بعد از یک وقفه نسبتا طولانی، شرکت بلیزارد سازنده عناوین نام آشنایی همچون اورواچ و دیابلو قصد دارد روی یک بازی شوتر نقش‌آفرینی کار کند. این استودیو به خاطر عملکرد ضعیفی که در ارائه بازی اورواچ 2 داشت، بسیار مورد انتقاد طرفداران قرار گرفت. حالا این شرکت قصد دارد به صورت فعاله به سراغ ساخت پروژه بعدی خودش برود.

به طور کلی ماجرای شرکت بلیزارد در ساخت عناوین متنوع بسیار پیچیده است؛ زیرا آن‌ها در سال‌های مختلف پروژه‌های جالبی در دست داشتند که به دلایل مختلف لغو شد. بنابراین اگرچه یک ایده می‌تواند بسیار جالب و منحصر به فرد باشد، اما باز هم تا معرفی نهایی، طرفداران باید منتظر بمانند. جالب است بدانید که این استودوی قبلا به صورت ویژه روی یک اثر سبک بقا کار می‌کرد و طرفداران بسیار از وجود آن خوشحال بودند.

حتی توسعه‌دهندگان اظهار داشتند که از نمایش کارهایی که انجام داده‌اند، هیجان‌زده هستند. با این حال، زمانی که خرید مایکروسافت انجام شد، این بازی با وجود سال‌ها توسعه لغو شد. این پروژه جدید از طریق پروفایل لینکدین کریس مک کیب، مدیر ارشد مدیریت محصول، در اینترنت ظاهر شده است. طبق مشخصات، بازی جدید بلیزارد یک عنوان شوتر نقش‌آفرینی خواهد بود که برای کامپیوتر و کنسول‌ها در حال توسعه است. توسعه این عنوان از چندین ماه پیش آغاز شده و مشخص نیست در چه تاریخی معرفی و عرضه خواهد شد.

بازی شوتر بلیزاردساخت یک بازی شوتر نقش‌آفرینی توسط شرکت بلیزارد

با این حال از آنجایی که خبر از احیای StarCraft داده، طرفداران فکر می‌کنند نسخه جدیدی از این مجموعه بازی در راه است. احتمالا بلیزارد در حال آماده شدن برای بازگرداندن این IP باشد. نسخه اصلی و اورجینال این سری بازی در سال 1998 سبک استراتژی ریل تایم (RTS) منتشر شد و به مرور زمان در دل بازیکنان جایگاه ویژه‌ای پیدا کرد.

تقریبا چند سالی است که خبری در رابطه با نسخه جدید این مجموعه وجود ندارد به همین خاطر برخی از طرفداران معتقدند که بلیزارد می‌خواهد بار دیگر اوج و جلال این سری بازی را به صنعت گیم بازگرداند. همچنین از آنجایی که بازی Overwatch 2 نتوانسته در حد انتظار توسعه‌دهندگان عمل کند، شاید تیم سازنده قصد دارد یک اثر شوتر اول شخص دیگر را روانه بازار کند. با تمام این تفاسیر باید تا ماه‌های آتی منتظر بمانیم و ببینیم شرکت بلیزارد دقیقا در حال ساخت چه عنوانی است. نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا از طرفداران ساخته‌های شرکت Blizzard هستید؟

منبع: Tech4gamers

source

توسط funkhabari.ir