سردار حسن کرم کیست بیوگرافی سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه فراجا با حواشی و عکس ها و تصاویر و سوابق سردار حسن کرمی را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سردار حسن کرم کیست بیوگرافی سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه فراجا با حواشی و عکس ها و تصاویر و سوابق سردار حسن کرمی

بیوگرافی سردار حسن کرمی

حسن کرمی فرمانده یگان‌های ویژه فراجا متولد ۱۳۳۹ در شهر ارومیه بوده و سال ۱۳۹۱ به عنوان فرمانده یگان‌های ویژه فراجا انتخاب شد .

سردار حسن کرمی سال‌ها در سمت‌های مختلف نظام فعالیت داشته است از جمله فرماندهی بسیج استان اردبیل و اصفهان و آذربایجان غربی ز مهم‌ترین سمت‌های سردار حسن کرمی است

سوابق

حسن کرمی زمانی که ۱۸ سال سن داشت فعالیت نظامی خود را آغاز کرد و کارش در قرارگاه حمزه سیدالشهدا ارومیه شروع شد.

سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه فراجا

وی بعد از انقلاب به عضویت سپاه پاسداران درآمد و سال‌ها در جنگ ایران و عراق حضور فعال داشته است حسن کرمی بعد از اینکه به عضویت سپاه پاسداران درآمد در سال ۱۳۸۴ به نیروی انتظامی انتقال پیدا کرد و در سال ۱۳۹۸ به درجه سرتیپی رسید.

شروع فعالیت

سردار حسن کرمی درباره شروع به کارش در سپاه پاسداران می‌گوید که دوران شروع فعالیتش در غرب کشور بوده که حزب دموکرات و کوموله قدامات تروریستی در غرب کشور انجام می‌دادند و قرارگاه حمزه که که ایشان در آنجا فعالیت می‌کرد شرایط بسیار دشواری را ی می‌کرد و او به همراه تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران از جمله محمد بروجردی اقدام به مبارزه با حزب دموکرات و کوموله کردند.

عکس های سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه فراجا

تحریم

سردار حسن کرمی در سال ۱۴۰۰ از سوی آمریکا و اتحادیه اروپا تحریم شد همچنین کانادا و نیوزلند ایشان را تحریم کرده‌اند.

«بر بلندای تنگه»، عنوان کتابی است که روایت خاطرات حسن کرمی را تا سال ۱۳۷۰ دربرمی‌گیرد و دی ماه ۱۴۰۱ به قلم حسین زحمتکش زنجانی و توسط انتشارات صریر به چاپ رسیده‌است. بیشترین حجم کتاب، به شرح مبارزات وی با احزاب کومله و دموکرات در شمال‌غرب ایران اختصاص دارد.

بیوگرافی سردار حسن کرمی فرمانده یگان های ویژه فراجا +فرزندان و عکس

شایعه بازداشت

به گزارش شبکه شرق، در 14 مرداد 1403 عده‌ای، مدعی شدند که سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه فراجا، به دلیل جاسوسی در پرونده ترور «اسماعیل هنیه» دستگیر شده است.

خبرگزاری تسنیم نوشت: «شایعه‌ای مبنی بر دستگیری سردار «حسن کرمی»، فرمانده یگان‌های ویژه فراجا، در فضای مجازی منتشر شد که این خبر از سوی فرماندهان فراجا تکذیب شد.

صبح امروز «یک‌شنبه، ۱۴ مرداد ۱۴۰۳»، برخی از افراد در شبکه اجتماعی «ایکس» و «تلگرام» مدعی شدند که سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه فراجا، به دلیل جاسوسی در پرونده ترور «اسماعیل هنیه» در تهران، دستگیر شده است.

بر اساس پیگیری‌ها از فرماندهان فراجا، چنین مطالبی «کذب و ساخته‌شده از طرف دشمنان» است.

source

توسط funkhabari.ir