طبق شایعاتی که به تازگی منتشر شده‌اند، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به زودی به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود. این بازی، در واقع ریمستر سه گانه اول مجموعه کرش بندیکوت است که توسط استودیو Vicarious Visions ساخته شده است.

انتشار بازی Call of Duty: Modern Warfare 3 روی سرویس گیم پس در چند روز گذشته، بسیار خبرساز بود. حالا انتظار می‌رود که باقی آثار اکتیویژن بلیزارد هم به زودی به این سرویس اضافه شوند. به همین دلیل است که به گوش رسیدن شایعاتی مبنی بر اضافه شدن بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، کاملا قابل باور است. در کنار این بازی، عناوین دیگری مثل Spyro Reignited Trilogy و Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 هم احتمالا به این سرویس اضافه شوند.

شایعه اضافه شدن ریمستر سه گانه کرش بندیکوت، توسط افشاگری پخش شده که قبلا اضافه شدن Modern Warfare 3 به گیم پس را لو داده بود. این افشاگر که eXtas1s نام دارد، ادعا کرد که بازی مذکور در تاریخ 8 آگوست (18 مرداد) به سرویس اشتراکی مایکروسافت می‌آید.

کرش باندیکوت گیم پس Crashسه گانه کرش باندیکوت در راه گیم پس

با توجه به زمان بندی، ممکن است مایکروسافت این خبر را در هنگام اعلام بازی‌های ماه جدید گیم پس، تایید یا تکذیب کند. همانطور که گفته شد، سایر بازی‌های تولید شده توسط اکتیویژن هم ممکن است که به زودی به سرویس مذکور اضافه شوند. در نهایت، زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد.

eXtas1s همچنین گزارش داد که شوتر آنلاین محبوب استودیو Riot Games هم به زودی برای کنسول‌ها منتشر خواهد شد. طبق گفته این فرد، بازی Valorant که هم اکنون در حال گذراندن فاز بتای کنسولی خود است، در 26 جولای (فردا) منتشر می‌شود.

سازندگان قبلا انتشار این بازی را برای کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس را تایید کرده بودند. با اینکه تاریخ انتشار دقیقی اعلام نشد، اما از ماه گذشته بود که نسخه کنسولی این بازی به طور محدود وارد فاز بتا شد. اگر گفته‌های این افشاگر درست باشد، با یک عرضه غافلگیرکننده روبه‌رو هستیم.

Valorant هم اکنون برای رایانه‌های شخصی در دسترس است. پیش‌تر، رایوت گیمز اعلام کرده بود که نسخه کنسولی این بازی از ویژگی‌های ژیروسکوپ کنترلر PS5 بهره نمی‌برد. دلیل این امر، نبود همچین قابلیتی در کنترلرهای ایکس باکس اعلام شد. به عقیده سازندگان، فعال بودن این ویژگی در نسخه PS5، می‌تواند باعث نابرابری در رقابت با بازیکنان ایکس باکس شود.

منبع: Gamingbolt

source

توسط funkhabari.ir