۲۵ سال پس از عرضه، مین گوسمن لی (Minh “Gooseman” Le)، یکی از خالقین ‌Counter-Strike، به این شوتر تاریخی نگاهی دوباره انداخته است.

۲۵ سال پیش، مین گوسمن لی و جسی کلیف یک ماد برای بازی Half-Life ساختند. نام آن ماد Counter-Strike بود و امروز به یکی از شناخته‌شده‌ترین فرنچایزهای شوتر در دنیا تبدیل شده است.

لی در مصاحبه‌ای با Spill Historie درباره‌ی بازی اصلی، برخی از نقشه‌های محبوب خود که ظاهراً cs_Siege و cs_facility هستند و تنها پشیمانی‌اش از بازی اصلی صحبت کرد.

لی گفت:

از اینکه برخی از سلاح‌ها، مثل AWP، را متعادل نکردم پشیمانم. فکر می‌کنم این اسلحه بیش از حد استفاده می‌شود و به نوعی سلاح اصلی تبدیل شده است.

هر بازیکن کانتر استرایک با AWP آشنایی دارد. این یک اسلحه‌ی تک‌تیرانداز است که با یک شلیک به بالا تنه، دشمن را از پا درمی‌آورد و در صدر انتخاب بسیاری از بازیکنان حرفه‌ای قرار دارد. در Counter-Strike امروزی، AWP بخشی جدایی‌ناپذیر از تجربه‌ی هر بازیکنی به حساب می‌آید، اما نمی‌توانیم جلوی خودمان را نگیریم که فکر کنیم نسخه‌ی ضعیف‌تر شده‌ای که لی در نظر داشت چه شکلی بود و آیا به اندازه‌ی الان مورد استفاده قرار می‌گرفت.

source

توسط funkhabari.ir