سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان درامی دبیرستانی و فانتزی است که در آن روح مردی 47 ساله وارد جسم پسری دبیرستانی می‌شود. با معرفی سریال High School Return of a Gangster همراه ما باشید.

سریال High School Return of a Gangster با کارگردانی لی سونگ تک (Lee Seong Taek)، اقتباسی از یک رمان به همین نام است. ژانر رمان اصلی BL است و بر روی عشقی میان دو مرد تمرکز دارد. با این حال، این سریال پس از تولد دوباره و تغییر در ژانر، به عنوان یک سریال درام لایو اکشن، پس زمینه عاشقانه را تغییر داد و مانند سریال قهرمان ضعیف تمام محتوای بی ال را حذف کرد! این سریال همچنین پیام مهمی را منتقل می‌کند: اینکه می‌توانید از مشکلات اجتناب کنید یا مستقیماً از آن‌ها عبور کنید تا رشد کنید و افق‌های زندگی را گسترش دهید. با بررسی سریال کره ای بازگشت یک گانگستر به دبیرستان همراه پلازا بمانید.

فهرست مطالب

داستان سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان

داستان سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان / معرفی سریال High School Return of a Gangster

داستان سریال High School Return of a Gangster ماجراهای گانگستری به نام کیم دوک پال را روایت می‌کند که رویای فارغ‌التحصیلی از مدرسه و رفتن به دانشگاه را دارد. روح او پس از یک حادثه وارد بدن یک دانش آموز 19 ساله دبیرستانی به نام سونگ یی هیون می‌شود. دوک پال که قصد دارد زندگی یی هیون را نجات دهد، با چوی سه کیونگ هم‌کلاسی یی هیون، که از خشونت خانگی رنج می‌برد، دوستی جدیدی برقرار می‌کند و در حین تلاش برای درست کردن مشکلات زندگی پسری که در جسمش گیر افتاده، با استفاده از مهارت‌های خود زندگی طیف گستره‌ای از افراد دیگر را نیز تغییر می‌دهد.

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان

بیایید با هنرپیشه های بازگشت یک گانگستر به دبیرستان آشنا شویم.

یون چان یونگ در نقش سونگ یی هیون / کیم دوک پال

بازیگران سریال High School Return of a Gangster / بررسی سریال High School Return of a Gangster

یون چان یونگ متولد 25 آپریل 2001 است. این بازیگر در عناوین دیگری مانند سریال “Delivery Man 2023″، سریال “Hope or Dope 2022” و سریال “All of Us Are Dead 2022” بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

بونگ جه هیون در نقش چوی سه کیونگ در سریال High School Return of a Gangster

بازیگران سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان

بونگ جه هیون متولد 4 ژانویه 1999 است. این خواننده عضو گروه Golden Child در آثاری همچون سریال “Convenience Store Fling 2022″، سریال “Crash! Insignificant Roommates 2019-2020” و فیلم “Seoul Ghost Stories 2022” نیز حضور دارد.

همچنین بخوانید :

وون ته مین در نقش کیم دونگ سو در سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان

ژانر سریال High School Return of a Gangster /

وون ته مین متولد 16 سپتامبر 1993 است. ته مین را می‌توانید در سریال “You Make Me Dance 2021″، سریال “Mute 2020” و فیلم “The Time of Fever 2024” دنبال کنید.

جو یون چان در نقش هونگ جه مین

هنرپیشه های بازگشت یک گانگستر به دبیرستان / سریال High School Return of a Gangster

جو یون چان متولد 29 جون 2004 است. این اولین حضور یون چان در یک سریال است و پیش از این در عنوان دیگری بازی نکرده است.

همچنین بخوانید :

بررسی و نقد سریال High School Return of a Gangster

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای بازگشت یک گانگستر به دبیرستان گفتیم، این درام داستان کیم دوک پال (لی سو جین)، گانگستر 47 ساله ای را دنبال می‌کند که رویای رفتن به دانشگاه را در سر می‌پروراند. زندگی او زمانی که سعی می‌کند یک دانش آموز دبیرستانی به نام سونگ یی هیون (یون چان یونگ) که قصد خودکشی دارد را نجات دهد، تغییری دراماتیک پیدا می‌کند و روحش در بدن پسر قرار می‌گیرد درحالی که جسم خودش می‌میرد و سوزانده می‌شود.

در حال حاضر، دوک پال باید در این شرایط جدید، زندگی دبیرستانی یی هیون را ادامه دهد، با قلدرهایی که دلیل خودکشی او بودند مقابله کند و به یی هیون کمک کند تا به رویاهای خود برسد. این سریال مضامین رستگاری، دوستی و پیچیدگی‌های زندگی نوجوانی را بررسی می‌کند اما خوشبختانه برخلاف داستان به ظاهر غمگینش، همه چیز با لحنی سبک‌ و کمدی ادامه پیدا می‌کند.

یون چان یونگ  در سریال High School Return of a Gangster نقش سونگ یی هیون، یک طرد شده دبیرستان خجالتی و ساکت را بازی می‌کند که پسر معشوقه مخفی مردی ثروتمند است و به ظاهر زندگی بی دغدغه‌ای دارد اما مجبور است با مادر غمگینی که همیشه مست است و منشی بدجنسی که در تمام مسائل زندگی او دخالت می‌کند کنار بیاید. شرایط او در مدرسه حتی بدتر است. هونگ جه مین و دار و دسته‌اش برای او قلدری می‌کنند و یی هیون هیچ دوستی که با او وقت بگذراند ندارد و در مدرسه شبیه یک شخصیت نامرئی است.

کیم دوک پال، یک گانگستر 47 ساله است که آرزوی شگفت انگیزی برای رفتن به دانشگاه دارد. علی‌رغم گذشته تلخش، او دلسوز و مهربان است و پس از فهمیدن شرایط زندگی یی هیون تصمیم می‌گیرد به عنوان بزرگسالی که در جسم یک نوجوان قرار گرفته نه تنها به او بلکه به هرکسی که در زندگی یی هیون تاثیری دارد کمک کند و افراد بد ماجرا را مجازات کند. فکر می‌کنید کیم دوک پال، که اکنون در بدن سونگ یی هیون زندگی می‌کند، چگونه با قلدرها مقابله می‌کند، به دنبال عدالت است و در دنیایی که خشونت و زورگویی بیداد می‌کند، روابط ناگسستنی ایجاد می‌کند؟

نقد سریال High School Return of a Gangster / خلاصه سریال کره ای بازگشت یک گانگستر به دبیرستان

دوک پال با پیدا کردن خاطرات یی هیون چیزهای زیادی را متوجه می‌شود و آهسته آهسته شروع به ساختن یک دنیای کاملا امن و جدید برای یی هیون می‌کند. اولین قدم او دوستی با چوی سه کیونگ، دانش‌آموز برتر کلاس است که به نظر می‌رسد همه چیز دارد اما دردی پنهانی را تحمل می‌کند و بخاطر سخت‌گیری های پدر دادستان و مستبدش استرسی غیرقابل باور را تحمل می‌کند و جرات مخالفت با پدرش را ندارد. سه کیونگ در کنار یی هیون با ترس‌های خود مقابله می‌کند و وابستگی و دوستی این دو چیزی مابین دوستی و عشق قرار می‌گیرد. حتی پس از اینکه سه کیونگ حقیقت را در مورد قرار گرفتن روح دوک پال در جسم دوستش متوجه می‌شود چیزی بین آن‌ها عوض نمی‌شود.

بخش مهم دیگری از زندگی یی هیون که نیاز به تغییر دارد مقابله با هونگ جه مین و گروه قلدرهای او است. دوک پال به عنوان یک بزرگسال دلسوز تصمیم می‌گیرد بجای شکایت و فرستادن آن‌ها به مرکز اصلاح نوجوانان و گرفتن حق ادامه تحصیل، از طریقی دیگر آن‌ها را پشیمان کند. از طریق رابطه جدید یی هیون و جه مین، می‌توانید ببینید که نه تنها می‌شود زندگی خود را بهبود ببخشید، بلکه می‌شود بر زندگی افراد اطراف خود نیز تأثیر گذاشت و تغییراتی به ظاهر ناممکن را ایجاد کرد.

همان‌طور که در ابتدای مقاله گفتیم، رمانی که سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان بر اساس آن ساخته شده است یک داستان BL است، اما درام جهت دیگری دارد. یون چان یونگ اظهار داشت: «من با یک ژانر خاص به این کار نزدیک نشدم. سعی کردم رابطه بین این دو را کمی محبت آمیزتر و صمیمی‌تر از دوستی‌های معمولی نشان دهم.» بونگ جه هیون رابطه بین شخصیت‌ها را به عنوان “نزدیک تر از دوستی، اما نه کاملاً عشق” توضیح داد. او توضیح داد: «یک حس وابستگی، شاید حتی کنجکاوی، بین آن‌ها وجود دارد. و من می‌خواستم آن را از طریق مکالمات و احساسات ناگفته در چشمانشان ثبت کنم.»

یون چان یانگ سخت تلاش کرد تا بدن خود را برای این نقش متحول کند. او توضیح داد: «در زمان آماده سازی بحث‌های زیادی با کارگردان انجام شد. ما متعجب بودیم که چگونه هیون ممکن است با روح دوک پال تغییر کند. من از کارگردان راهنمایی خواستم، و او پیشنهاد کرد به جای افزایش حجم بدن، بر روی تمرینات مداوم تمرکز کنم تا چابکی ایجاد کنم. من سخت تمرین کردم و از آنجایی که بوکس مهارت برجسته دوک پال است، تعداد زیادی ویدیو را در خانه تماشا کردم. حتی دستکش خریدم و جلوی آینه بوکس سایه تمرین کردم تا انجام حرکات را بهتر کنم.»

یون چان یانگ فاش کرد که چیزهایی که در سریال All of Us Are Dead آموخته است در مدیریت صحنه‌های اکشن این مجموعه بسیار مفید بوده است. او توضیح داد: “سکانس‌های اکشن شبیه قلمرویی آشنا بودند. کار بر روی آن پروژه واقعاً یک ارتباط قوی با کارگردان اکشن ایجاد کرد. او صحنه‌های مبارزه را طوری طراحی کرد که نقاط قوت من را به نمایش بگذارد. در حال حاضر پیشرفت قابل توجهی در نحوه برخورد من با صحنه‌های اکشن وجود دارد. خوشبختانه در طول فیلمبرداری به کسی آسیبی نرسید. ما تولید را بدون هیچ آسیبی به پایان رساندیم.”

تعداد قسمت های سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان / نمرات سریال کره ای بازگشت یک گانگستر به دبیرستان

لی سئو جین، اگرچه بیشتر در صداگذاری ظاهر می‌شود، اما نقش یک گانگستر میانسال را به ارمغان می‌آورد. یون چان یونگ، که به خاطر نقشش در «همه ما مرده‌ایم» شناخته می‌شود، اجرای فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد و تفاوت‌های ظریف کیم دوک پال و سونگ یی هیون را به راحتی به تصویر می‌کشد. او در این نقش دوگانه می‌درخشد و به طرز متقاعدکننده ای هم یی هیون ترسو و هم دوک پال نترس و مطمئن را به تصویر می‌کشد. بازی او نقطه برجسته سریال است و به سفر شخصیت یی هیون عمق می‌بخشد.

اما چرا کل طرح BL از سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان حذف شد؟ تیم تولید توضیح می‌دهد که این تصمیم به دلیل سرمایه‌گذاری و محدودیت‌های هزینه در ژانر BL گرفته شده است. از همان ابتدا، ما این پروژه را به‌عنوان یک سریال برومنس تصور می‌کردیم تا یک سری کامل BL. تیم همچنین گفت که آن‌ها تصمیم گرفتند آن را دراماتیزه کنند زیرا مواد اصلی و شخصیت‌ها را جالب می‌دانستند. اما باید دید که سریال High School Return of a Gangster علی‌رغم حذف اصلی‌ترین بخش از اثر اصلی خود، می‌تواند بازهم قلب مخاطبان را از آن خود کند یا خیر؟

ژانر سریال High School Return of a Gangster زندگی، جوانی و فانتزی است. تعداد قسمت های سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان نیز 8 اپیزود 70 دقیقه ای است و زمان پخش سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان نیز از تاریخ  29 می 2024 از شبکه TVING آغاز شد و در تاریخ 19 جون 2024 به اتمام رسید. اگر در مورد نمرات سریال کره ای بازگشت یک گانگستر به دبیرستان کنجکاو هستید، این درام از سایت مای دراما لیست نمره 8.6 از 10 و از سایت آی‌ام‌دی‌بی نمره 8.5 از 10 را کسب کرده است.

سخن آخر

با بررسی و نقد سریال بازگشت یک گانگستر به دبیرستان همراهتان بودیم. این درام با ترکیبی از عناصر درام، فانتزی و مدرسه، وعده می‌دهد که شما را به سفری مهیج پر از پیچ و تاب‌های غیرمنتظره ببرد. اما آیا موفق می‌شود؟ می‌توانید سریال High School Return of a Gangster را دانلود کنید و خودتان ببینید که سازندگان تا چه حد در تولید این مجموعه موفق بوده‌اند. اگر این سریال را تماشا کرده‌اید، می‌توانید نظرات خود را با ما و دیگر همراهان پلازا در میان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

منتخب کاربران

source

توسط funkhabari.ir