیگیری درخواست

با توجه به ثبت درخواست اعتراض پس از مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش از سوی داوطلبان به نتایج آزمون استخدامی در حوزه آموزش و پرورش، تیم کارشناسان سنجش، اعتراضات را به دقت مورد بررسی قرار داده و در صورت صحت ادعاها، نواقص و اشکالات را برطرف نموده و نمره های داوطلبان را مجددا بازبینی می‌کنند. حال می‌توانید از طریق مراحل زیر، پیگیر نتایج اعتراض خود باشید.

  • ابتدا وارد سامانه سنجش به مشانی اینترنتی sanjesh.org شده و بر روی گزینه  “ارسال درخواست” در منوی سیستم پاسخگویی کلیک نمایید.
  • سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و وارد ناحیه کاربری خود شوید.
  • در این قسمت شما باید گزینه ”درخواست ها و پاسخ ها“ را کلیک نمایید.
  • در انتها بر روی  ”تقاضای بررسی مجدد نمره آزمون” کلیک کرده و نتیجه بررسی کارشناسان را مشاهده می‌نمایید.

گام دوم پیگیری اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

موارد قابل اعتراض برای ثبت اعتراض به آزمون استخدامی آموزش و پرورش

به اطلاع متقاضیانی که در آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1403 شرکت کرده‌اند می‌رساند، پس از مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، در صورت مشاهده عدم رضایت یا مغایرت‌هایی در آن، امکان اعتراض و به بررسی مجدد نتایج آزمون وجود دارد. موارد قابل اعتراض برای ثبت اعتراض به آزمون استخدامی آموزش و پرورش شامل دو مورد زیر است:

  • مغایرت در اطلاعات شخصی داوطلب مانند رشته، شغل، وضعیت معلولیت یا سهمیه
  • اعتراض به نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش شامل رتبه و نمره کسب شده

برای دانلود فایل PDF نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید.

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج آزمون اموزش پرورش ۱۴۰۳ به چه صورت است؟

برای مشاهده نتایج اولیه آزمون استخدام آموزش و پرورش باید به سامانه sanjesh.org مراجعه بفرمایید.

نتایج اولیه آزمون استخدامی آموزش و پرورش آموزگاری ۱۴۰۳ چه زمانی اعلام می‌شود؟

به اطلاع می‌رساند که نتایج اولیه آزمون مورخ 25 خرداد ماه 1403 به آگاهی عموم رسید.

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پروش ۱۴۰۳ چه تاریخی است؟

نتایج نهایی در تاریخ 17 تیر ماه منتشر شد.

source

توسط funkhabari.ir