مجله Game Informer پس از 33 سال بسته می شود. این نشریه قدیمی در ایالات متحده پس از سه ده فعالیت, درهای خود را خواهد بست. در نامه‌ای که در شبکه‌ی اجتماعی X ارسال شده است، آمده است: پس از ۳۳ سال هیجان‌انگیز ارائه آخرین اخبار، بررسی‌ها و بینش‌ها از دنیای همیشه در حال توسعه بازی‌ها، با دلی اندوهگین تعطیل شدن Game Informer را اعلام می‌کنیم. از روزهای اولیه ماجراجویی‌های پیکسلی تا قلمروهای مجازی امروزی، ما مفتخریم که این سفر باورنکردنی را با شما، خوانندگان وفادارمان به اشتراک بگذاریم. در حالی که انتشارات ما ممکن است متوقف شوند، اشتیاق به بازی که با هم پرورش داده‌ایم به حیات خود ادامه خواهد داد. از اینکه بخشی از تلاش حماسی ما بودید متشکریم و امیدواریم ماجراجویی‌های شما در دنیای بازی‌ هرگز به پایان نرسد.

از افراد با سابقه‌ی Game Informer می‌توان به Andy McNamara، سردبیر سابق این نشریه که اکنون در EA کار می‌کند، Dan Ryckert، اکنون در Giant Bomb است و Ben Hanson، اکنون در MinnMax است، اشاره کرد.

Game Informer به دلیل دسترسی بی‌سابقه‌اش معروف بود و ده‌ها بازی را در طول تاریخ خود معرفی کرد. شرکت مادر GameStop است که در سال 2022 چندین کارمند را اخراج کرد. در حال حاضر مشخص نیست که آیا این برند آنلاین ادامه خواهد داشت یا خیر. در اکثر موارد، Game Informer تنها از طریق اشتراک GameStop-back در دسترس بود. در سال 2024 به خوانندگان این فرصت را داد که خارج از عضویت GameStop در مجله مشترک شوند.

source

توسط funkhabari.ir