با نصب این اپ دیگر نیازی نیست انجام امور مالی و پرداختی خود را به خاطر بسپارید و دغدغه‌ی پرداخت به موقع هزینه‌های اقساط و قبوض خدماتی خود را در ذهن داشته باشید. قابلیت انتقال وجه مستمر در این نرم‌افزار مسئولیت انجام تمام پرداخت‌های دوره‌ای شما را بر عهده می‌گیرد تا شما با ذهنی شفاف و خیالی آسوده به امور دیگر زندگی خود بپردازید. در بخش ابتدایی این مطلب به چگونگی فعال‌سازی این قابلیت در همراه بانک توسعه تعاون ایفون خواهیم پرداخت و در بخش انتهایی شما را با دو اپ بانکی دیگر برای انجام خودکار و آسان امور مالی آشنا خواهیم کرد.

انتقال وجه مستمر بانکی چیست؟

انتقال وجه مستمر بانکی یکی از راهکارهای همراه بانک توسعه تعاون برای ایفون برای پرداخت خودکار هزینه‌های دوره‌ای است. به واسطه این قابلیت می‌توانید مبالغی را تعیین کنید تا در بازه‌های زمانی معین به مقاصد بانکی مختلف واریز گردد. بدین صورت که این مبلغ به صورت خودکار در زمان تعیین‌شده‌ی شما از حساب سپرده یا شبای شما کسر می‌گردد و به حساب بانک مقصد واریز می‌شود.

پرداخت به موقع و بدون تأخیر قبوض خدماتی، اقساط تسهیلات بانکی، کرایه منزل، شارژ ساختمان و.. در زندگی پرمشغله کنونی نیازمند داشتن حافظه‌ای بسیار قوی یا دستیار مالی کارآمدی نظیر همراه بانک توسعه تعاون برای ایفون است.

انتقال وجه مستمر در موبایل بانک توسعه تعاون چگونه است؟

انجام این کار مستلزم دانلود همراه بانک توسعه تعاون برای ایفون و مراجعه حضوری به شعب بانکی برای دریافت نام کاربری و گذرواژه است. پس از اینکه نصب همراه بانک سپه برای ایفون با موفقیت انجام شد، می‌توانید برنامه را اجرا کرده و نام کاربری و گذرواژه خود را در فیلدهای خالی صفحه اصلی تایپ کنید تا وارد حساب بانکی خود شوید. سپس به بخش انتقال وجه مراجعه کنید و تیک گزینه «مستمر» را که در سمت چپ صفحه قابل رویت است، فعال نمایید. در آخر حساب مقصد را انتخاب کرده و بعد تعداد تراکنش، تاریخ و ساعت انتقال وجه را معین کنید تا وجه بانکی در زمان تعیین‌شده‌ی شما به صورت خودکار به حساب مدنظر واریز گردد. در صورتی که هرکدام از نوبت‌های انتقال وجه مستمر در همراه بانک توسعه تعاون نسخه وب انجام نپذیرد، تلاش مجددی برای واریز صورت نخواهد گرفت.

ناگفته نماند که انتقال وجه مستمر تنها یکی از مزایای دانلود همراه بانک توسعه تعاون ایفون است و این ابزار مالی قادر است خدمات آنلاین مختلفی را به کاربران خود عرضه کند. از خرید شارژ و مشاهده چند گردش آخر کارت‌بانکی گرفته تا پرداخت اقساط بانکی و انتقال وجه از طریق شبا بانک توسعه تعاون، قابلیت‌های بی‌شماری در این بانک برای ایرانیان فراهم گردیده است. به واسطه دانلود همراه بانک توسعه تعاون با لینک مستقیم می‌توانید مبلغ چک صادرشده را ثبت کنید و انتقال وجه پایا بانک توسعه تعاون را آنلاین انجام دهید. مسدودسازی کارت‌بانکی، دریافت رمز یک‌بار مصرف، گردش وضعیت چک‌ و استعلام شماره شبا از دیگر خدماتی است که به واسطه دانلود همراه بانک توسعه تعاون با لینک مستقیم ایفون از آن‌ها برخوردار خواهید گشت.

گفتنی است که همراه بانک توسعه تعاون، تنها اپ بانکی کشور با قابلیت انتقال مستمر وجه بانکی نیست و اپ‌های بانکی دیگری نیز خدماتی مشابه را به کاربران خود ارائه می‌دهند. در ادامه این بخش با دو اپ بانکی همراه بانک سپه برای ios و همراه بانک گردشگری آیفون آشنا خواهید گشت.

همراه بانک سپه ایفون؛ ابزاری کارآمد برای تسهیل و تسریع انجام امور بانکی

بانک سپه یکی از کهن‌ترین بانک‌های کشور است که بیش از ۱۰۰ سال سابقه درخشان خدمات‌رسانی بانکی را در کارنامه خود دارد. این بانک در راستای تسهیل خدمات‌دهی و احترام به زمان و هزینه مشتریان خود اقدام به عرضه نرم‌افزاری اختصاصی تحت عنوان همراه بانک سپه برای ایفون کرده است. این اپ بانکی نیز مانند همراه بانک توسعه تعاون قادر است خدمات انتقال وجه مستمر درون بانکی و بین بانکی را به کاربران خود ارائه کند. بنابراین با نصب همراه بانک سپه برای ایفون دیگر دغدغه‌ای برای به خاطر سپردن زمان اقساط بانکی و انجام پرداخت‌های دوره‌ای خود نخواهید داشت. علاوه بر این قابلیت، نسخه جدید همراه بانک سپه برای ایفون قادر است خدمات دیگری نظیر دریافت رمز پویا، نمایش موجودی و ده گردش آخر کارت‌ بانکی، مسدودسازی کارت و انتقال وجه به روش‌های مختلف شتاب، ساتنا و پایا را به کاربران خود ارائه کند.

A girl showing a phone with sepah mobile bank on its screen

گفتنی است که شما می‌توانید قبوض خدماتی خود را نیز به واسطه دانلود همراه بانک سپه جدیدترین نسخه ایفون پرداخت کنید و برای تلفن همراه خود شارژهای اعتباری خریداری نمایید. پرداخت قبض با سپرده، یادداشت‌گذاری بر گردش سپرده و تغییر رمز اینترنتی از دیگر خدماتی است که به واسطه دانلود همراه بانك سپه با لينك مستقيم و نصب همراه بانک سپه انصار سابق برای ایفون برای کاربران این بانک امکان‌پذیر گردیده است. ناگفته نماند که نسخه همراه بانک سپه ایفون وب نیز برای کسانی که تمایلی به دانلود همراه بانک سپه برای ایفون ندارند، فراهم گردیده است تا امکان استفاده از برخی خدمات همراه بانک سپه ایفون رایگان بدون نیاز به نصب آن برای مشتریان این بانک میسر گردد.

همراه بانک گردشگری ایفون؛ تلفیقی از امنیت و کارایی

بانک گردشگری از بانک‌های نوپای ایران است که در میان ۵ بانک برتر کشور از نظر کیفیت خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات قرار دارد. این بانک محبوبیت خود را مدیون اپ بانکی کارآمدی است که سال‌ها قبل به مشتریان خود عرضه کرده است: اپلیکیشن بانک گردشگری ایفون با قابلیت‌های کاربردی مختلفی که دارد، بخش بزرگی از نیازهای غیرحضوری بانکی کاربران خود را پوشش داده‌ است؛ به‌طوری‌که به واسطه دانلود همراه بانک گردشگری برای ایفون می‌توانید بسیاری از امور بانکی را بدون ترک منزل صورت دهید و عملیاتی از قبیل: انتقال وجه پایا، دریافت موجودی حساب، دریافت کد شبا، مسدودسازی کارت بانکی و پرداخت انواع قبوض با اسکن بارکد را به راحتی لمس یک دکمه انجام دهید.

آموزش دریافت آخرین نسخه همراه بانک گردشگری ios

به علت محدودیت‌های شرکت اپل برای نرم‌افزارهای ایرانی، امکان دانلود اپ‌های بانکی ایرانی در اپ استور اپل وجود ندارد و برای دریافت آخرین نسخه همراه بانک گردشگری ایفون و نصب همراه بانک گردشگری برای ایفون باید بازارچه‌های مجاز ایرانی نرم‌افزارهای iOS را در گوشی آیفون خود نصب کنید. سیبچه یکی از بهترین گزینه‌هایی است که در دسترس کاربران آیفون قرار دارد؛ بازارچه‌ای امن و مطمئن با قریب به ۱۰ سال سابقه درخشان خدمات‌رسانی به دارندگان محصولات اپل. این بازارچه امکان دانلود همراه بانک گردشگری ایفون و دیگر اپ‌های ایرانی را برای شما فراهم کرده و دسترسی پیوسته شما را به تمام نرم‌افزارهای کاربردی وطنی امکان‌پذیر می‌کند.

A screen of a phone depicted as a desk with a guy with pc working on it.

پس از نصب سیبچه و تهیه اشتراک ماهانه این بازارچه، می‌توانید عبارت همراه بانک گردشگری آیفون رایگان را در نوار جستجوگر سیبچه تایپ کنید تا به صفحه دانلود رایگان همراه بانک گردشگری برای ایفون منتقل گردید. در این صفحه کافی است دکمه آبی‌رنگ همراه بانک گردشگری برای آیفون را لمس کنید تا موبایل بانک گردشگری ایفون برای شما نصب گردد. گرچه نسخه همراه بانک گردشگری آیفون نسخه وب نیز برای کاربران طراحی شده است، به منظور بهره‌وری از تمام امکانات مختلف همراه بانک گردشگری توصیه می‌شود این نرم‌افزار را به واسطه بازارچه امن سیبچه در گوشی آیفون خود نصب کنید.

چگونه با همراه بانک گردشگری شبا کنیم؟

برای انجام این کار باید به بخش انتقال وجه مراجعه کرده و گزینه بین بانکی را انتخاب کنید. پس از وارد کردن مبلغ تراکنش، گزینه سپرده مقصد را انتخاب کرده و نام و نام خانوادگی و شماره شبای مالک حساب مقصد را وارد و دکمه تائید را لمس می‌کنید.

آموزش ساخت اکانت Chat GPT

 برای استفاده از امکانات اولیه و رایگان چت جی‌پی‌تی هم به ساخت اکانت نیاز دارید، ولی ساخت حساب Chat GPT به ثبت شماره نیاز دارد که ایران میان فهرست کشورهای مورد قبول ندارد. به همین منظور با بلاگ آموزش ساخت اکانت چت جی پی تی بدون شماره مجازی از سیبچه میتوانید از تمامی قابلیت‌های این ربات هوش مصنوعی بدون محدودیت استفاده کنید.

سخن آخر

در این مطلب با قابلیت انتقال وجه مستمر و آموزش فعال‌سازی آن در بانک توسعه تعاون آشنا گشتید. بی‌تردید پرداخت خودکار اقساط تسهیلات بانکی و هزینه‌های دوره‌ای می‌تواند به شما در سازماندهی امور مالی کمک شایانی کرده و دغدغه‌ی ذهنی واریز به موقع پرداختی‌های منظم ماهانه را برطرف کند.

source

توسط funkhabari.ir