تام وارن (Tom Warren)، خبرنگار معروف رسانه The Verge، اخیرا ادعا کرده است که بازی Avowed تاخیر خورده است. او گزارش می‌دهد که استودیو Obsidian در حال آماده شدن برای اعلام تاریخ انتشار جدید این بازی در اوایل سال 2025 است.

Avowed یکی از مورد انتظارترین بازی‌های این نسل ایکس باکس است که مدت‌ها از اولین معرفی آن می‌گذرد. در آخرین رویداد Xbox Showcase تایید شده بود که این اثر بالاخره در اواخر 2024 عرضه می‌شود. عنوانی که در ژانر نقش آفرینی و در دنیای سری بازی‌های Pillars of Eternity ساخته شده است. حالا به نظر می‌رسد که طرفداران باید کمی بیشتر برای تجربه Avowed انتظار بکشند.

تام وارن در اینباره نوشت: «من شنیده‌ام که Obsidian در حال آماده شدن برای اعلام خبر تاخیر بازی Avowed است. من می‌دانم که توسعه بازی در وضعیت خوبی قرار دارد و تاخیر بازی به این موضوع ربطی ندارد. تاخیر Avowed بیشتر به این دلیل است که پنجره انتشار بازی‌های Game Pass در اواخر امسال بسیار شلوغ است.»

تاخیر بازی Avowed ایکس باکس می‌خواهد Avowed را در زمان مناسب‌تری منتشر کند

اواخر 2024 واقعا زمان شلوغی برای ایکس باکس و سرویس گیم پس است. عناوین بزرگی مثل Call of Duty: Black Ops 6، Stalker 2 و Indiana Jones and the Great Circle، در این برهه زمانی منتشر می‌شوند. به همین خاطر ممکن است اثر جدید آبسیدین فرصت چندانی برای درخشش نداشته باشد و به تاخیر انداختن انتشار آن، می‌تواند تصمیم منطقی باشد.

سازندگان در ماه‌های اخیر و بعد از انتشار تریلر داستانی و تکه‌هایی از گیم‌پلی Avowed، بازاریابی آن را آغاز کردند. اخیرا کارگردان این بازی، یعنی کری پاتل (Carrie Patel)، در مصاحبه‌ با Game Informer سخنان جالبی را بیان کرده است. او به مقایسه Avowed با The Elder Scrolls واکنش نشان داد و گفت این بازی بیشتر به The Outer Worlds شباهت دارد.

طبق گزارش‌ها، این بازی در ابتدا قرار بود تا با الهام از الدر اسکرولز ساخته شود. با این حال، Avowed در سال 2021 تغییر لحن داد و توسعه دهندگان تصمیم به ساخت این اثر در دنیای Pillars of Eternity (ساخته قبلی خودشان) گرفتند. برای کسانی که با این سری آشنا نیستند، این یعنی قرار است با یک بازی با مضمون سیاست خاکستری و تم متافیزیک و مذهبی طرف باشیم.

داستان این بازی حول محور یک کاراکتر Godlike یا خداگونه جریان دارد. بازیکن به سرزمین Living Lands فرستاده می‌شود تا ماموریتی که امپراطورِ Aedyran به او محول کرده است را انجام دهد. امپراطور به بازیکن وظیفه داده تا مشکلی به نام Dreamscourge را حل کند. این نوعی بیماری است که قربانیان را به نوعی زامبی قارچی تبدیل می‌کند.

منبع: The Gamer

source

توسط funkhabari.ir