رونمایی Concord در جریان State of Play پلی استیشن عالی نبود. تقریبا برای پنج دقیقه، بازیکنان با یک تریلر سینمایی که کپیبرداری واضح از Guardians of the Galaxy بود، روبرو شدند. تریلر به سرعت با دیسلایکهای فراوان مواجه شد و آن را بزرگترین ناامیدی شوکیس نامیدند.
این آخر هفته، نسخه بتا برای همه اعضای PS Plus و هرکسی که بازی را پیشخرید کرده بود، باز شد و مانند تریلر اولیه، با واکنشهای ضد و نقیضی روبهرو شد. پس از شروع بتا، بازیکنان دستهجمعی به Reddit رفتند تا عشق خود را نشان دهند یا بازی را به باد انتقاد بگیرند.
بسیاری از بازیکنان به سرعت به اشتراک گذاشتند که بازی «چراغ خاموش» خوب است، و یکی از بازیکنان گفت که بتا «نظر من را تغییر داده است.». طراحی کاراکتر، طراحی صدا و گیمپلی تاکتیکی همگی مورد تحسین قرار گرفتند.
در حالی که جنبههای مختلف بازی مورد تحسین قرار میگرفت، به نظر میرسد یکی از پیروزیهای کلیدی برای توسعهدهندگان استودیو Firewalk، کارگردانی هنری باشد. نقشههای Concord پیچیده، انیمیشنها عالی و کاتسینها «درجه یک» توصیف شدهاند. به علاوه gunplay به شدت مورد تحسین قرار گرفت.
علیرغم دریافت تمجیدهای زیاد از سوی بسیاری از بازیکنان، به همین تعداد بازیکنانی بودند که از بازی ناراضی بودند. «مشکلات چشمگیر بالانس» یک شکایت اصلی بود و یکی از بازیکنان گفت: «نمیدانم چطور اینقدر بد است». یکی دیگر از بازیکنان اظهار داشت که یک جور درهم و برهم است و همه چیز «به شدت بین شخصیتهای همکلاس متفاوت بود».
کنترل و حرکت Concord نیز مورد انتقاد قرار گرفت و آن را خشن و خیلی کند نامیدند. با این حال، این یک موضوع قطبی بود و دیگران پیشنهاد کردند که خوب است و فقط «کمی به عادت کردن نیاز دارد».
دو مشکل عمده دیگر توسط بازیکنان مطرح شد. اولی نبود یک حالت بازی قطعی بود که باعث میشد بازیکنان «در مورد اینکه بازی در تلاش است چگونه باشد» گیج میشدند. توافق بر این بود که یک شوتر قهرمانی باید به نوعی در یک حالت متعادل باشد، کاری که به نظر میرسد بازی انجام نمیدهد.
در نهایت و همانطور که انتظار میرفت، بازی به دلیل رایگان نبودن در زمان عرضه مورد انتقاد قرار گرفت. یک بازیکن گفت: قیمت ۴۰ دلاری «بازیکنان را روی رایانههای شخصی جذب نمیکند» و دیگری میگوید که ممکن است حداقل «بخشی از آن F2P باشد».
source