شفقنا- واتس‌اپ، یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های پیام‌رسان در جهان، همچنان به بهبود خدمات خود و ارائه ویژگی‌های جدیدی که تجربه کاربر را افزایش می‌دهد، ادامه می‌دهد. از جمله این پیشرفت‌ها و تست‌ها، قابلیت ترجمه خودکار مکالمات و قابلیت انتخاب نام کاربری است که به آسان‌تر، ایمن‌تر و خصوصی‌تر شدن ارتباط کمک می‌کند.

ترجمه خودکار مکالمات چه ویژگی هایی دارد؟
ویژگی ترجمه مکالمه خودکار به کاربران امکان می‌دهد پیام‌های خود را به زبان دلخواه خود به طور خودکار و مستقیم بخوانند و ارتباط بین افرادی را که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند بدون نیاز به استفاده از برنامه‌های ترجمه خارجی تسهیل می‌کند.

چگونه کار می‌کند؟
کاربران می توانند این ویژگی را از طریق تنظیمات WhatsApp فعال کنند. هنگامی که فعال می شود، پیام‌های دریافت شده در مکالمات به زبان انتخابی کاربر ظاهر می‌شود که شامل پیام‌های اصلی و نسخه ترجمه شده آنها خواهد بود که درک و پاسخ فوری را تسهیل می‌کند. به گفته WABetaInfo، واتس‌اپ به جای استفاده از فناوری ترجمه مستقیم گوگل، که رمزگذاری انتها به انتها را حفظ می‌کند و امنیت پیام عالی را تضمین می‌کند، بر فناوری ترجمه داخلی تکیه خواهد کرد. این ویژگی در ابتدا روی دستگاه‌های اندرویدی کار می‌کند و انتظار می‌رود که بعداً در دستگاه‌های آیفون نیز در دسترس قرار گیرد.

مزایای مورد انتظار از ویژگی
این ویژگی بدون در نظر گرفتن زبان، برقراری ارتباط با دوستان، خانواده و همکاران در سراسر جهان را آسان می‌کند. همچنین ممکن است نیاز به انتقال متون به برنامه‌های ترجمه خارجی را برطرف کند و در زمان نیز صرفه جویی کرده و همچنین به بهبود ارتباطات بین شرکت‌ها و مشتریان بین المللی و موفقیت تجارت جهانی کمک کند.

مزیت انتخاب نام کاربری چیست؟
ویژگی انتخاب یک نام کاربری منحصر به فرد در WhatsApp به  افراد این امکان را می‌دهد که به جای برقراری ارتباط با شماره تلفن، شناسه‌های منحصر به فردی ایجاد کنند که برای برقراری ارتباط در WhatsApp استفاده می‌شودو فقط نام را بدون نیاز به اشتراک گذاری شماره تلفن و با رعایت حریم خصوصی و امنیت به اشتراک می‌گذارد.

مزایای این ویژگی
این ویژگی نیاز به اشتراک گذاری شماره تلفن‌های شخصی را کاهش داده و از حریم خصوصی محافظت می‌کند. آنها همچنین پیدا کردن و ارتباط با دوستان و خانواده را با استفاده از نام‌های کاربری منحصر به فرد آسان‌تر می کنند. همچنین با یک لایه امنیتی اضافی کاربران می‌توانند کنترل کنند که چه کسی می‌تواند آنها را پیدا کرده و با آنها ارتباط برقرار کند.

نام کاربری منحصر به فرد خواهد بود و شامل شناسه یا علائم متمایز نخواهد شد و از هرگونه سردرگمی یا تکرار جلوگیری می‌کند، کاربران می‌توانند در طول فرآیند راه‌اندازی در دسترس بودن نام کاربری مورد نظر را بررسی کنند تا از حریم خصوصی افراد اطمینان حاصل کنند.

ترجمه خودکار مکالمات و ویژگی‌های انتخاب نام کاربری گام‌های مهمی در بهبود تجربه کاربری در واتس اپ است. این پیشرفت‌ها نشان دهنده تعهد شرکت به رفع نیازهای کاربران و ارائه ابزارهایی است که ارتباطات را آسان‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

این خبر را در الشرق الاوسط ببینید

source

توسط funkhabari.ir