بازخوردها به ریمیک Silent Hill 2 از Bloober Team تاکنون نسبتاً مثبت بوده و این استودیو امیدوار است که با بازاریابی مناسب، نظر مخاطبان را به عناوین آینده خود نیز جلب کند.
موتوئی اوکاموتو (Motoi Okamoto)، تهیهکننده ریمیک، اخیراً بیان کرده است که به طور کامل به توانایی Bloober Team برای هدایت ریمیک ایمان دارد. وی روی تمرکز بازی بر عناصر روانشناختی این فرنچایز به جای مبارزه تأکید کرده است.
تیم Bloober Team معتقد است که Silent Hill 2 یک بازی متحول کننده برای شرکت خواهد بود
پیوتر بابینو (Piotr Babieno)، مدیرعامل Bloober Team، اخیراً در مصاحبهای تأیید کرد که هیچ ارتباطی بین توافق خاتمه یافته تولید و انتشار Project C با شرکت Take-Two و تصمیم این تیم برای پایان دادن به همکاری با شرکت Draw Distance در Project M وجود ندارد.
در اولین خبرهای مربوط به Project M تأیید شد که این عنوان اواخر امسال منتشر میشود و Bloober Team در حال حاضر از فرآیند تولید Project C رضایت کامل دارد. با نزدیک شدن به زمان رونمایی، آقای بابینو کار استودیو روی Silent Hill 2 را دروازهای به پروژههای آینده این تیم میداند. بابینو در اینباره گفت:
Silent Hill 2 مجموعه بزرگ بازیهای ما را گسترش میدهد، اگرچه Project C اولین IP بزرگ این شرکت است، اما ما معتقدیم که این پروژه بازار را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد و میخواهیم روی آن سرمایهگذاری کنیم.
بابینو، Silent Hill 2 را به طور خاص به عنوان نقطه عطفی در رشد این استودیو به عنوان توسعهدهنده معرفی کرد. او در ادامه توضیح داد:
با ساخت Silent Hill، ما همچنین یک جامعه بزرگ از مخاطبان و طرفداران ایجاد میکنیم و آنها را به پروژههای بعدی خود جذب خواهیم کرد.
Silent Hill قرار است به بازار نشان دهد که ما میتوانیم بازیهای باکیفیت و در مقیاس بزرگ بسازیم. از طرف دیگر، Project C فرمول ما را به طور قابل توجهای بهبود میبخشد و با آن میخواهیم قدم بعدی را برداریم.
در نهایت، بابینو تاکید کرد که Bloober Team با بهترین سازندگان بازی در جهان برای توسعه بازی روی پلتفرمهای نینتندو در حال همکاری است.
source