پس از سال‌ها انتظار، بالاخره ماد Fallout: Vault 13 که ریمیک Fallout 1 به شمار می‌آید قرار است به زودی منتشر شود. هدف این پروژه جاه‌طلبانه بازآفرینی جهان اولین بازی سری Fallout در چارچوب موتور قدرتمندی که Fallout 4 با آن ساخته شد، یعنی موتور بازی‌سازی Creation است. نسخه اول این فرنچایز عنوانی فراموش نشدنی برای طرفداران است. چه کسی می‌تواند رهایی از زندان Vault 13 و در ادامه برای اولین بار قدم گذاشتن در جهان آخرالزمانی و متروک این بازی را از یاد ببرد؟

هرکدام از نسخه‌های بعدی این سری تلاش کردند تا این لحظه تاثیر گذار را دوباره خلق کنند. اما با وجود عملکرد ممتاز، اولین نسخه این سری همچنان جایگاه خاصی در قلب طرفداران دارد. این ماد جدید که برای بازی Fallout 4 طراحی شده قصد دارد کل بازی اول را بازسازی کند. سازندگان این ماد گفته‌اند به‌زودی شاهد انتشار یک دمو از آن خواهیم بود.

اولین بار در سال 2021 بود که ساخت این ماد با وعده ممکن کردن تجربه کامل اولین نسخه این سری درون بازی Fallout 4 اعلام شد. کمی بعد سازندگانش وعده انتشار یک دموی قابل بازی از آن را دادند اما به‌طرز مشکوکی دیگر هیچ خبری از آن‌ها نشد، به‌طوری که بسیاری تصور کردند این پروژه در کل متوقف شده است. اما آن‌طور که پیداست این تیم سخت مشغول تلاش برای آماده کردن این پروژه عظیم بوده است.

ریمیک Fallout 1 بازسازی کامل و فراتر از Fallout 1

ماد Fallout: Vault 13 به بازیکنان شانس کاوش در منطقه‌ای به نام The Inyo را خواهد داد. این منطقه شامل والت 13، والت 15 و ناحیه Shady Sands است. جایی که اگر بیننده سریال فال اوت بوده باشید نامش برایتان آشنا خواهد بود. از آنجایی که این یک ماد برای Fallout 4 است سازندگان مجبور شدند در اطراف منطقه‌ای که ذکر شد ناحیه‌ای بسیار وسیع شامل انواع مکان‌های جدید بسازند تا بازیکنان بتوانند در آن کاوش کنند.

در رونمایی‌ای که سابقا از این پروژه انجام شد نواحی و محیط‌ها شباهت فوق‌العاده‌ای به عنوان اصلی داشنتند. همچنین شاهد حضور شخصیت‌های قدیمی این بازی هم بودیم. امکان بازدید دوباره از آن‌ها با گرافیک به‌روز شده و مدرن ایده هیجان انگیزی برای هواداران محسوب می‌شود. این دمو از تاریخ 8 آگوست برای بازی در دسترس خواهد بود و طرفداران می‌توانند از طریق سرور دیسکورد سازندگانش آن را امتحان کنند.

منبع: Pcgamesn

source

توسط funkhabari.ir