آموزش خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل: صنعت بازی‌های ویدیویی موبایلی را نباید دست کم گرفت! چند سال قبل گیمرهای حرفه‌ای اهمیتی به بازی های موبایلی نمی‌داند، اما امروزه، بازی‌های موبایلی آنقدر پیشرفت کرده و جذاب شده‌اند که کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که روی تلفن همراه هوشمند خود حداقل یک بازی نداشته باشد.

فهرست آموزش خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل

رشد فراوان بازی‌های موبایلی، پای شرکت‌های بزرگ بازی را نیز به تلفن‌های همراه هوشمند باز کرده است؛ از نینتندو با بازی‌هایی مثل ماریو ران و Fire Emblem Heroes گرفته تا حتی شرکت اکتیویژن و سری بازی معروف و محبوب ندای وظیفه (Call of Duty). بازی کالاف دیوتی موبایل نه تنها سود فراوانی را برای سازنده خود به ارمغان آورده، بلکه طرفداران بسیار زیادی را در بین گیمرهای موبایل پیدا کرده است. در واقع بازیکنان این بازی آنقدر زیاد هستند که رشد کردن و حرفه‌ای شدن در آن دیگر چندان کار ساده‌ای نیست…

آموزش خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل

بازی ندای وظیفه موبایل، یا همان کالاف دیوتی موبایل خودمان، به صورت رایگان عرضه شده است و هرکسی می‌تواند آن را دانلود و بازی کند. اما آیا حرفه‌ای شدن در این بازی هم همین‌قدر راحت و رایگان است؟

درآمد اکتیویژن از کالاف دیوتی موبایل از طریق فروش امتیازها و آیتم‌های درون‌برنامه‌ای به دست می‌آید. کسی که می‌خواهد در کالاف دیوتی موبایل رشد کند و مهارت‌های خود را در مقابل بازیکنان حرفه‌ای به نمایش بگذارد، یا باید سال‌های فراوانی از عمر خود را صرف هرروزه بازی کردن کالاف موبایل کند، یا این که با خرید سی‌پی (واحد پول درون بازی) به سرعت شخصیت خود را در بازی رشد دهد و به قول معروف: راه صد ساله را یک شبه طی کند.

اما آیا راه دیگری برای پیشرفت سریع و کم‌دردسرتر در بازی کالاف دیوتی موبایل وجود ندارد؟ شاید بسیاری به این سوال پاسخ منفی دهند، ولی ما امروز با معرفی سایت- فروشگاه «کالاف سنتر» قصد داریم تا شما را با یک راه دیگر آشنا کنیم. راه کم‌هزینه‌تر برای رشد در بین بازیکنان حرفه‌ای کالاف موبایل، و یا حتی کسب درآمد از بازی کردن کالاف دیوتی موبایل؛ درست شنیدید! کسب درآمد داشته باشید.

وبسایت کالاف سنتر یک فروشگاه اینترنتی مرتبط با بازی‌های موبایلی است. این فروشگاه نه تنها بازی کالاف دیوتی موبایل، بلکه خریدهای درون برنامه‌ای بسیاری از بازی‌های موبایلی پرطرفدار را در سبد محصولات خود ارائه می‌دهد. کالاف سنتر سایتی برای انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای بازی‌هایی مثل بازی پابجی موبایل(PUBG Mobile)، بازی فری فایر(Free Fire)، بازی ندای وظیفه: محل جنگ موبایل(Call of Duty: Warzone Mobile) و بسیاری از بازی‌های موبایلی پرطرفدار دیگر است. این فروشگاه برای خریدهای درون برنامه‌ای که همان ره صد سال و یک شبه است محل مورد اعتمادی است، اما علت این که امروز این فروشگاه را به شما معرفی می‌کنیم نه انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای گران‌قیمت، بلکه راه دیگری است که این فروشگاه برای پیشرفت در بازی‌های موبایل یا کسب درآمد از آن‌ها در اختیار مخاطب می‌گذارد.

خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل

از همان ابتدای به وجود آمدن بازی های آنلاین، خرید و فروش اکانت‌های این بازی‌ها به یک بازار غیررسمی در کنار خود صنعت بازی های آنلاین تبدیل شد. برخی از بازی‌سازها سعی کردند با این بازار غیر رسمی مقابله کنند، اما چندان موفق نبودند.

هنوز هم بسیاری از گیمرها به هنگام خداحافظی یا به عنوان یک شغل، اکانت‌های حرفه‌ای خود را می‌فروشند؛ و بسیاری از گیمرهایی که به دنبال پیشرفتی ارزان‌تر از خریدهای درون برنامه‌ای هستند، اکانت‌ها و حساب‌های کاربری آن‌ها را می‌خرند.

با این حال یکی از مشکلات اساسی خرید و فروش اکانت‌ها و حساب‌ها از قدیم، مشکل اعتماد بوده و هست. دو گیمر که قصد خرید و فروش یک سحاب کاربری مربوط به یک بازی را دارند، معمولا در فضای اینترنت یک‌دیگر را یافته‌اند و ممکن است به اطلاعات طرف مقابل، برای پیگیری‌های احتمالی مورد نیاز، دسترسی نداشته باشند. برخی کلاه‌بردارها با سوء استفاده از اعتماد برخی گیمرها، اقدام به دزدی در فضای اینترنت می‌کنند.

حال وبسایت کالاف سنتر، که کمی قبل معرفی شد و در زمینه خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌های تلفن همراه هوشمند هم فعال است، تدبیری اندیشه است تا گیمرها بتوانند در یک فضای مطمئن به خرید و فروش اکانت‌ها و حساب های حرفه‌ای خود، در بازی‌های مختلف موبایلی اقدام کنند. این وبسایت به عنوان واسطه‌ای مطمئن، اطلاعات حساب کاربری را از فروشنده اکانت می‌گیرد و پس از پرداخت مبلغ، تحویل خریدار می‌دهد. خود این وبسایت هیچ کاری با اکانت شما ندارد و تنها به عنوان واسطه مطمئن عمل می‌کند.

اگر در بازی‌های موبایلی مثل پابجی موبایل، فری فایر، بازی افسانه‌های موبایل(Mobile Legends) و… قصد خرید حساب‌های حرفه‌ای یا فروش حساب خود را دارید، می‌توانید به فروشگاه آنلاین کالاف سنتر مراجعه کنید.

بخش چند نفره بازی Call of Duty: Vanguard

در کنار بازی‌هایی که نام برده شد، در وبسایت کالاف سنتر می‌توانید به خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل هم بپردازید. همان طور که نام این وبسایت نشان می‌دهد، تمرکز ویژه‌ای روی مصولات ندای وظیفه یا کالاف دیوتی خود دارد.

اگر قصد خرید و فروش اکانت کالاف دیوتی موبایل را دارید، تنها کافیست در وبسایت کالاف سنتر حساب کاربری خود را بسازید و سپس اقدام به قرار دادن یک آگهی در فضای خرید و فروش اکانت این سایت کنید. بدون شک اطلاعات حساب کاربری خود را باید تحویل سایت بدهید. اما نگران نباشید! اطلاعات حساس حساب شما مثل رمز عبور به خریداران احتمالی نمایش داده نمی‌شود.

خریدارها از آن طرف می‌توانند اطلاعاتی مثل سابقه‌ی اکانت، آیتم‌های آن و دست‌آوردهای ویژه‌ی گیمر را ببینند. اگر قصد خرید اکانت کالاف دیوتی موبایل دارید، می‌توانید با توجه به بودجه خود، از بین اکانت‌های فراوان کالاف موبایل این سایت، اکانت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بازی ندای وظیفه موبایل (Call of Duty Mobile) و ندای وظیفه محل جنگ موبایل(Call of Duty Warzone Mobile) دو بازی بی‌نهایت پرطرفدار و فعال در میان بازی‌های تلفن‌های همراه هوشمند هستند. یکی از راه‌های پیشرفت در این بازی‌ها که ارزان‌تر از خریدهای درون‌برنامه‌ای آن‌ها است، خرید اکانت‌های حرفه‌ای است و یکی از راه‌های کسب درآمد برای گیمرها، فروش اکانت‌ها خود. وبسایت کالاف سنتر، علاوه بر ارائه‌ی خرید‌های درون برنامه‌ای به مشتریان، محلی امن و مناسب برای خرید و فروش اکانت‌های بازی های موبایلی مختلف است.

source

توسط funkhabari.ir