یکی از مشخصه‌های اصلی هر بازی بتسدا (Bethesda) این است که با فهرست بلندبالایی از باگ‌ها عرضه می‌شود که شامل مشکلات بامزه تا دردسرساز هستند. معمولاً انتظار می‌رود که مادسازها تمام این مشکلات را رفع کرده و حتی بازی را در سال‌های پس از عرضه، بهبود داده و ویژگی‌های جدیدی به آن‌ها اضافه کنند.

این بار، مادسازها فراتر از رفع مشکلات و بهبود جوانب مختلف بازی رفته‌اند. مادسازهای Fallout 4 اساساً یک بازی جدید با نام Fallout: London خلق کرده‌اند. این ماد حتی داستان‌ها و شخصیت‌های خاص خود را دارد و تماماً در قالب Fallout 4 و ابزار مادسازی آن ساخته شده است.

در واقع Fallout: London یک پروژه بسیار بزرگ است که تیم سازنده بیشتر از پنج سال، وقت صرف ساخت آن کرده‌اند. در حال حاضر تنها نسخه‌ رایانه‌های شخصی این عنوان برنامه‌ریزی شده اما تیم توسعه‌دهنده علاقه‌مند است تا این بازی را به کنسول‌ها نیز بیاورد.

در مصاحبه اخیر با وبسایت Metro، مدیر ارشد پروژه، دین کارتر، اعلام کرد که تیم آن‌ها بسیار مشتاق است Fallout: London را به کنسول‌ها بیاورد، اما برای این کار نیاز به کمک و مجوز بتسدا دارند. او گفت:

ما می‌خواهیم با یک فرد تصمیم‌گیرنده [در بتسدا] صحبت کنیم. زیرا اگر بتوانیم این بازی را به صورت مستقل و با مجوز آن‌ها [Bethesda] منتشر کنیم، به این معناست که صاحبان کنسول نیز می‌توانند آن را تجربه کنند، هم‌اکنون چنین امکانی وجود ندارد.

پشتیبانی از مادها روی کنسول‌ها همیشه محدود و پربحث بوده است. این موضوع در مورد Fallout 4 نیز صدق می‌کند. بنابراین Bethesda باید وارد عمل شود، در غیر این صورت این بازی تنها برای رایانه‌های شخصی در دسترس خواهد بود.

source

توسط funkhabari.ir