مهیار و شهرام نفر اول همستر کامبت ایرانی هستند که توانستند با جمع اوری پروفیت و سکه صدرنشین بازی همستر شوند.

مهیار و شهرام نفر اول همستر کامبت / ایرانی ها صدر نشین شدند

کاربران ایرانی بازی همستر به شدت در حال افزایش است به خصوص زمانی که اعلام شد توکن های این بازی میتواند به پول تبدیل شود روز به روز به کاربران همستر اضافه شد و ایرانی ها و روسی ها بیشتر کاربران این بازی هستند.

همستر کمبات و نات کوین از راه دیگری رمز ارز خود را توسعه دادند.به جای اینکه مزرعه ای راه انداری کنند با طراحی یک بازی درگوشی های موبایل با استفاده از رم وتجهیزات و زیر ساخت گوشی کاربران برای تولید رمز ارز،به جای اینکه یک مرزعه متمرکز با 20 هزار دستگاه ماینر راه اندازی کنند.

این روز‌ها خیلی از کاربران وب و رسانه‌های اجتماعی به دنبال همستر هستند. اگر شما هم عضو تلگرام هستید، متوجه شده‌اید که بسیاری از مخاطبان شما در حال پیوستن به تگرام هستند. علت آن هم این است که بازی «همستر کامبت» در رسانه‌های اجتماعی، خصوصاً تلگرام سروصدای زیادی به پا کرده است، خصوصاً اینکه شاخه اصلی برنامه در تلگرام وجود دارد. بنابراین خیلی‌ها برای دنبال کردن همستر به مدد استفاده از فیلترشکن‌ها در حال وارد شدن به تلگرام هستند.

بازی پرطرفدار همستر کامبت، در تازه‌ترین اطلاعیه خود اعلام کرد تعداد کاربران این پروژه، به 150 میلیون نفر رسیده است تا یکی از عجیب‌ترین رکوردها در مورد این پروژه مبتنی بر تلگرام به ثبت برسد. تعداد کاربران همستر کامبت پس از اضافه کردن قابلیت اتصال به کیف پول ارز دیجیتال، رشدی 50 درصدی در یک هفته را تجربه کرد.

دوروف همچنین پیامدهای ایردراپ توکن موردانتظار «همستر کامبت» را برجسته کرد که هنوز تاریخ آن مشخص نشده است. نقشه راه رسمی پروژه در وب‌سایت آن نشان می‌دهد که توسعه زیرساخت‌های زنجیره‌ای و پیاده‌سازی کیف پول درون‌بازی در ژوئن به پایان رسیده است.

 

source

توسط funkhabari.ir