اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی پول پارتی با نقش با دانلود و خلاصه داستان و عکس های بازیگران زن و مرد فیلم پول پارتی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم پول پارتی

  • ساعد سهیلی
  • پردیس احمدیه
  • مهدی هاشمی
  • امیر جعفری
  • هادی کاظمی
  • نیوشا ضیغمی
  • داریوش فرهنگ
  • امیرحسین ساربان
  • شادی آهنگر
  • محمدمتین محمدی
  • آریا نرج‌آبادی

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی پول پارتی با نقش +دانلود و داستان

معرفی فیلم پول پارتی

فیلم سینمایی پول و پارتی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید سهیلی کارگردان نامدار سینما بوده که در کارنامه خود فیلم های گشت ارشاد را دارد و در این فیلم هم از پسر خود به عنوان بازیگر اصلی استفاده کرده است نویسندگی این فیلم بر عهده حسام سامری‌زاده میباشد و محصول سال ۱۴۰۲ است.

خلاصه داستان فیلم پول پارتی

داستان فیلم پول پارتی درباره یک پسر آس و پاس بوده که یک دختر جوان عاشق او میشود این در حالیست که او خواستگار ثروتمند دارد اما این دختر ترجیح میدهد که با دوست پسر خود ازدواج کند خواستگار این دختر سعی میکنم که دوست پسر او را تحقیر کند اما….

بیوگرافی ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی + ماجرای ازداوج

بیوگرافی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی متولد 30 بهمن 1366 در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است . وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته ی سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلم بردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

از بچگی، سر تمرین تئاترهای پدرم در مشهد می رفتم و همیشه هم افتخار می کردم که کارهای موفقی می ساخت پدرم قهرمان من بوده و هست به هر شکلی دوست دارم زیر سایه اش باشم.

بیوگرافی پردیس احمدیه بازیگران فیلم سینمایی پول پارتی با نقش +دانلود و داستان

بیوگرافی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه (Pardis Ahmadiyeh) در هشتیمن روز از تیرماه 1371 در شهر تهران به دنیا امده است او از بازیگران زن جوان سینما و تلویزیون میباشد که به تازگی پا به عرصه هنر گذاشته است و خیلی زود توانسته نگاه مخاطبان سینما را به خود جلب کند.

پردیس احمدیه از بازیگر زن جوان سینما دیپلم هنر را گرفته و در رشته موسیقی وارد دانشگاه شد و لیسانس موسیقی را از دانشگاه هنر تهران اخذ کرده است.

بیوگرافی مهدی هاشمی فیلم پول پارتی بازیگران فیلم سینمایی پول پارتی با نقش +دانلود و داستان

بیوگرافی مهدی هاشمی فیلم پول پارتی

مهدی هاشمی متولد ۱۶ آذر ۱۳۲۵ در شهر لنگرود است. وی با بازی در سریال سلطان و شبان به شهرت رسید. مهدی هاشمی همسر گلاب آدینه بازیگر ایرانی است و این زوج صاحب یک دختر به نام نورا هاشمی هستند. نورا هاشمی هم مانند پدر و مادرش بازیگر است و همسرش سیاوش اسعدی است.

بیوگرافی امیر جعفری بازیگران فیلم سینمایی پول پارتی با نقش +دانلود و داستان

بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری بازیگر طناز سینما و تلویزیون در ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمده است.

او بدون شک یکی از سوپر استارهای سینمای ایران است که به تنهایی میتواند مخاطبان بسیار زیادی را به سینما و پای تلویزیون بکشاند.

دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت می باشد.

امیر جعفری بازیگری را در کلاس های استاد سمندریان گذرانده و سپس در تاتر و سینما و سریال های تلویزیونی فعالیت کرده است.

source

توسط funkhabari.ir