بتای بازی UFL: تاریخ دسترسی عمومی اعلام شد: آخر همین هفته! شرکت XTEN Limited و Strikerz lnc تاریخ دومین بتای عمومی بازی فوتبالی UFL را اعلام کردند. در ادامه با اخبار انتشار دومین بتای بازی UFL همراه تیم اخبار بازی وبسایت دنیای بازی باشید.

این بتای عمومی از ۱۲ تا ۱۴ مرداد(۲ تا ۴ آگوست) برای همه در کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس خواهد بود. طبق گفته توسعه‌دهندگان، این بتای جدید ویژگی‌های جدیدی در بازی برای بازیکنان معرفی می‌کند و نسبت به اولین بتای عمومی، بیش‌ از ۸۰ درصد بهبود کیفیت دارد.

خوشحالم که متوجه شدیم که در طول‌موج یکسانی با جامعه گیمرهای خود هستیم. ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا با نزدیک‌تر شدن به عرضه، نشان دهیم که چقدر نسبت به اولین نسخه بتای بازی پیشرفت کرده‌ایم.

مدیر‌عامل شرکت Strikerz

فهرست اطلاعات بتای بازی UFL

بازیکنان قادر خواهند بود حالت اصلی آنلاین را در برابر سایر بازیکنان در سراسر جهان بازی کنند. همچنین یک گزینه مسابقه آفلاین برای بازی تک‌نفره و چندنفره وجود خواهد داشت.

اولین بتای بازی UFL در ماه خرداد(ژوئن) منتشر شد و بیش از ۱.۳ میلیون بار نصب شد و بیش از ۵.۵ میلیون مسابقه انجام شد. اگر در اولین بتای بازی شرکت کرده‌اید؛ باشگاهی که در بازی UFL ایجاد کرده‌اید برای شما در دسترس خواهد بود. با این حال، ممکن است برخی از دارایی‌های شما برای تعادل‌بخشی حذف شده باشند که در این صورت حذف آن‌ها به صورت مناسبی جبران خواهد شد.

‌همان‌طور که در ابتدای این خبر گفته شد، بازی فوتبالی UFL برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری ایکس و اس در دسترس است؛ و همچنان تاریخ انتشار روی رایانه‌های شخصی مشخص نیست.

در نهایت، بازی از حالت بازی میان پلتفرمی بین ایکس‌باکس و پلی‌استیشن در طول بتا و همچنین در زمان عرضه نسخه کامل، پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که تاریخ انتشار جهانی نسخه کامل بازی فوتبالی UFL اواخر امسال اعلام شود.

این بود از اخبار انتشار دومین بتای عمومی بازی فوتبالی UFL. نظر شما همراهان همیشگی وبسایت دنیای بازی در مورد این بازی چیست؟

source

توسط funkhabari.ir