استودیو سازنده Baldur’s Gate 3 مشغول ساخت دو بازی به‌طور همزمان است. با وجود گذشت یک سال از انتشار بازی مورد تحسین بالدرز گیت 3، سازندگانش به طرز قابل قبولی به پشتیبانی از آن ادامه داده‌اند. هرچند به نظر می‌رسد استودیو Larian در حال سرمایه‌گذاری روی پروژه‌های بعدی خود است.

مدیرعامل استودیو Larian گفته که این شرکت مشغول کار روی دو پروژه به‌طور همزمان است. این نوع برنامه‌ریزی برای عرضه پروژه‌های جدید یک سنت‌شکنی در سابقه شرکت Larian به حساب می‌رود. چیزی که تاکنون شاهد آن بود‌ه‌ایم عرضه نوبتی بازی‌ها با وقفه‌های طولانی بوده است. این متد تازه منجر به تسریع انتشار بازی‌های جدید خواهد شد، این استودیو همچنین معترف شد در حال دست و پنجه نرم کردن با چالش‌هایی که این رویکرد وجود دارد است.

Swen Vincke، مدیرعامل استودیو Larian در مصاحبه‌ای با PC Gamer ابراز کرد:

Swen Vinckeاز بین دو بازی‌ای که در مرحله ساخت قرار دارند افرادی وجود داشتند که متعهد به آن یکی بازی بودند، اما به علت جاه‌طلبی پروژه‌ای که ما میخواستیم اول منتشر شود بلعیده شدند. درنتیجه ما تلاش خواهیم کرد که ساخت این دو بازی را موازی پیش ببریم. اما در این راستا باید بفهمیم که چطور می‌توانیم اعضا را با کارشان تنها بگذاریم.

سازنده بازی Baldur's Gate 3 دو بازی جدید سازنده Baldur’s Gate 3

او در ادامه اعتراف کرد که یکی از آن دو بازی مقداری در مراحل ساخت جلوتر است. با توجه به اینکه توقع نمی‌رود یک استودیو دو بازی را همزمان منتشر کند، این موضوع خیلی غیرمنتظره نبود. به جز اینکه سبک این دو بازی RPG است هیچ اطلاعاتی از آن‌ها منتشر نشده و برای فهمیدن جزئیات بیشتر باید فعلا منتظر بمانیم.

چیز دیگری که درباره آن اطمینان وجود دارد این است که هیچ یک از این دو بازی Baldur’s Gates 4 نخواهند بود زیرا استودیو Larian اخیرا اعلام کرد که قصد دارد از دنیای سیاه‌چاله‌ها و اژدها فاصله بگیرد و به جای آن به جهان‌های تازه و خلاقانه‌تری بپردازد. البته او ذکر کرد ساخت بازی Baldur’s Gate 4 برای مدتی شروع شده بود ولی در ادامه لغو شد. درنتیجه این استودیو حداقل برای مدتی ساخت این عنوان را در فکر داشته است.

مواردی که ذکر شد باعث شده طرفداران بی‌صبرانه در انتظار تجربه این دو بازی باشند. سابقه درخشان این استودیو این نوید را می‌دهد که در آینده با دو اثر ارزشمند و ممتاز در سبک RPG و فانتزی روبه‌رو خواهیم شد.

منبع: Thegamer

source

توسط funkhabari.ir