صبا معصوم نیا رتبه یک کنکور تجربی مهاجرت میکند؟ کدام دانشگاه میرود؟ جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برخی از کاربران شبکه های اجتماعی مدعی هستند که صبا معصوم نیا احتمال دارد که مهاجرت کند و ادر یکی از دانشگاه های معتبر جهان تحصیل کند اما این نخبه ایرانی به احتمال زیاد در دانشگاه شهید بهشتی یا دانشگاه شریف به تحصیل ادامه بدهد.

صبا معصوم نیا رتبه یک کنکور تجربی مهاجرت میکند؟ کدام دانشگاه میرود؟

صبا معصوم نیا که  اهل بندعباس میگوید که میخواهد در دانشگاه تهران رشته پزشکی بخواند او در روز 13 ساعت درس میخوانده که واقعا تایم بسیار زیادی است.

او میگوید باتوجه به عکسی که از من منتشر شده از کتاب‌های کمک درسی که استفاده کردم (باخنده)، در پایه دوازدهم هم برای دو سه درس از کلاس‌های کنکور استفاده کردم.

همچنین ببینید

بیوگرافی صبا معصوم‌ نیا نفر اول کنکور تجربی 1403 +مصاحبه

واقعیت اینکه من به دیگران توصیه می‌کنم بهترین روش را خودشان برای خودشان پیدا کنند، شخصیت من خیلی سخت‌کوش است برای همین در ساعت‌های زیاد مطالعه را دوام آوردم، ولی تلاش زیاد و تفریح خیلی کم می‌تواند برای فرد دیگری آسیب‌زا باشد. با این وجود من فرصت زیادی برای تفریح نداشتم جز اینکه با پدر و مادرم بیرون بروم.

اینکه هر جلسه امتحان نهایی عملا برای ما معنی کنکور داشت و متحمل استرس شدیم. به نظر من تاثیر قطعی معدل در نتایج شرایط را سخت کرده، به نظرم این روش واقعا در حق بچه پانزده ساله‌ای که باید امتحان نهایی دوره دهم یازدهم و دوازدهم را بدهد اجحاف است و ممکن است با یک اشتباه آینده‌اش خیلی تحت تاثیر قرار بگیرد.

source

توسط funkhabari.ir