بیوگرافی منصوره عسگری دشت بیاض هنرمند پژوهشگر و نویسنده خراسان جنوبی با علت فوت و درگذشت او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی منصوره عسگری دشت بیاض

منصوره عسگری دشت بیاض پژوهشگر و نویسنده اهل خراسان جنوبی متولد 12 دی ماه 1359 در دشت بیاض میباشد که به علت بیماری در 10 شهریور 1403 درگذشت. و بیش از 20 سال در صداوسیما خراسان جنوبی فعالیت میکند او از اوایل دهه هشتاد تا زمان فوت در صدا و سیمای خراسان جنوبی حضوری فعال داشت.

منصوره عسگری دشت بیاض  در رشته زبان و ادبیات فارسی تحصیل کرده بود و دارای لیسانس ادبیات تطبیقی بود.

بیوگرافی منصوره عسگری دشت بیاض هنرمند خراسان جنوبی +علت فوت

سوابق

منصور عسگری دشت بیاض در زمینه نویسندگی فعالیت های زیادی داشت او کارهای زیادی در رادیو خراسان تولید کرده بود از جمه اَفتوسرا، سر کوه بلند، آوای کتاب، نجوای نیاز و رادیو شب بود.

اوهمچنین از نویسندگان کاربلد و با سابقه کشورمان بود که در نوشتن نمایش‌های رادیویی متخصص بود .

عسگری در حافظه بسیاری از جشنواره‌ها از جمله رادیو تئاتر فجر، آیین سخن، فانوس، رسانه‌ای امام رضا (ع)، نشان سلیمانی، نقش قلم، بین المللی صبح، کتاب فجر، صدای شهر، راویان حماسه، سردار آسمانی، جایزه ادبی یوسف، جشنواره بین‌المللی صبح و بسیاری جشنواره‌های حرفه‌ای دیگر ثبت شده است.

عسگری دشت بیاض نیروی فعال رادیو چندبار هم به عنوان پژوهشگر برتر برنامه‌ای در شبکه‌های استانی صدا و سیما تقدیر شد، برخی از نمایش‌های او در مجموعه‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به چاپ رسیده است.

تعهد کاری این عزیز سفر کرده تا جایی بود که حتی در روز‌های پایانی عمرش، متن برنامه‌ها را در بیمارستان آماده می‌کرد.

علت فوت

منصوره عسگری دشت بیاض پس از دو هفته بیماری، دیروز دهم شهریور ماه در بیمارستان ایران مهر بیرجند درگذشت.

source

توسط funkhabari.ir