در حالی که طرفداران امیدوار بودند این بازی را تا سال آینده تجربه کنند، اطلاعات اخیر نشان می‌دهد بازی Phantom Blade Zero در سال 2026 منتشر می‌شود. طبق گفته یک یوتیوبر معروف، تیم سازنده تأیید کرده که انتشار بازی تا سال 2026 عقب افتاده است. توسعه‌دهنده چیز دیگری نگفته، اما به نظر می‌رسد طرفداران باید کمی بیشتر برای تجربه بازی صبر کنند.

فانتوم بلید زیرو برای اولین بار سال گذشته معرفی شد و به نظر می‌رسید یکی از مورد انتظارترین بازی‌ها برای طرفداران سبک سولز لایک و اکشن باشد. یک تریلر گیم‌پلی با گرافیک و مبارزات عالی نیز امسال نمایش داده شد که مهر تایید زیباتری بر این مسئله زد. توسعه‌دهندگان معمولاً وقتی پروژه‌هایشان نزدیک به انتشار است، اطلاعات گسترده‌ای را به اشتراک می‌گذارند و اطلاعاتی که جدیدا S-Game به اشتراک گذاشت باعث شد بسیاری باور کنند بازی Phantom Blade Zero نزدیک به انتشار است در حالی که طرفداران امیدوار بودند این بازی را تا سال آینده تجربه کنند، اطلاعات اخیر نشان می‌دهد که این امکان‌پذیر نخواهد بود.

این بازی قبل از سال 2026 منتشر نخواهد شد. یوتیوبر معروف، جور رپتور، اخیرا اطلاعات بیشتری درباره بازی فانتوم بلید زیرو به اشتراک گذاشت. علاوه بر بازی کردن یکی از نسخه‌های دمو اخیر، او با توسعه‌دهندگان صحبت کرد و اطلاعات بیشتری در مورد تاریخ انتشار ارائه کرد. طبق گفته او، تیم تأیید کرده که انتشار بازی تا سال 2026 عقب افتاده است. توسعه‌دهنده چیز دیگری نگفت، اما به نظر می‌رسد طرفداران باید کمی بیشتر برای تجربه بازی صبر کنند. جور رپتور در ویدیویی از یوتیوب خود گفت: «خبر بد اینجاست که کمپانی قصد دارد بازی Phantom Blade Zero را در سال 2026 منتشر کند، بنابراین هنوز راه درازی در پیش است.»

بازی Phantom Blade Zeroمحتوای جذاب بازی Phantom Blade Zero

طبق گفته جور رپتور، توسعه‌دهنده بازی Phantom Blade Zero، نقشه‌های زیادی در سر دارد. پس تاریخ انتشار این بازی، آن‌قدر‌ها هم که به نظر می‌رسد بد نیست. همچنین باید توجه داشت که جور رپتور یک لیکر بازی‌ نیست، بنابراین پذیرفتن این اطلاعات می‌تواند بعدا شما را ناامید کند. با این حال، با توجه به اینکه این اطلاعات مستقیماً از توسعه‌دهندگان آمده است، بهتر است کمی جای تایید هم بگذاریم.

گفته می‌شود توسعه بازی Phantom Blade Zero در سال 2022 آغاز شده است. اگر در اواخر سال 2026 منتشر شود، این به استودیو حدود چهار سال زمان توسعه می‌دهد که با توجه به چرخه توسعه معمول یک تولید بازی بزرگ امروزی منطقی است. در جای دیگر، گفته می‌شود که بازی حدود 40 ساعت محتوا ارائه می‌دهد. تیم همچنین تأکید کرده است که فانتوم بلید زیرو یک سولز لایک نیست، زیرا تجربه‌ای بزرگ و متمرکز بر اکشن ارائه می‌دهد.

منبع: Tech 4 Gamers

source

توسط funkhabari.ir