ساره جوانمردی چه مشکلی دارد و چند فرزند دارد؟ عکس و تصاویر ساره جوانمردی و همسرش و فرزندان او را در این صفحه مشاهده نمایید.

ساره جوانمردی چه مشکلی دارد

ساره جوانمردی عضو تیم ملی تیراندازی معلولان ایران در سن 18 سالگی در یک حادثه از ناحیه پای چپ دچار معلولیت شده است.

او زمانی که معلول شد مدتی از ورزش فاصله گرفت اما از طریق یکی از دوستانش متوجه شد که میتواند در مسابقات معلولان حضور پیدا کند ابتدا کار خود را با شطرنج آغاز کرد و سپس به سراغ تنیس و والیبال نشسته رفت اما در نهایت به تیراندازی روی اورد.

همچنین ببینید

بیوگرافی ساره جوانمردی تیراندازی پارالمپیک و همسرش +علت معلولیت

نخستین مدال بین المللی ساره جوانمردی به سال ۱۳۸۷ اختصاص دارد. وی در این سال به مسابقات برون مرزی تیراندازی در اسپانیا دعوت شد و موفق به کسب مدال نقره گشت.

ساره جوانمردی چه مشکلی دارد و چند فرزند دارد؟ +عکس

ساره جوانمردی چند فرزند دارد؟

دکتر علی پارسایی همسر ساره جوانمردی بوده و دارای یک فرزند پسر میباشد.

حدود یک سال پس از شرکت در مسابقات تیر اندازی در شاخه ی “تپانچه ی ۱۰ متر” به عضویت ثابت در تیم ملی در آمد. سپس در سال ۲۰۱۲ میلادی در جریان مسابقات پارالمپیک لندن، پایتخت انگلستان با کسب مقام سوم موفق به دریافت مدال برنز شد.

ساره جوانمردی، نماینده پاراتیراندازی ایران در المپیک 2024 پاریس امروز در فینال ماده 10 متر خوش درخشید و توانست نخستین طلای کاروان ایران را به ارمغان بیاورد. جوانمردی با کسب مدال طلای پارالمپیک پاریس، یک رکورد تاریخی را به ثبت رساند و پنجمین مدال خود در تاریخ پارالمپیک را کسب کرد. او پیش از این مدال برنز پارالمپیک لندن، 2 طلای پارالمپیک ریو و یک طلای پارالمپیک توکیو را به‌دست آورده بود و در پاریس برای چهارمین المپیک متوالی نام خود را در میان مدال‌آوران ثبت کرد. او همچنین نخستین بانوی مدال‌آور ایران در تاریخ رقابت‌های پارالمپیک محسوب می‌شود و سابقه کسب 4 مدال طلا و 2 نقره مسابقات پاراآسیایی را هم دارد.

source

توسط funkhabari.ir