تولید محتوا

getty همانطور که دنیای تجارت به طور فزاینده ای به هم متصل می شود، شرکت ها فرصت هایی برای ایجاد شراکت خلاق و استراتژیک با سایر شرکت ها، سازمان های غیرانتفاعی، اینفلوئنسرها و غیره پیدا می کنند. در حالی که این مشارکت ها پتانسیل جلب توجه ویروسی را دارند، هر گرایش یا رویکردی برای همه مشاغل مناسب نیست.
برای کمک، 20 عضو شورای توسعه کسب و کار فوربس در مورد برخی از مؤثرترین روندهای مشارکت و اینکه چرا آنها ارزش تلاش را دارند بحث می کنند. بینش آن‌ها می‌تواند به شما کمک کند فرصت‌های مشارکتی را پیدا کنید که به شما کمک می‌کند تا با ارزش‌های خود ارتباط برقرار کنید، روابط معنادار ایجاد کنید و به مخاطبان جدید دسترسی پیدا کنید.
1. به دنبال شرکای زنجیره تامین پایدار باشید، تاکید همه جانبه بر پایداری، فرصتی منحصر به فرد برای برجسته کردن مشارکت ها ایجاد می کند. مواد با منابع پایدار اغلب به زنجیره تامین پیچیده‌تری نیاز دارند، بنابراین برجسته کردن استفاده از آنها می‌تواند تعهدات هدفمندتری نسبت به جبران کربن نشان دهد. استفاده از گواهینامه های تامین کننده می تواند اعتبار مستقل محصولات یک سازمان را تقویت کند. – دانیل روت، Barco ClickShare
2. شرکت هایی را در بخش خود بیابید وقتی نوبت به هر شراکتی می رسد، آن را با شرکتی انجام دهید که محصول یا خدمات فعلی شما را تکمیل می کند. بهترین مشارکت‌ها از دو کسب‌وکار می‌آیند که قبلاً در پروژه‌ای با هم همکاری کرده‌اند، و این یک نتیجه مثبت بود. مصرف کننده باید در مورد تجربه دست اول بشنود. شراکت‌هایی که هیچ ارتباطی با یکدیگر ندارند، اغلب واقعی نیستند. – الیاس دیاز، ویرتودسک
3. ایجاد شبکه ای برای همکاری سعی کنید اکوسیستم های استراتژیک بسازید و با شرکت های فناوری مکمل همکاری کنید. با ادغام خدمات، دسترسی شما را افزایش می‌دهید، پیشنهادات را افزایش می‌دهید و تجربه‌ای یکپارچه برای مشتریان ایجاد می‌کنید. برد – برد! – سیدارت رمزنگانی، TWILIO
اطلاعات بیشتر از FORMFORBES ADVISORبهترین حساب های پس انداز پربازده سال 2024ByKevin PayneContributorبهترین حساب های پس انداز سود 5 درصدی 2024ByCassidy HortonContributor4. افزودن صدای خبره یکی از گرایش های پیشرو در مشارکت در بازاریابی و برندسازی، استفاده از متخصصان در این صنعت است. شراکت ها فقط در مورد نام تجاری نیستند، بلکه در مورد تخصص سهامداران کلیدی هستند که می توانند عمیقاً در موضوعات غوطه ور شوند و اطمینان حاصل کنند که شما مالک عمودی یا فضا هستید. در این مرحله، کسب و کارها و مصرف کنندگان می خواهند مرتبط ترین اطلاعات را داشته باشند. – آنجلی مولینز، Resource
5. بر کار با مشاغل متعلق به اقلیت ها تأکید کنید، مشارکت شما با مشاغل کوچک، زنان، اقلیت ها یا متعلق به کهنه کار باید اکنون قابل مشاهده باشد. چیزی که زمانی یک الزام دودویی در RFP های دولتی بود، اکنون در فرصت های تجاری در همه بخش ها نشان داده شده است که نشان دهنده 20 امتیاز از 100 امتیاز وزن پیشنهادی است. این جنبه ای را که خریداران به عنوان بخشی از برند شما به دنبال آن هستند، ارتقا دهید. – بری ریچرتر، شرکای فین
شورای توسعه کسب و کار فوربس یک انجمن فقط دعوت برای مدیران فروش و biz dev است. آیا واجد شرایط هستم؟
6. مخاطب مناسب را انتخاب کنید نقاط خود را انتخاب کنید. انتخاب بازارهای مناسب که در آن با شرکای خود بازی کنید، برای پویا نگه داشتن نام تجاری و جلوگیری از لکه دار شدن آن برند بسیار مهم است. – اریک هوتو، متنوع
7. شریک با سازمان های غیرانتفاعی همسو با ماموریت مشارکت های غیرانتفاعی به عنوان راهی برای تعمیق ارزش ویژه برند و اعتماد به رشد خود ادامه می دهند. شرکت ها باید با شرکای دارای ارزش ها و اهداف مشترک همکاری کنند. در شرکت ما، مشارکت ما با بنیاد پارک ملی و بنیاد روز درختکاری با دیدگاه ما برای شکل دادن به جهانی سالم تر و ایمن تر برای همه، در همه جا، هر روز با حفاظت از محیط زیست هماهنگ است. – کوری وایت، استریسایکل
8. به دنبال فرصت های سودمند متقابل باشید برای مشتریان خود تجربیاتی ایجاد کنید که هم برای شما و هم برای شرکایتان مفید باشد. من معتقدم این بهترین راه برای تبلیغ کالاها و خدمات شما با کمک خارجی است. با برندها پیوند برقرار کنید که به شما کمک می کند از طریق رویدادهای مشترک، فرصت های انحصاری و محتوای شخصی، چیز خاصی را به مشتریان نهایی خود ارائه دهید. – دیما راکتا، خانه شهرت
9. از یک دلیل خوب حمایت کنید من مشارکت های مبتنی بر علت را دوست دارم. این به شما امکان می دهد با افرادی که بسیار متفاوت از برند شما هستند شریک شوید. با همسو شدن با یک دلیل معنی دار، می توانید به مخاطبان جدید ضربه بزنید و تصویر مثبتی از برند ایجاد کنید. همچنین می تواند به شما کمک کند تا به بازارهای جدید برسید و در عین حال با بازار فعلی خود امتیازهای قهوه ای کسب کنید. – برایس ولکر، مرد امتحان CPA
10. کار با شما را برای شرکا آسان کنید. با این حال، بیش از هر چیز دیگری در مورد ایجاد یک تجربه یکپارچه برای شریک زندگی است. تناسب بازار محصول، البته مهم است، اما اگر از آنها بخواهید که از فرآیند فروش خود خارج شوند، بیش از حد درخواست می کنید. هدف شما این است که بدون زحمت آنها را قادر به ایجاد، مدیریت و نقل قول در برابر تقاضا کنید. – کورتیس برینکرهوف، ایمپارتنر، شرکت
11. داستان قانع کننده بگویید داستان سرایی قدرتمند است. گفتن داستان برند و نحوه شروع کسب و کار شما بسیار مهم است و به شما امکان می دهد داستان اصلی خود را بگویید که اگر به درستی گفته شود برای مخاطبان جذاب باشد. فقط مراقب باشید که کاغذهای دیجیتالی با پاورپوینت خیلی طولانی را به آنها ندهید و مطمئن شوید که یک یا دو جوک را برای تشویق به درگیر شدن در داستان ایجاد کرده اید. – دیوید استراسر، مشاوران فونسکا
12. استفاده از داده ها برای یافتن بهترین تناسب استفاده از چارچوب داده محور برای انتخاب مشارکت، منابع را ساده می کند، کارایی هزینه را ارتقا می دهد و سودآوری را افزایش می دهد. این یک دیدگاه استاندارد از اینکه چگونه راه حل یک شریک ممکن است مشکل مشتری را حل کند و درآمد ایجاد کند، ارائه می دهد. این کمک می کند تا تعیین کنید که چه زمانی یک همکاری یا شراکت رسمی بهترین است، دانستن اینکه راه حل کجا مقیاس سودآوری و نیازهای مشتری را قطع می کند. – کریستن دولان، تأثیرگذار
13. ایجاد شراکت در جایی که همه برنده می شوند هنگام تنظیم هدف استراتژی با شرکای تجاری، بحث باید تحت دستور کار جهانی انجام شود که ارزش مشترک برای منافع متقابل را پوشش می دهد. برد-باخت یا باخت-برد، باخت- باخت ناشی از سازش مبهم بدون پاسخگویی است – نه تنها با ایجاد اعتماد داخلی، بلکه همچنین رابطه شفاف بلندمدت. – Gyehyon Andrea Jo، MVLASF
14. مخاطبان خود را غافلگیر کنید مشارکت های غیرمنتظره یک روند قدرتمند هستند! همسویی با برندی که دارای ارزش های مشترک است اما کاملاً خارج از صنعت فعلی شماست، راهی عالی برای استفاده از یک پایگاه مشتری جدید است. انجام مداوم این کار می تواند به طور تصاعدی آگاهی و فروش برند شرکت را افزایش دهد. – آنجلیکا کوپک، او تجارت می داند
15. خدمات را برای مشتریان خود ترکیب کنید همسویی بر ارزش ها، ماموریت و چشم انداز با شرکای خود برای ایجاد یک تلاش بازاریابی مشترک ضروری است. شرکایی را پیدا کنید که اخلاق شما را تکرار کنند، پیشنهادات شما را تکمیل کنند و داستان برند شما را بسازند. یک روند کلیدی در این فضا این است که با ارائه خدمات سرتاسری به مشتری در زمین های مشترک شرکت کنید. به عنوان مثال، با ارائه خدمات قوی در قسمت پشتی، مهارت های اجرای محصول شریک خود را تقویت کنید. – Archana Rao، Innova Solutions
16. اولویت دادن به هم ترازی نسبت به مرسوم بودن به دنبال همسویی ارزش ها باشید. فقط به این دلیل که یک شریک بالقوه در حال حاضر با مشتری شما گرم است، به این معنی نیست که نام تجاری مناسب برای مشارکت است. مطمئن شوید که هدف، ماموریت و آنچه که آنها برای آن ایستاده اند مطابق با هدف شرکت شما است. اگر چیزی مخالف وجود داشته باشد، می تواند بر شهرت شما تأثیر بگذارد و/یا ارزش افزوده مورد نظر شما را ایجاد نکند. – دانیلا فاستر، بایر
17. ایجاد روابط با اینفلوئنسرها مشارکت های استراتژیک راه های عالی برای شکستن اطلاعات جمعیتی جدید هستند. فرقی نمی‌کند اینفلوئنسرهای پرطرفدار مانند Alix Earle یا شرکت‌هایی مانند Stanley باشند، مشارکت اینفلوئنسرها را در نظر بگیرید که دامنه دسترسی را گسترش می‌دهد، پتانسیل ویروسی را ارائه می‌دهد و آگاهی و اعتماد کلی برند را افزایش می‌دهد. اطمینان از اینکه این شراکت‌ها معتبر هستند، برای ایجاد ارتباطات معنادار با مصرف‌کنندگان، به‌ویژه ژنرال Z، ضروری است – مایکل دلا پنا، InMarket
18. با افرادی که مخاطبان شما می شناسند ارتباط برقرار کنید با شریکی رابطه برقرار کنید که هم از شهرت بالایی در بین مشتریان فعلی و هم بالقوه شما برخوردار باشد و همچنین موقعیت شما را تقویت کند. این می تواند با تکمیل فعالیت ها و خدمات شما باشد. یا، ممکن است با داشتن یک مرجع در صنعت – نوعی علامت کیفیت – باشد که تأیید می کند اگر با آنها کار کنید، واقعاً قابل اعتماد هستید و بالاترین سطح خدمات را ارائه می دهید. – آنا یانکووسکا، خانه RTB
19. بهترین تناسب را برای شرکت خود در نظر بگیرید این یک پاسخ مناسب برای همه نیست و به بازار و مخاطبان شما بستگی دارد. این همان جایی است که پاسخ رویکرد شما نیز نهفته است. چه از طریق تحقیقات بازار و چه از طریق آزمون و خطا، باید مدل نقطه شیرین خود را پیدا کنید. هر چه که باشد – بازاریابی تأثیرگذار، مستقیم یا کانال اتخاذ شده یا رویکرد محرک کنفرانس و نمایشگاه – رسانه ای را پیدا کنید که برای فرهنگ، مردم و مجموعه مشتریان شما کارآیی دارد. – Mustansir Paliwala، Zomara Group و EQUANS
20. گسترش با قراردادهای مجوز همکاری با برندهای معتبر و معتبر از طریق صدور مجوز به هر دو طرف اجازه می دهد تا از ارزش ویژه برند هر یک برای افزایش دیده شدن در خرده فروشی و به دست آوردن هزینه مصرف کننده استفاده کنند. مزایای این مشارکت شامل نفوذ عمیق تر به بازارهای هدف، گسترش دسته و دسترسی به تخصص از طریق تلاش های بازاریابی مشترک مانند محتوای برند مشترک و کمپین های تبلیغاتی متقابل است. – آماندا چیولتی، اینفورما مارکت
وب سایت من را بررسی کنید. Expert Panel® مدیران فروش و توسعه بیز در سطح ارشد از شورای توسعه کسب و کار فوربس بینش های دست اول را به اشتراک می گذارند.”>

* استانداردهای تحریریه چاپ
* چاپ مجدد و مجوزها

توسط funkhabari.ir