بازیگر نقش سارا در سریال ارمغان تاریکی کیست

لیلا زارع بازیگر نقش سارا در سریال ارمغان تاریکی میباشد لیلا زارع در ۲۱ مهرماه ۱۳۵۹ در شهر تهران به دنیا آمده است و لیسانس مدیریت بازرگانی داشته و علاوه بر بازیگری عکاس میباشد. لیلا زارع سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر برای فیلم ما همه خوبیم را در کارنامه اش دارد.

لیلا زارع بازیگر نقش سارا در سریال ارمغان تاریکی

بیوگرافی سارا در ارمغان تاریکی

لیلا زارع متولد 21 مهر سال 1359 در شهر تهران است، او بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر ایران است. لیلا مدرک کارشاسی رشته مدیریت بازرگانی دارد.

این خانوم در زمینه عکاسی و فیلمبرداری تخصص دارد و بیشتر اوقات فراغت خود را به عکاسی در طبیعت و آثار تاریخی صرف میکند.

بازیگر نقش سارا در سریال ارمغان تاریکی کیست +بیوگرافی و عکس

از دیگر علایق این خانوم بازیگر می‌توان به پرورش گیاهان و گل‌کاری اشاره کرد به همین علت در خانه‌اش یک قسمت را مخصوص زراعت و کشت و کار گیاهان اختصاص داده است

سوابق

بازیگری را در سال ۱۳۸۲ به صورت رسمی آغاز کرده و اولین بار در فیلم سینمایی ما همه خوبیم ساخته آقای بیژن میرباقری حضور پیدا کرد

عکس های بازیگر نقش سارا در سریال ارمغان تاریکی

اولین تجربه بازیگری اش با درخشش آغاز کرد توجه بسیاری از فیلمسازان ایرانی را به خود جلب نمود هنرنمایی او در این فیلم باعث شد که در بیست و سومین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین بازیگر نقش دوم زن را از آن خود کند.

این فیلم سینمایی درباره خانواده‌ای بود که پسر بزرگ خود را به خارج فرستاده بودند ولی دیگر غذا خبری از وی نداشتند که ناگهان پیامی از او توسط دوستش آورده می شود و از این خانواده می‌خواهد که یک فیلمی از خود بگیرند و برایش بفرستند و ماجرای این فیلم درباره همین ویدیو می باشد.

یلا زارع در رابطه با آخرین فیلم هایی که در آن به ایفای نقش پرداخته اظهار داشت: در سال جاری در چهار اثر سینمایی حضور  پیدا کردم ولی دقیقا از حضور فیلم آخر خود با نام “سمفونی تولد” در جشنواره فجر مطلع نیستم .

تصاویر جدید لیلا زارع بازیگر سارا در سریال ارمغان تاریکی

این بازیگر در رابطه با اینکه دو فیلم “امتحان نهایی” و “غیرمجاز” نتوانستند نظر هییت داوران را جلب کند در جشنواره فجر حضور به عمل آورند عنوان کرد: گزینش آثار در تمام جشنواره های سراسر دنیا سلیقگی هستند شاید هم این فیلم ها مورد انتخاب و سلیقه آن ها نبوده است.

source

توسط funkhabari.ir