تازه‌ترین شایعات منتشر شده حاکی از این است که بازی GTA V به زودی راهی سرویس گیم پس می‌شود. یک افشاگر قابل اعتماد مدعی شده است کمپانی راک‌استار درحال برنامه ریزی برای بازگرداندن GTA V به PC Game Pass است. این بازی قبل‌تر در این سرویس موجود بود ولی به‌طور ناگهانی از آن حذف شد. هرچند با یک شایعه طرف هستیم ولی موجی از هیجان بین طرفداران ایجاد شده است. GTA V را می‌توان پدیده فرهنگی‌ای دانست که با وجود گذشتن بیش از 10 سال از زمان عرضه‌اش همچنان در قلمرو بازی‌های ویدیویی حکمرانی می‌کند. راک‌استار با انتشار به‌روزرسانی‌ها و گسترش مداوم بخش بسیار پرطرفدار این بازی یعنی GTA Online توانسته این اثر را بیش از یک دهه در صدر نگه دارد.

با توجه به فروش خیره‌کننده 200 میلیون واحد در سرتاسر جهان، طبیعی است که شاهد حدس و گمان‌های زیادی درباره آینده این اثر باشیم. برهمین اساس، حساب کاربری Tez2 در پلتفرم ایکس (توییتر سابق) که سابقه قابل اتکایی در انتشار اطلاعات محرمانه راک‌استار دارد اخیرا گفته است که عنوان GTA V به زودی راهی سرویس PC Game Pass می‌شود. با توجه به اینکه این بازی قبلا هم در این سرویس و هم در Xbox Game Pass حضور داشته است نمی‌توان بازگشت آن را دور از انتظار دانست.

بازی GTA V گیم پسبازگشت GTA V به سرویس گیم پس

غیبت این بازی در سرویس‌های Game Pass احساس خلا شدیدی در بازیکنان ایجاد کرده است. اما باید در نظر گرفت تا زمانی که شرکت راک‌استار و یا مایکروسافت رسما در ارتباط با این موضوع خبری اعلام نکرده‌اند نمی‌توان شایعات را خیلی جدی گرفت.

می‌دانیم که درحال حاضر راک‌استار با تمام قوا مشغول کار روی عنوان بسیار موردانتظار خود یعنی بازی GTA 6 است. اثری که کارمند سابق این شرکت فکر نمی‌کند در مقایسه با نسخه‌های پیشین چندان انقلابی باشد. هرچند مدیر استودیو راک‌استار نورث باور دارد GTA 6 آینده بازی‌های ویدیویی را شکل خواهد داد. در هر صورت چیزی که ‌می‌توان با اطمینان روی آن توافق داشت این واقعیت است که صدها میلیون نفر در انتظار این بازی هستند و انتشار GTA V در سرویس‌های گیم‌پس می‌تواند این انتظار را کمی راحت‌تر کند.

شرکت راک‌استار رویکرد سفت و سختی در قبال انتشار هرگونه اطلاعات درباره عناوین خود دارد؛ اما این باعث متوقف شدن گمانه‌زنی‌ها نمی‌شود. تعداد بی‌شماری از طرفداران همچنان در انتظار انتشار هرگونه خبر درباره GTA 5 و GTA 6 به اخبار چشم دوخته‌اند.

منبع: Tech4gamers

source

توسط funkhabari.ir