به گفته کارگردان هنری بازی Avowed، این عنوان نقشآفرینی از استودیو Obsidian، نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را مورد هدف قرار میدهد. مت هنسن، در پادکست Iron Lords نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را «کمترین حد ممکن» خواند که تیم در نظر دارد.
این یک بازی اول شخص و تک نفره است، شما لزوما به ۶۰ فریم بر ثانیه نیاز ندارید. این به ما اجازه میدهد که با VFX و نورپردازی و چیزهای دیگر شادابتر کار کنیم.
این یک معامله است که تصمیم گرفتیم نسبتا در ابتدای راه انجام دهیم و واقعا از آن راضی هستیم. بازی با توجه به چگالی بصری، بسیار روان است و این همیشه هدف ما بوده است.
Avowed که در ابتدا برای عرضه در اواخر سال میلادی جاری برنامه ریزی شده بود، اکنون در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. چندی پیش مایکروسافت رسما اعلام کرد که بازی در تاریخ ۳۰ بهمن (۱۸ فوریه ۲۰۲۵) برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پیسی منتشر خواهد شد.
کارگردان بازی، کری پاتل، اخیرا ادعا کرده که بازی بیش از ۱۰ پایان مختلف دارد. او افزود: «میتوانم بگویم تعداد اسلایدهای پایانی ما دو رقمی است و شما میتوانید با ترکیبهای مختلفی از آنها، به پایان برسید.»
این اسلایدهای پایانی احتمالا به تصاویر ثابت پس از بازی اشاره دارد که به بازیکن میگوید چه اتفاقی برای کاراکتر اصلی و شخصیتهایی که در طول سفر خود ملاقات کرده، افتاده است. یک تکنیک پایانی رایج برای بازیهای نقشآفرینی که در آن متحرکسازی چندین جایگشت بسیار گران تمام میشود.
Avowed در جولای سال ۲۰۲۰ به عنوان یک اکشن نقشآفرینی فانتزی اول شخص در دنیای Eora معرفی شد که در ابتدا در سری Obsidian’s Pillars of Eternity معرفی شد. پاتل میگوید که این بازی از نظر زمان به پایان رساندن شبیه به The Outer Worlds خواهد بود.
source