شرکت THQ Nordic‌ با همکاری استودیو Gunfire Games از شماره جدید سری بازی Darksiders رونمایی کردند. آخرین نسخه این سری در سال 2019 منتشر شد و امتیازهای خوبی دریافت کرد. تیزر کوتاهی از بازی جدید دارک سایدرز در کنفرانس ویژه THQ Nordic پخش شد و اطلاعات کامل در مورد این اثر در تاریخ دیگری اعلام خواهد شد.

تیزر تریلر معرفی بازی جدید دارک سایدرز تنها 51 ثانیه است و با آنچه طرفداران انتظار داشتند تفاوت دارد. اگر به این ویدیو دقت کنید، می‌بینید که موجودات عظیم داخل غاری پر از مواد مذاب آتش‌فشانی قرار دارند. شعله‌های آتش بالا می‌خیزند و سپس سه مجسمه بزرگ آتش می‌گیرند. این ویدیو هیچ جزئیات قابل‌توجهی را فاش نمی‌کند و باعث شده تا بازی‌کنان در کامنت‌های یوتیوب به گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی بپردازند.

از آنجایی که ویژه Horseman شنیده می‌شود و چهار نفر از آنها هم در جهان بازی‌های اصلی دارک سایدرز موجود است، احتمالاً شاهد معرفی بازی Darksiders 4 بودیم. این بازی می‌تواند داستانی که اولین بار در سال 2010 آغاز شد را به پایان برساند. هر چند تنها داستان دو نفر از این هورسمن‌ها روایت شده‌اند. بازی Darksiders 3، کنترل شخصیت فیوری را در اختیار بازی‌کنان قرار می‌داد. بازی Genesis نیز به استرایف می‌پرداخت. بسیاری می‌گویند که هر چهار هورسمن در بازی جدید حضور دارند، اما تمرکز روی استرایف (Strife) خواهد بود.

بازی جدید Darksidersبازگشت سری Darksiders

تعدادی نوشته‌اند که احتمال معرفی یک ریمیک یا ریمستر هم وجود دارد. به عبارت دیگر ممکن است این تیزر مربوط به یک بازی کاملاً جدید یا دنباله رسمی نباشد. داستان سری بازی دارک سایدرز، پتانسیل زیادی دارد و تیم سازنده می‌تواند یک روند فوق‌العاده برای بازی جدید ایجاد کند. تمام این گفته‌ها یک گمانه‌زنی خام است و باید منتظر استودیو و ناشر برای دریافت اطلاعات بیشتر ماند. احتمال آنکه بازی جدید در نمایشگاه گیمزکام حضور داشته باشد وجود دارد.

استودیو Gunfire Games در طی چند سال اخیر روی سری بازی Remnant کار کرده است. بازی Remnant 2 یک اثر فوق‌العاده بود و پختگی استودیو را به‌خوبی نشان داد. هرچند این استودیو قبلاً با عنوان Vigil Games شناخته می‌شد و چند سال پیش، تغییر برند داد. کیفیت بازی اخیر آنها باعث شده تا سطح انتظار طرفداران از دارک‌سایدرز جدید بالا برود. باید منتظر خبرهای بیشتر ماند و ممکن است که تا سال آینده هم هیچ خبر تازه‌ای دریافت نکنیم.

شرکت THQ Nordic در ادامه‌ی مراسم از جزئیات ریمیک بازی Gothic و Titan Quest 2 رونمایی کرد و سورپرایزهای مهمی برای طرفداران داشت. نظر شما چیست؟ چه انتظاری از بازی جدید Darksiders دارید؟

منبع: Wccftech

source

توسط funkhabari.ir