علی لبیب دوچرخه سواری المپیک | بیوگرافی علی لبیب دوچرخه سواری المپیک و همسرش کیست و فرزندان با عکس و تصاویر و سوابق و افتخارات علی لبیب  را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی و عکس های علی لبیب دوچرخه سواری المپیک

بیوگرافی علی لبیب

علی نبیب دوچرخه ملی پوش ایران بوده که متولد ۳۰ شهریور ۱۳۸۱ در شهر تبریز می‌باشد و ۲۱ سال سن دارد او در مسابقات جاده و پیست به صورت حرفه‌ای رقابت می‌کند و مهم‌ترین رتبه‌ای که در کارنامه‌اش گرفته ۷۶ بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس است .

سال‌ها در تیم ملی دوچرخه سواری ایران حضور دارد.

بیوگرافی علی لبیب دوچرخه سواری المپیک و همسرش و فرزندان +عکس

سوابق و افتخارات

اولین مدالی که موفق شد به دست آورد مربوط به سال ۲۰۱۹ بوده که در مسابقات رلی آسیا مدال برنز به دست آورد او در سال ۲۰۱۹ همچنین موفق شد در مسابقات قهرمانی کشور کوهستان مدال طلای این رقابت‌ها را به دست آورد علی لبیب در مسابقات قهرمانی کشور در سال ۲۰۲۲ موفق شد مدال نقره به دست آورد و نایب قهرمان شود.

علی لبیب دوچرخه سواری المپیک

رتبه در بازی های المپیک 2024

در هشتمین روز از بازیهای المپیک فرانسه، علی لبیب تنها نماینده دوچرخه سواری کشورمان در بخش استقامت جاده در مسیر ۲۷۳ کیلومتر به مصاف ۹۲ رکابزن برتر جهان رفت و در نهایت توانست به عنوان نفر هفتاد وششم از خط پایان عبور کرد.

همچنین ببینید

بیوگرافی ناهید عرب عضو تیم ملی دوچرخه سواری +عکس

بیوگرافی محمد گنج خانلو دوچرخه سوار کیست و اهل کجاست  

دوچرخه سواران کشورمان از المپیک ۲۰۰۸ و بعد از اینکه حسین عسگری با رتبه پنجاه و یکم از خط پایان این رویداد عبور کرد تا به امروز موفق به اتمام مسابقه استقامت جاده نشده بودند.

عکس های اینستاگرام علی لبیب دوچرخه سواری المپیک

همسر و فرزندان

درباره زندگی شخصی و همسر  وفرزندان علی لبیب اطلاعاتی وجود ندارد

source

توسط funkhabari.ir