در یک ویدیوی جدید با نام کنایه آمیز « واقعا دوباره؟»، سازندگان اعلام کردند که بازی Stalker 2 باز هم تاخیر خورده است. این بازی که قبلا قرار بود در تاریخ 5 سپتامبر امسال (15 شهریور) منتشر شود، حالا در 20 نوامبر (30 آبان) عرضه می‌شود.

استودیو GSC Game World در این ویدیو اعلام کرد: «ما می‌دانیم که ممکن است از انتظار خسته شده باشید؛ ما واقعا از شما قدردانی می‌کنیم. این تاخیر دو ماه دیگر به ما فرصت می‌دهد تا باگ‌ها و مشکلات بازی را بر طرف کنیم. در حال حاضر استاکر 2 در حال تبدیل شدن به آن چیزیست که ما می‌خواستیم. حالا که تاریخ انتشار بسیار نزدیک است، برای نشان دادن آن به شما بسیار هیجان زده هستیم.»

این استودیو در ادامه اعلام کرد که به زودی، ویدیوی جدیدی از گیم پلی بازی را منتشر خواهند کرد: «برای آنکه مزه چیزی که در راه است را بچشید، خوشحالیم که ویدیویی به نام S.T.A.L.K.E.R. 2 Developer Deep Dive را معرفی کنیم. این کلیپ در تاریخ 12 آگوست (22 مرداد) از کانال‌های رسانه‌ای ایکس باکس پخش خواهد شد.»

GSC Game World در مورد محتویات ویدیو مذکور گفت: «این یک به روزرسانی دقیق، شامل تعدادی مصاحبه، فیلم‌های جدید از بازی، و ویدیو کامل از یکی از ماموریت‌های بازی است.  ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا شما آن را تماشا کنید و درک جامعی از ظاهر و روند بازی به دست آورید.»

تاخیر بازی Stalker 2 تاخیر بازی Stalker 2 تمامی ندارد

استاکر 2 عنوانی بوده که به خاطر تهاجم روسیه به اوکراین در اوایل سال 2022، تاخیرهای زیادی داشته است. در آن زمان، استودیو GSC Game World در شهر کیف اوکراین مستقر بود، اما بعد از شروع جنگ به جمهوری چک منتقل شد. همین انتقال‌ها و مشکلاتی که برای توسعه دهندگان در این راه به وجود آمد، باعث شده تا روند توسعه بازی بسیار طولانی شود.

بازی Stalker 2 یک بازی شوتر اول شخص در ژانر وحشت و بقا است که اولین بار در سال 2021 از آن رونمایی شد. در رویداد E3 سال 2021، این بازی در کنفرانس مشترک مایکروسافت و بتسدا حضور داشت و اولین نمایش از گیم‌پلی آن پخش شد. در آن زمان سازندگان وعده دادند که بازی مذکور را تا سال 2022 آماده انتشار کنند؛ اتفاقی که به دلایل گفته شده، هیچ وقت رخ نداد.

حالا اما به نظر می‌رسد که روند توسعه استاکر 2 بالاخره در حال اتمام است. اگر اتفاق تازه‌ای رخ ندهد، این بازی در تاریخ 20 نوامبر برای ایکس باکس سری ایکس/اس و PC منتشر می‌شود. این عنوان، انحصاری زمانی Xbox  بوده و از روز اول عرضه هم روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار داده می‌شود.

منبع: VGC

source

توسط funkhabari.ir