بعد از یک وقفه طولانی مدت و سکوت خبری، در حالی که طرفداران منتظر تجربه بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater هستند. اطلاعات و شایعات مختلفی در رابطه با انتشار بازی Metal Gear Solid 4 برای کامپیوتر به گوش می‌رسد. متاسفانه هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه این بازی وجود ندارد، اما احتمالا در روزهای آتی خبرهایی به دستمان در رابطه با این موضوع خواهد رسید.

نوریاکی اوکامورا از تهیه‌‌کنندگان کونامی طی یک مصاحبه با رسانه IGN اعلام کرد که احتمالا نسخه چهارم سری بازی متال‌گیر در کالکشن دوم آن حضور خواهد داشت. او در رابطه با همین موضوع گفت:«ما قطعا از وضیعت و موقعیت متال‌گیر 4 باخبر هستیم. متاسفانه در حال حاضر نمی‌توانیم اطلاعات زیادی در رابطه با کالکشن دوم این مجموعه بدهیم. با این وجود نسخه اول تا سوم بازی متال گیر در کالکشن اول حضور خواهد داشت و باقی آن را خودتان می‌توانید حدس بزنید. در حال حاضر ما نگرانی‌های داخلی زیادی داریم و هنوز نمی‌دانیم چه برنامه‌هایی برای این مجموعه بازی محبوب انجام دهیم. اما منتظر خبرهای خوب باشید.»

طبق اطلاعات و گزارشات مختلف کالکشن سری دوم این بازی در دست توسعه قرار دارد و بعد از عرضه کالکشن اول (Metal Gear Solid Collection Vol 1)، روانه بازر خواهد شد.

Metal Gear Solid 4 کامپیوترانتشار بازی Metal Gear Solid 4 برای کامپیوتر

تقریبا می‌توانیم بگوییم که این ایده اولین بار نیست که میان طرفداران مجموعه بازی متال گیر پخش می‌شود. جالب اینجاست که در ماه‌های اخیر نیز خبرهای از وجود نسخه چهارم در کالکشن دوم بازی مطرح شده بود. احتمالا در کالکشن دوم این مجموعه شاهد حضور عناوینی همچون The Phantom Pain و  Peace  Walker نیز باشیم. بازی Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots در سال 2008 برای پلی استیشن 3 روانه بازار شد و نظرات مثبت طرفداران زیادی را از آن خودش کند.

در حال حاضر بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater تنها نسخه تایید شده از سری متال گیر بوده که قرار است در تاریخ نامعلومی برای پلتفرم‌های نسل جدید عرضه شود. این بازی هم‌اکنون توسط موتور بازیسازی قدرتمند آنریل انجین 5 برای پلتفرم‌های PS5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر در دست توسعه قرار دارد. نظرتان در رابطه با این خبر چیست؟ آیا شما نیز از طرفداران پروپاقرص مجموعه بازی متل گیر هستید؟

منبع: Gamingbolt

source

توسط funkhabari.ir