علت فوت و درگذشت فتح الله طاهری بازیگر مشخص شد با عکس و تصاویر و اسامی فیلم ها و سریالهای فتح الله طاهری را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

علت فوت و درگذشت فتح الله طاهری بازیگر مشخص شد +عکس

علت فوت و درگذشت فتح الله طاهری

فتح الله طاهری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون متولد ۱۳۳۰ در تهران بوده که متاسفانه به علت بیماری گوارشی درگذشت.

او سال‌ها سابقه بازی در سینما و تلویزیون ایران را داشت مهمترین فعالیت‌های او در عرصه سینما فیلم محمد رسول الله و در تلویزیون سریال متهم گریخت می‌باشد .

فتح الله طاهری در سریال متهم گریخت نقش پدر داماد آقا هاشم را بر عهده داشت که با ازدواج آنها مخالف بود.

بیماری فتح الله طاهری چه بود؟

این بازیگر در هشتم مرداد ۱۴۰۳ به علت بیماری گوارشی به بیمارستان منتقل شد و بعد از گذشت چند هفته متاسفانه درگذشت.

او در روزهایی که بیماری مبتلا شده بود نمی‌توانست در پروژه‌های سینمایی حضور پیدا کند و همین باعث شده بود که از نظر مالی وضعیت بدی داشته باشد و توان پرداخت هزینه‌های درمانش را نداشته باشد.

آقای فتح الله طاهری سابقه بازی در تئاتر را هم در کارنامه‌اش دارد نمایش‌های نوبت لیلی و سیاوش و شرایط خاص مهم‌ترین کارهای او می‌باشد.

بیوگرافی

این بازیگر در سن ۲۰ سالگی بازیگری را با تئاتر لاله‌زار آغاز کرده بود و به واسطه پسر عمویش که مسئول صحنه تئاتر مرجان بود وارد این عرصه شد جالب است بدانید که او در سن ۱۲ سالگی که در گرمسار حضور داشته کار نمایشخوانی تعزیه خوانی را انجام می‌داده است.

او میگوید بعد از این همه سال فعالیت هنری هنوز مستأجر هستم و در یک خانه شصت متری اجاره ای می کنم. این نتیجه چندین سال کار کردن ماست و پول حاصل از این هنر اصلاً در شرایط این روزهای جامعه تأمین کننده نیست. اگر کسی نیاز به هنرپیشه ای با سن و سال ما نداشته باشد ، حتی به ما زنگ هم نمی زنند.

source

توسط funkhabari.ir