شینجی میکامی، خالق مجموعه بازی‌های Dino Crisis، گفته است که از شنیدن اینکه طرفداران بازی‌های Dino Crisis بیشتری می‌خواهند، متعجب شده است. در مصاحبه‌ای جدید با Eurogamer، میکامی گفت که وقتی از طرفداران برای یک بازی جدید Dino Crisis پرسیده شد، از پاسخ طرفداران بسیار متعجب شد. زیرا کپکام بازار مبارزه با دایناسورها را با یک سری دیگر پوشش داده است.

او گفت: دایناسورها و کارهایی که می‌توانید با دایناسورها انجام دهید، هیجان‌انگیز است. اما در سال‌های اخیر واقعاً توسط Monster Hunter پوشش داده شده است. میکامی ادامه داد که مطمئن نیست در حالی که فرنچایز Monster Hunter Capcom همچنان بسیار محبوب است، جایی برای بازی دیگری وجود داشته باشد. واقعاً احساس نمی‌کنم یک نسخه بازسازی شده یا نسخه جدیدی از Dino Crisis بسازم، زیرا فکر می‌کنم که در حال حاضر فضای زیادی برای چنین بازی‌هایی وجود نداشته باشد، بازی Monster Hunter به یک بازی بزرگ تبدیل شده است.

سری Dino Crisis اولین بار در سال 1999 ساخته شد و توسط بسیاری با عنوان Resident Evil در دنیای دایناسورها توصیف شد. این بازی به اندازه‌ای موفق بود که دو دنباله برای آن ساخته شد که آخرین نسخه از این سری Dino Crisis 3، انحصاری Xbox، بود که در سال 2003 منتشر شد.

در اوایل سال جاری، کپکام نظرسنجی را منتشر کرد که در آن از طرفداران پرسید که آیا می‌خواهند ورودی‌های جدیدی در برخی از سری‌های قدیمی، از جمله Dino Crisis داشته باشند. در حالی که نظرسنجی Capcom به این معنی نیست که هیچ یک از این دنباله‌ها یا بازسازی‌ها به طور فعال در حال توسعه هستند، اما به این معنی است که ناشر قبل از تصمیم‌گیری درباره اینکه کدام پروژه ارزش دنبال کردن را دارد، به دنبال بازخورد از مخاطبان خود است.

source

توسط funkhabari.ir