مایکروسافت به‌طور رسمی، تاریخ انتشار بازی Avowed را تغییر داد. این اثر نقش‌آفرینی که بر اساس سری بازی Pillars of Eternity ساخته شده است، قرار بود اواخر سال 2024 منتشر شود. شلوغ بودن کنداکتور ایکس باکس و همچنین عرضه چند بازی نقش‌آفرینی دیگر باعث شد تا تاریخ انتشار اثر جدید آبسیدن به هجدهم فوریه 2025 برابر با 30 بهمن 1403 منتقل شود.

فیل اسپنسر، مدیرعامل مایکروسافت گیمینگ یک توییت جدید منتشر کرد و نوشت: «از زحمات تیم آبسیدین و آنچه با Avowed دست یافته‌اند خرسندیم و می‌خواهیم که بهترین عرضه ممکن را داشته باشیم. بی‌صبرانه منتظر شماییم تا از بازی‌ها و آپدیت‌های جدید امسال و سال‌های آینده لذت ببرید.»

شایعات زیادی از تأخیر بازی Avowed منتشر شده بود. کنداکتور ایکس باکس امسال بسیار شلوغ است. آنها بسته الحاقی استارفیلد را منتشر می‌کنند. بازی ایندیانا جونز را عرضه می‌کنند. بازی استاکر 2 در راه است و کالاف دیوتی بلک آپس 6 هم گل سرسبد عناوین گیم پس خواهد بود. دو عنوان استراتژیک نیز برای کامپیوتر منتشر می‌شوند. در عین حال بازی‌های نقش‌آفرینی مانند Dragon Age The Veilguard در راه هستند که می‌توانند رقیب مستقیم برای مایکروسافت باشند. آنها در چنین شرایطی تصمیم گرفته‌اند تا اواود را اوایل 2025 منتشر کنند.

تاریخ انتشار بازی Avowedبازی Avowed یک تجربه جدید

مایکروسافت بازی‌های مهمی را برای سال 2025 برنامه‌ریزی کرده است. نسخه جدید سری Doom قرار است منتشر شود. در عین حال بازی نقش‌آفرینی Fable برنامه‌ریزی شده است. بازی South of Midnight هم در سال 2025 عر‌‌ضه خواهد شد. حتی احتمال انتشار گیرز آو وار بعدی هم در اواخر 2025 وجود دارد. ردموندی‌ها قرار است پنجاه بازی مختلف را در نمایشگاه گیمزکام 2024 نمایش دهند و با دست پر به سراغ سال‌های آینده خواهند رفت.

استودیو آبسیدین در طی سال‌های اخیر، عناوین باکیفیتی را تولید کرده است. آنها مشغول ساخت دنباله The Outer Worlds هستند و بازی Avowed هم یک ‌‌آی‌پی کاملاً جدید است که می‌تواند طرفداران زیادی پیدا کند. گزارش تازه‌ای نشان داد که ساخت بازی سوم هم آغاز شده است. به نظر می‌رسد که اثر سوم با هدایت جاش سایر ساخته می‌شود. هر چند وی در توسعه بازی اواود هم نقش داشته است و به طراحی کلی بازی کمک کرده است. تیم کین، خالق فال‌آوت نیز همکاری خود را با آبسیدین قطع نکرده است و یک تیم بسیار خبره و حرفه‌ای در حال کار هستند.

چند ماه پیش بود که انتقاداتی به سیستم مبارزه بازی Avowed وارد شد. آبسیدین وقت کافی برای صیقل دادن بخش‌های مختلف پیدا کرده است و می‌تواند طی چند ماه آینده، بازی را حتی یک لول دیگر ارتقاء دهد. منتظر عرضه این اثر در تاریخ 30 بهمن 1403 برای ایکس‌باکس سری و کامپیوتر باشید.

منبع: Gematsu

source

توسط funkhabari.ir