شیما صباگردی مقدم کیست بیوگرافی شیما صباگردی و ماجرای قتل و آزاد شدن قاتل بعد از 14 سال را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی شیما صباگردی مقدم

شیما صباگردی متولد ۱۳۸۴ در تهران بوده که در سال ۱۳۹۸ توسط یک پیرمرد به نام بهلول دزدیده شد و بعد از سرقت طلاهای این دختر جوان را به قتل رساند و بعد از دستگیری به زندان رفت.

حالا بعد از گذشت 5 سال قاتل از زندان آزاد شده و سوژه رسانه‌های خبری قرار گرفته است.

بیوگرافی شیما صباگردی و ماجرای قتل و آزاد شدن قاتل بعد از 14 سال

شیما صباگردی کیست

شیما صباگردی دختر ۱۴ ساله‌ای که در دوران کودکی به دلیل اعتیاد مادرش در بهزیستی زندگی می‌کرد توسط یک زن و مرد خیر به فرزندی پذیرش می‌شود.

شینا صباگردی که آخرین بار در مرداد ۱۳۹۸ در پایانه مسافربری بیهقی سوار یک پژو مسافربر شده بود به یکباره ناپدید شد تا اینکه پلیس از روی شماره پلاک به مردی به نام بهلول رسید که البته او مدعی بود می‌داند این دختر کجا است و او را در بین راه پیاده کرده است.

بهلول که ۶۶ سال سن دارد بعد از گذشت چند ماه از دستگیری اعتراف کرد شیما را ربوده و بعد از سرقت طلا و جواهراتش او را به قتل رسانده است.

بیوگرافی شیما صباگردی و ماجرای قتل و آزاد شدن قاتل بعد از 14 سال

ماجرای فرزند خواندگی شیما

صباگردی‌مقدم درباره نحوه به سرپرستی گرفتن شیما می‌گوید: «مریم که ما اسمش را شیما گذاشتیم، چهار ماهه بود که سرپرستی‌اش را به عهده گرفتیم. مادر شیما اعتیاد داشت و آن زمان زندان بود. البته شیما هم چون شیرخواره بود داخل زندان کنار مادرش نگهداری می‌شد. ما به واسطه برادرم که مشهد بود با این خانواده آشنا و از وضعیت شیما باخبر شدیم. به همین خاطر با همسرم تصمیم گرفتیم به مشهد برویم و اگر شد شیما را به فرزندی قبول کنیم. در نهایت هم همه‌ چیز فراهم شد و ما شیما را با خودمان به تهران آوردیم و تا ۱۴ سالگی عین فرزند خودمان از او مراقبت کردیم، اما وقتی آن اتفاق‌ها افتاد ما به لحاظ حقوقی حقی نداشتیم. پدر شیما نیز چون با مادر او مدتی صیغه بود اسمش در شناسنامه شیما نبود. به همین خاطر بهلول خیلی راحت توانست با پرداخت دیه یک میلیارد تومانی از مادر شیما رضایت بگیرد. قتل شیما برای مادرش حکم برنده شدن در بلیت بخت‌آزمایی را داشت که یک میلیارد تومان نصیبش شد.»

ماجرای قتل

احمد صباگردی‌مقدم نا پدری شما میگوید در مورد اینکه چرا شیما آن روز به پایانه بیهقی رفته بود به «اعتماد» می‌گوید: «تازه تولد ۱۴ سالگی شیما را جشن گرفته بودیم که دختری از اقوام‌مان به شیما گفت تو دختر این خانواده نیستی و خانواده‌ات در مشهد هستند. به همین خاطر شیما خانه را ترک کرد تا به سمت مشهد برود. همسرم چند بار با شیما تماس گرفت و گفت به خانه برگرد تا ماجرا را برایت تعریف کنم. شیما در ترمینال بود که حرف همسرم را قبول کرد، اما گفت خودش ماشین کرایه می‌کند تا به سمت خانه برگردد. تا دیر وقت منتظر شیما ماندیم، اما از او خبری نشد. تصمیم گرفتیم ماجرا را به پلیس اطلاع دهیم. خیلی زمان برد تا پلیس دوربین‌های مداربسته را بررسی کند. بعد از بررسی دوربین‌های مداربسته متوجه شدیم شیما سوار یک خودروی پژو سفیدرنگ به پلاک […] شده تا به سمت خانه بیاید، اما بعد از آن دیگر از او خبری نمی‌شود.»

شیما صباگردی مقدم کیست اینستاگرام و ماجرای بهلول قاتل شیما

source

توسط funkhabari.ir