دومین نسخه آزمایشی یا بتا بازی UFL این آخر هفته برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5 و ایکس باکس سری منتشر خواهد شد. پیش دانلود این نسخه آزمایشی شروع شده است و می‌توان قبل از باز شدن سرورها به تجربه آن پرداخت. سازندگان بازی یو اف ال تغییرات مهمی در گیم پلی ایجاد کرده‌اند و می‌خواهند آن را به طور عمومی تست و آزمایش کنند.

بتا دوم بازی UFL قرار است روز دوازدهم مرداد منتشر شود و تا روز چهاردهم مرداد نیز در دسترس خواهد بود. به عبارت دیگر، دو روز برای تجربه این بازی وقت تعیین شده است. اولین نسخه آزمایشی عمومی حدود 1.3 میلیون بازی‌کننده را جذب کرد و رکورد قابل‌توجهی بود. این در حالی است که نسخه کامپیوتر طراحی نشده است و این بازی تنها برای کنسول‌های نسل جدید منتشر شد.

تجربه نسخه بتا بازی UFL برای ما ایرانی‌ها غیرممکن بود. هیچ‌کدام از دی‌ان‌اس‌های موجود کار نمی‌کردند و اتصال به سرورهای بازی ممکن نبود. تغییر آی‌پی تنها راه ممکن برای اتصال به سرورها بود که باعث افزایش پینگ و ناپایداری بازی می‌شد. به نظر می‌رسد که استودیو Strikerz Inc هیچ سروری در خاورمیانه ندارد و همچنین دسترسی ایرانی‌ها را نیز بسته است. در صورتی که به دنبال دانلود و تجربه بتا دوم UFL هستید، این نکات را به خاطر بسپارید.

بتا بازی UFL فوتبالبتا دوم بازی UFL

نسخه آزمایشی دوم بازی فوتبالی یو اف ال با یک سری تغییرات مهم منتشر می‌شود. مکانیک‌های تازه اضافه شده‌اند، گیم پلی با توجه به بازخوردها تغییر یافته است و انیمیشن‌ها روان‌تر شده‌اند. تغییرات در سیستم لباس و شهرت باشگاه‌ها نیز ایجاد شده است. هر دو حالت آنلاین و آفلاین در این نسخه آزمایشی در دسترس است. بازی‌کنان در حالت آفلاین می‌توانند با یکی از دوستانشان بازی کنند. کراس‌پلی بین دو پلتفرم ایکس‌باکس و پلی‌استیشن نیز پشتیبانی می‌شود.

بازی UFL یک شبیه ساز فوتبالی است که به‌منظور رقابت با بازی FC 24 و eFootball منتشر می‌شود. این اثر سه سال پیش معرفی شد و هنوز نتوانسته به مرحله‌ی انتشار برسد. کریستیانو رونالدو از جمله حامیان مالی این بازی است. وی سال 2023 حدود چهل میلیون دلار در این بازی سرمایه‌گذاری کرد. تصویر این اسطوره‌ی باشگاه منچستریونایتد و رئال مادرید روی جلد بازی نیز قرار دارد. هدف بازی یو اف ال، ارائه تجربه جوانمردانه است و اینکه بازیکنان با توانایی‌های یکسان جلوی همدیگر بازی کنند.

مدیر شرکت EA Sports حین معرفی اف سی 25 گفته بود که از انتشار بازی‌های مشابه استقبال می‌کند. او در ادامه افزود که تولید یک بازی فوتبالی کار ساده‌ای نیست و سال‌ها امتحان و خطا می‌خواهد. نظر شما در مورد بازی UFL چیست؟ آیا موفق به تجربه نسخه آزمایشی اول شدید؟

منبع: VGC

source

توسط funkhabari.ir