به نظر می‌رسد که گیمرهای کنسول ایکس‌ باکس وان به دلیل مشکلی در به‌روزرسانی سیستم‌افزار کنسول خود، با مشکل مواجه شده‌اند. کنسول ایکس‌ باکس وان ممکن است در سال 2013 عرضه شده باشد، اما هنوز هم توسط بخش بزرگی از گیمرها استفاده می‌شود. با این حال، به نظر می‌رسد که این گیمرها ممکن است به دلیل مشکلی در به‌روزرسانی سیستم‌افزار کنسول خود، با مشکل مواجه شوند. رسانه Digital Foundry اولین رسانه‌ای بود که به صورت جامع به این موضوع پرداخت.

بر اساس این رسانه، کاربران در NeoGAF گزارش کردند که کنسول ایکس‌ باکس وان مدل اول آن‌ها قادر به دریافت آپدیت جدید نرم‌افزار سیستم نیستند. این مشکل بر تمام کنسول‌هایی که روز اول عرضه شده‌اند تأثیر نمی‌گذارد، اما ظاهراً بخش زیادی از بازیکنان را درگیر می‌کند صرف نظر از اینکه کنسول نو یا دست دوم باشد. رسانه دیجیتال فاندری به مایکروسافت اطلاع داده و این وب‌سایت فناوری بازیکنان را مطمئن کرده که مشکلات مربوط به کنسول ایکس‌ باکس وان برطرف خواهد شد.

آپدیت ایکس باکس وانکنسول ایکس‌ باکس وان خود را ریست نکنید

طبق گفته دیجیتال فاندری، تا زمانی که به‌روزرسانی منتشر نشود، کاربران بهتر است از ریست کردن ایکس‌ باکس وان خود یا خرید کنسولی که ریست شده خودداری کنند. دلیل این امر این است که ریست، اساساً سیستم را پاک می‌کند و برای اجرای بازی‌ها به یک سیستم اولیه نیاز است. با این حال، از آنجایی که سیستم ظاهراً نمی‌تواند به‌روزرسانی را نصب کند، یک کنسول ریست شده به هیچ دردی نمی‌خورد. طبق یافته‌های دیجیتال فاندری، کاربرانی که سیستم‌ قدیمی‌تری دارند و نمی‌توانند به‌روزرسانی را آغاز کنند، هنوز هم می‌توانند در این فاصله از کنسول ایکس‌ باکس وان استفاده کنند. داشبورد و بازی‌های دیسکی همگی کار می‌کنند، اگرچه هر چیزی که شامل اینترنت می‌شود تقریباً غیرممکن است.

این بدان معنی بوده که ایکس‌باکس لایو امکان‌پذیر نیست و همچنین خریدهای دیجیتالی که نیاز به بررسی آنلاین دارند هم منتفی است. لازم به ذکر است که تلاش برای نصب به‌روزرسانی از طریق درایو USB هم بی‌فایده است. به نظر می‌رسد مشکلات از کنسول‌هایی ناشی می‌شود که سیستمی از سال‌های 2017 – 2018 دارند. هر کسی که یک کنسول مبتنی بر اینترنت دارد، می‌تواند به سادگی آن را روشن کرده و بازی را استارت بزند. با این حال، کنسول‌های مبتنی بر اینترنت نیاز به به‌روزرسانی‌های منظم سیستم‌ و پایداری دارند. اگر کنسولی به دلیل قدیمی بودن نتواند به‌روزرسانی را بپذیرد، در واقع بی‌فایده است. اگر مایکروسافت بتواند این مشکل مربوط به ایکس‌ باکس وان را حل کند، همه چیز به حالت قبل باز خواهد گشت؛ اما این مسئله به نظر قرار است در آینده بازهم خودی نشان دهد.

منبع: The Gamer

source

توسط funkhabari.ir