Astro Bot نوید تنوع بسیار زیادی در فهرست مراحل خود را می‌دهد و توسعه‌دهنده آن Team Asobi بارها تاکید کرده که این عنوان پلتفرمر چقدر بزرگ خواهد بود. با این حال، اگر اوضاع کمی متفاوت پیش می‌رفت، ممکن بود سبک و سیاق کاملا متفاوتی به خود بگیرد.

طبق گفته Nicholas Doucet، کارگردان خلاق Astro Bot و مدیر استودیو Team Asobi، در مراحل اولیه ساخت بازی، تیم سازنده به این فکر می‌کرد که آیا عنوان پلتفرمر باید یک تجربه جهان باز باشد یا خیر.

داوست در مصاحبه‌ای با مجله EDGE فاش کرد که در نهایت تصمیم گرفته شد به جای آن از ساختاری مبتنی بر مراحل استفاده کنیم، زیرا «این همان چیزی بود که بیشترین کنترل را بر تنوع بازی به ما می‌داد».

Astro Bot

تنوع قطعا چیزی است که به نظر می‌رسد Astro Bot تاکید زیادی روی آن دارد. پلتفرمر دارای بیش از ۸۰ مرحله در چندین کهکشان مختلف، با بیش از ۷۰ نوع دشمن مختلف، بیش از ۳۰۰ ربات برای نجات، مراحل سخت اختیاری برای انجام دادن و بسیاری موارد دیگر خواهد بود.

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط کاربر توییتر @Genki_JPN، نسخه فیزیکی ژاپنی این بازی نشان می‌دهد که این بازی پلتفرمر سه‌بعدی حدود ۶۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارد. برای مقایسه، حجم بازی Astro Bot Rescue Mission برای PS VR حدود ۸ گیگابایت و حجم بازی Astro’s Playroom روی PS5 حدود ۱۱ گیگابایت بود. 

Astro Bot در تاریخ ۶ سپتامبر (۱۶ شهریور) به طور انحصاری برای پلی استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

source

توسط funkhabari.ir