اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم هندی قیام [مانگال پاندی] با نقش با عکس و داستان این فیلم را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی قیام

اسامی بازیگران فیلم سینمایی قیام مانگال پاندی با نقش انها عبارتند از:

  • عامر خان
  • رانی موکرجی
  • توبی استفنز
  • آمیشا پاتل
  • کیرون کهیر
  • اوم پوری
  • کنت کرانام

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی قیام [مانگال پاندی] با نقش +عکس و داستان

معرفی فیلم قیام

فیلم سینمایی قیام یکی از فیلم های محبوب هندی بوده که در سال 2005 تولید شده است و بازیگران شناخته زیادی در این فیلم بازی میکنند فیلم درباره یک شخصیت واقعی و قهرمان هندوستان به نام مانگال پاندی بوده که از سربازان قهرمان هندوستان است که دست به شورش میزند .

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی قیام [مانگال پاندی] با نقش +عکس و داستان

خلاصه داستان

داستان فیلم درباره مانگال پاندی سرباز هندی بوده که توسط بریتانیا دستگیر شد و به پای چوبه دار رفت

شاهد اعدام دوست پاندی، کاپیتان ویلیام گوردون (توبی استفنز) است که وقتی اعدام به دلیل امتناع جلاد از اعدام پاندی به تاخیر می افتد، خیالش راحت می شود. سپس فیلم به چهار سال قبل بازمی گردد. پاندی در حالی که در افغانستان می‌جنگد، با کشیدن او به مکان امن جان گوردون را نجات می‌دهد که این دو مورد هدف تک‌تیراندازان افغان قرار گرفتند و ….

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی قیام [مانگال پاندی] با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی عامر خان بازیگر نقش فیلم قیام

عامر خان بازیگر، تهیه کننده، کارگردان، نویسنده و خواننده ی سینمای هند است. نام کامل این بازیگر پرطرفدار محمد عامر حسین خان است که در ایران بیشتر با نام امیر خان شناخته می شود. عامر خان به عنوان داور جشنواره ی برلین نیز انتخاب شده است. همچنین نام او در لیست صد نفری افراد تأثیرگذار در جهان در سال 2013 به چشم می خورد، همچنین در وبگاه آی. ام. دی. بی، هفت فیلم در لیست 250 فیلم برتر جهان را دارد. در سینمای هند هیچ بازیگری به اندازه ی عامر خان موفق نبوده است.

بیوگرافی بازیگران فیلم هندی قیام [مانگال پاندی] با نقش +عکس و داستان

بیوگرافی رانی موکرجی

رانی موکرجی یک هنرپیشه هندی است که در فیلم‌های هندی زبان سینمای بالیوود کار می‌کند.[۱] او به دلیل تطبیق پذیری‌اش مورد توجه قرار گرفته‌است و جوایز متعددی از جمله هفت جایزه جوایز فیلم‌فیر را دریافت کرده‌است. موکرجی در فهرست پردرآمدترین بازیگران زن دهه ۲۰۰۰ حضور داشته‌است.[۲]

source

توسط funkhabari.ir